Monikulttuurisuus – rikkaus vai vitsaus?

  • 3 101 568
  • 24 186

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Jeps. Tämä ketju tältä osin varmaankin valmis.

Siirryn homo-ketjuun pohtimaan, pitäisikö kadulla suuseksiä ehdottavaa homoa ampua päähän, ja olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen?

Ja siitä vielä demariketjuun pohtimaan eliölajien luokittelua, koska minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti. Tämän reptiilin erityisen limainen alalaji on ruotsalainen sosiaalidemokraatti.

Tämä tietysti ihan parodiana ja jos moderaattorit antavat penalttia, niin totean, että kyseessä ei ole mikään universaali totuus, vaan vain muutaman ihmisen henkilökohtainen mielipide.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeps. Tämä ketju tältä osin varmaankin valmis.

Siirryn homo-ketjuun pohtimaan, pitäisikö kadulla suuseksiä ehdottavaa homoa ampua päähän, ja olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen?

Ja siitä vielä demariketjuun pohtimaan eliölajien luokittelua, koska minun on vaikea keksiä maailmankaikkeudesta alhaisempaa matelijaa kuin pohjoismainen sosiaalidemokraatti. Tämän reptiilin erityisen limainen alalaji on ruotsalainen sosiaalidemokraatti.

Tämä tietysti ihan parodiana ja jos moderaattorit antavat penalttia, niin totean, että kyseessä ei ole mikään universaali totuus, vaan vain muutaman ihmisen henkilökohtainen mielipide.
Huoh, kyllä minä tunsin viittauksesi Hallikseen tuosta raiskauslausumasta, joten tämä vittuiluyritys meni kiville. Mutta kannattaako tuotakaan lainausta tulla heittämään siihen kohtaan, kun on ollut juuri linkkejä lasten raiskauksiin, mielestäni ei.
Eikös sille tamperelaiselle sivarille löydy omakin ketju? Mikset mene sinne hassuttelemaan?
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Oulun käräjäoikeudessa on luemma pidetty oikein kaksipäiväinen monikuttuurisuusseminaari. Pääesiintyjinä kahdeksan Lähi-idän edustajaa aiheinaan 4 x törkeä raiskaus ja 4 x lapsen törkeä hyväksikäyttö. Sääli, ettei minulla ole linkittää tähän luotettavaa lähdettä, koska vastuullisen journalismin lehdistö ei ole kiinnostunut tällaisista yhteisöllisistä kokoontumisista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oulun käräjäoikeudessa on luemma pidetty oikein kaksipäiväinen monikuttuurisuusseminaari
Luotettavaa lähdettä ei minullakaan ole, mutta tässä Helsingin kaupunginvaltuuston jäsen, kaupunginhallituksen varajäsen sekä sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsen Mari Rantasen julkinen fb-postaus jossa on väitetysti kopiot noista Oulun käräjäoikeuden juttulistoista.

Mari Rantanen

Eihän sitä nykymaailmassa tiedä, voivathan nuo mohammedit ja abdullahit olla ihan kantasuomalaisiakin. En tosiaan ota kantaa siihen, että ovatko kuvien juttuluettelot aitoja, vai onko kyseessä perussuomalainen feikkiuutinen.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
En tosiaan ota kantaa siihen, että ovatko kuvien juttuluettelot aitoja, vai onko kyseessä perussuomalainen feikkiuutinen.

Mitä sitten vaikka olisikin totta? Mitä journalistista arvoa on uutisoida asiasta ennen kuin oikeus on antanut tuomion?* Kuten kuvakaappauksessa näkyy, on kyseessä ollut vasta vangitsemisoikeudenkäynti.

Jos se @Siivu'a ja muita foliohattupersuja mitenkään helpottaa, niin tässä Ylen julkaisema uutinen joukkoraiskauksesta, josta käräjäoikeus on antanut tuomion.

Kolmikko joukkoraiskasi naisen baari-illan päätteeksi espoolaiskodissa – Yksi raiskaajista tarjoutui auttamaan kyydin kanssa ja saattoi uhrin taksiin

Ja tässä uutinen Oulusta.

Seitsemän vangittiin Oulussa epäiltynä törkeästä lapseen kohdistuvasta seksuaalirikoksesta

Vastuullinen media siis uutisoi asiasta vasta poliisin virallisen tiedotuksen jälkeen. En silti ymmärrä, miksi kertomaan keskeneräisestä tapauksesta, josta ei jutun arkaluonteisuuden takia voida kovin paljon muutenkaan kertoa.
 

Rankkari

Jäsen
Kukkahatut pitävät hetken hiljaisuutta jatkoajassa, aina raiskaus, petostuomioiden ym. jälkeen. Paikkaavat unelmakuplaansa, ja palaavat entiseensä. Aate on vahva, mutta sokea.

Nämä uutisoinnit ovat valitettavasti lisääntyneet, ja loppua EI näy.

