Hippi Hiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Nanna Karalahti
Keskimäärin varmaan jonkun kymmenkunta, mutta valtaosa hyvin lieviä. Nyt olen ollut lenssuputkessa itsenäisyyspäivästä asti. Parhaillaankin ensimmäinen kuumeeton päivä taas menossa.
Omien lasten myötä flunssien määrä lähti aika radikaaliin nousuun. Ennen lapsia oli tosi harvoin mitään, mutta nyt päiväkodin tuliaisena on kaiken maailman lastentauteja, jotka kovalla prosentilla tarttuvat meikäläiseenkin.
Tämä kuulostaa siltä, että täytyy olla kyseessä jonkinlainen immuunijärjestelmän häiriö? Joka tapauksessa ei ole varmasti miellyttävää, vaikka olisikin lievää.Keskimäärin varmaan jonkun kymmenkunta, mutta valtaosa hyvin lieviä. Nyt olen ollut lenssuputkessa itsenäisyyspäivästä asti. Parhaillaankin ensimmäinen kuumeeton päivä taas menossa.
Pienet skidit, kroonisesti liian vähän unta, pikku stressi päällä koko ajan, treenailua yleisellä salilla, julkisen liikenteen käyttöä ja reissuja koti- ja ulkomailla. Tuollaisella kombolla olen onnistunut näitä napsimaan.Tämä kuulostaa siltä, että täytyy olla kyseessä jonkinlainen immuunijärjestelmän häiriö? Joka tapauksessa ei ole varmasti miellyttävää, vaikka olisikin lievää.