Ja taasko lopulta kirjoitat, kuinka onni oli omissa käsissä, ja nettivideoissa? Muistelen että muutamia kertoja niin kerroit. Vai muistanko väärin, enkai?
Yli 6 viikkoa olen ollut selvänä. Jos sitä seuraavan kerran joisi olutta vaikka syksyllä tai ensi vuonna. Eli tällä hetkellä ei kulu yhtään olutta. Alkoholitonta olutta voisin juoda ja se on ihan hyvääkin, mutta jätetään nyt kumminkin väliin. Muutenkin se on mielestäni tyhmä kysymys, että montako olutta menee viikonloppuna. Aika moni on viikonloput töissä. Minulla oli edellisessä työssä melkein joka viikonloppu töitä ja vapaat sijoittuivat yleensä muille viikonpäiville.
No en helvetissä ole, enää nykyään. Mistä moinen mielikuva? Vapusta jäi morkkikset, kun pöllin yhden Karhu-tölkin ja sain porttikiellon kyläni saunapaikalle Saimaan rannalla. Ei voi mitään, elämä jatkuu.
Vuosia sitten mie kittasin melkein päivittäin. Pakkomielle. Ja silloin oli aina rahaa, niin pystyi menemään aamulla kapakkaan ja iltapäivällä kapakasta lähtiessä hakemaan kaupasta olutlaatikko. Sit vaan bussiin ja kotiin. Tämä kuvio toistui ja toistui kerta toisensa jälkeen. Pakkomielle on pakkomielle.
Tänä viikonloppuna varmaan aika monta. Alkaapi viikon loma, ja mitäpä sitä nyt muuta tekisi täällä himassa istuessa. Ajattelin kokeilla sammua pari kertaa tehokkaasti että sais vähän univelkoja kuitattua.
Tänä viikonloppuna varmaan aika monta. Alkaapi viikon loma, ja mitäpä sitä nyt muuta tekisi täällä himassa istuessa. Ajattelin kokeilla sammua pari kertaa tehokkaasti että sais vähän univelkoja kuitattua.
Kyllä löytyy - panimo on tuossa 500 metrin päässä. Löytyy myös pari paikallista tummaa olutta jotka ovat oikein maukkaita. Näitä käyn kyllä pari repullista tänään hakemassa. Jos ostan 30 eurolla olutta, olen luultavasti humalassa ainakin maanantaihin asti.
Erittäin valveutunut veikkaukseni on, että 15 purkillista. Tuon verran oli olutta töistä päästessäni, ja kaikki olisi tänään tarkoitus tuhota. Huomis iltana sitten kalareissulle, joten nollalinjalla lauantaina.