Montako olutta vedät viikonloppuna?

  • 14 472
  • 137

Montako olutta juot viikonloppuna?

  • Ei yhtään. En käytä alkoholia, tai vain harvoin

    Ääniä: 61 31,1%
  • Ei yhtään. Käytän muuta alkoholia

    Ääniä: 11 5,6%
  • Muutama

    Ääniä: 58 29,6%
  • Kymmenisen

    Ääniä: 34 17,3%
  • Parikymmentä

    Ääniä: 21 10,7%
  • Paljon. Kaikki mitä eteen tulee.

    Ääniä: 11 5,6%

  • Äänestäjiä
    196

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Arvio on 12 ipaa (0,5l) tulevana viikonloppuna. Mitä se nyt markoissa sit tekee?
 

Tukaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi viddu, keskimäärin on mennyt kuusi tuoppia ja kesän aikana oikeastaa joka viikonloppu. Nyt on ollut pari väliviikonloppua. Viikolla en juo. Onhan tuo kysymyksessä mainittu kymmenisen... tuoppeja? Onhan? Pitääkö huolestua? Eikö kukaan ajattele lapsia (minä en ku mulleioo ja Michael Jackson ei iske)?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liikaahan tuota menee. Arkisin 4-8 0,5l tölkkiä illassa ja viikonloppuisin sitten usein kopallinen molempina päivinä. Töissä tulee kuitenkin käytyä, joten kai mä sellainen funktionaalinen alkoholisti olen. Syksyä kohti voisi taas rajoittaa edes pelkästään viikonloppujuomiseen, kun en kokonaan osaa lopettaa kuitenkaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
En oikein ikinä istu näihin vaihtoehtoihin alkoholin suhteen. Yleensä ei mene yhtään, sitten kun menee, niin kymmenisen stobea. 5-10 kertaa vuodessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nyt pelkällä kaljalla menee, niin laatikollinen eli 24 kupsahtaa illassa. Sitten jos on tiukkaa mukana niin olutta menee vähemmän. Puolen litran viski- tai votkapullon kanssa hurahtaa kyytipoikana sellainen kymmenkunta. Illasta jos puhutaan. Päivän tasoittavia en laske tähän. Taitaa terveysviranomaisten kuukausisuositukset mulla paukkua päivässä. Ja tahti on ollut tämä jostain -89 alkaen. Mitä nyt 90-luvun join ihan arkipäivisinkin, nykyisin harvemmin viikolla. Työt vähän rajoittaa harrastamista.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulevana viikonloppuna luultavasti yhden.

Ostin burgeriaineksia ja niitä grillailen perheen sapuskaksi huomenna tai lauantaina, siihen kylkeen ostin Corona Extran.

Viime viikonloppuna saunottiin jätkien kanssa ja heiteltiin tikkaa, siinä lukema nousi aika reilusti normiviikonlopun keskiarvon yläpuolelle.

Moni normiviikonloppu menee nollalinjalla, riippuu ihan siitä mikä fiilis ja mitä esim. syö kulloinkin, välillä on grilliruokaan päätyessä mahdollisesti auringonpaisteessa siinä grillailuvaiheessa terassilla kiva se yksi olut nauttia.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olikohan se viime vai toissa vuonna kun olin päivän juomatta. Siis silleen ettei yhtään kaljaa.
Siis lasketko sä arvon pettter muka oikeasti jotkut nykyään vedellä lantratut Lidlin Oluet tai Prisman vastaavat Koffit oluiksi?

Eipä olisi pettteristä uskonut ensinäkemältä.

Alkoholitonta olutta saa kuulemma kraanastakin.

Viimeisin terveisin Aas Weckström.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sen verran kun tekee mieli, yleensä 1-2. Joskus ostan myös siideriä tai otan lasin viiniä, vaihtelu virkistää.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Monesta minua voi syyttää, mutta ei kaljanjuonnista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
K

Kiekkokatsoja

Tämän hetken tilanne vaihtelee paljon. Nollasta muovikassilliseen.
Mikäli olutta on käytössä viikonloppuna, on siinä mukana yleensä jotain muutakin juomaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Yhden ison tuopin kotiterassilla, jos paistaa aurinko.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Jaahas. Nyt kun täräyttää taas mökille, niin eiköhän sitä laatikollinen (24-pack) tuhoudu, luulisin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viikonloput menee pääsääntöisesti töissä, joten vapaapäivinä tulee joskus pari juotua. Eli melko vähäistä oluen juonti on.
 
Kyllähän sitä pari laatuolutta helposti saa tuhottua viikonlopun aikana. Ja uskokaa tai älkää, mutta hyvä olut on arkenakin hyvä olut.
 
Vappuna join viimeksi. Persaukisena on hankalaa vetää yhtään olutta. Ja ikinä en osta vain muutamaa olutta, koska se ei riitä mihinkään. Kyläkauppa myy noita 18-packeja ja niitä pitää olla se kaksi jos olutta aikoo vetämällä vetää. Yksi ei riitä. Se kaksi päivää menee varmasti, koska krapulajuomat on oltava myöskin. Ja uskokaa vaan veikkoset, juon olutta kittaamalla enkä nauttimalla.
 
K

Kiekkokatsoja

Vappuna join viimeksi. Persaukisena on hankalaa vetää yhtään olutta. Ja ikinä en osta vain muutamaa olutta, koska se ei riitä mihinkään. Kyläkauppa myy noita 18-packeja ja niitä pitää olla se kaksi jos olutta aikoo vetämällä vetää. Yksi ei riitä. Se kaksi päivää menee varmasti, koska krapulajuomat on oltava myöskin. Ja uskokaa vaan veikkoset, juon olutta kittaamalla enkä nauttimalla.
Sorry vaan kommenttini mutta mulle oli tullut jostain syystä mielikuva, että olet useinmiten kännissä.
Hyvä kun tämäkin asia selvisi.

Ja ketjuotsikkoon vastaan että tänä viikonloppuna öö.. 8-15.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös