Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Nyt olen vakaasti päättänyt että ainakaan tänä viikonloppuna en ensmäästäkään. Keskityn syömiseen ja jos pupeltamiseltani ehdin, niin naimiseen.
Tuo on arvio, mitä kuluu kuluu olutta. Muut juomat eivät sisälly arvioon.Tuolla on hyvä aloittaa hauskanpito.
Ja taasko lopulta kirjoitat, kuinka onni oli omissa käsissä, ja nettivideoissa? Muistelen että muutamia kertoja niin kerroit. Vai muistanko väärin, enkai?Nyt olen vakaasti päättänyt että ainakaan tänä viikonloppuna en ensmäästäkään. Keskityn syömiseen ja jos pupeltamiseltani ehdin, niin naimiseen.
Sorry vaan kommenttini mutta mulle oli tullut jostain syystä mielikuva, että olet useinmiten kännissä. Hyvä kun tämäkin asia selvisi.
Löytyykö sieltä sellaista hyvää lagertyyppistä olutta, kuten Tsekissä ja Kroatiassa ainakin on.Tänä viikonloppuna varmaan aika monta. Alkaapi viikon loma, ja mitäpä sitä nyt muuta tekisi täällä himassa istuessa. Ajattelin kokeilla sammua pari kertaa tehokkaasti että sais vähän univelkoja kuitattua.
Löytyykö sieltä sellaista hyvää lagertyyppistä olutta, kuten Tsekissä ja Kroatiassa ainakin on.
Paljonko maksoitkaan ja mihin voin palauttaa suorituksesi...?Kuulostaa hölynpölyltä, mutta ostetaan.