Mua ihmetyttää ihmisten vahva hyväuskoisuus. Miten ensin uskaltavat luottaa liikaa, ja sen jälkeen tulevat huijatuksi taloudellisesti, raiskatuksi tai muun rikoksen uhriksi.
Toki pitää uskoa hyvään, ja kaikien ihmisten hyvyyteen. Mutta sokea tai aatteellinen uskomus, johtaa turhan helposti ongelmiin.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä kehitysmaalaisten miesten pumppaus Suomeen vaan kiihtyy ensisestään kun valtaan astelee Demareita ja Vihreitä ensikeväästä alkaen. Sääli että Suomi tekee saman valtavan virheen mitä esim Ruotsissa on tehty tyttöjen ja naisten turvallisuudesta välittämättä.
 

Rankkari

Jäsen
Tämä kehitysmaalaisten miesten pumppaus Suomeen vaan kiihtyy ensisestään kun valtaan astelee Demareita ja Vihreitä ensikeväästä alkaen.
No en näe demareita ihan noin pahana, vihreitä enemmänkin. Mutta keskikoko puolueena, vaikutus on vähempi.
Demarit todennäköisesti toteuttaa, nykypuolueiden tapaan eu:n sanelemaa politiikaa.
On se niin mahdotonta suomalaisten irroittautua eu talutushihnasta. Joojoo nöyristely, ja oma poliittinen ura, on tärkeintä.

Niin.. pahaa tekee lukea, kuinka mamu vähemmistö vedättää Suomea ja suomalaisia. Ja tekee rikoksia, kuten joukkoraiskauksia. Suomen järjestelmä ei ollut valmis tähän mamu vaellukseen, ja nyt luetaan uutisista ongelmat. Sitä yritin sanoa, kun rajoilta valui väkeä sisään. Niin, nyt lehtienkin on pakko kirjoittaa faktat, vaikka kupla-asetelmia ovat vaalineet vahvasti.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Jos se @Siivu'a ja muita foliohattupersuja mitenkään helpottaa...

Ei helpota, mutta kiitos tästä aina keskustelua piristävästä leimaamisesta. Myönnän kyllä, etten tarkistanut poliisin tiedotteita ennen viestin lähettämistä. Mielenkiintoista kyllä, että poliisi katsoi asiakseen tiedottaa keskiviikkona tapahtuneesta seitsemän ihmisen vangitsemisesta vasta tänään lauantaina, kun asia oli saatu vellottua yleiseen tietoon Facebookissa ja foorumeilla. Kannattaisi ehkä kokeilla toisenlaista tiedotusmallia?

Mitä itse tapaukseen tulee, niin suomalainen kotouttaminen on kyllä surkealla tolalla. Mahtoivatko nämäkään reppanat edes tietää tehneensä väärin, kun kulttuurit ovat niin erilaisia.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Missäköhän perversiomielikuvamaailmassa noi Afrikan / Lähi-idän alkuasukkaat oikein elää, kun näistä lapsiin kohdistuvista joukkoraiskauksista saa näköjään lukea jo useita kertoja viikossa. Seitsemän vastaan yksi... Nuohan on aivan eläimiä.

Jos kyseessä on nuoret aikuiset, joiden uhri on ollut 15-vuotias, en kiinnittäisi liiaksi huomiota lapsi-termiin. Ei patriarkaaliseen vallankäyttöön mitään perversiota tarvita, ja jos kysymyksessä on sukukypsäksi tullut alaikäinen (lapsi), voitaneen tätäkin tapausta tulkita pelkkänä rikoksena ilman lääketieteellisiä termejä. Yritän tällä näkemyksellä ymmärtää, mikä teon selittää. Lain näkökulmasta alle suojaikäinen henkilö on joka tapauksessa aina lapsi, ja uhrin fyysinen kehittyminen siltä osin toisarvoista.

Mitä itse tapaukseen tulee, niin suomalainen kotouttaminen on kyllä surkealla tolalla. Mahtoivatko nämäkään reppanat edes tietää tehneensä väärin, kun kulttuurit ovat niin erilaisia.

Patriarkaalisuuteen kuuluu vallan osoittaminen laista ja uhrista välittämättä. En halua veikata mitään näin vakavaan asiaan liittyen, mutta en ihmettelisi lainkaan, jos taustalla on myös nuorten miesten tarkoituksellista välinpitämättömyyttä ja uhoa länsimaista kulttuuria vastaan, jossa naisellakin on oikeuksia. Minua kiinnostaakin tietää, mitä laki sanoo, jos tällainen pystyttäisiin näyttämään toteen. Ts. täyttyvätkö siinä muut kuin suoraan henkilöön kohdistuneet rikokset.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos kyseessä on nuoret aikuiset, joiden uhri on ollut 15-vuotias, en kiinnittäisi liiaksi huomiota lapsi-termiin. Ei patriarkaaliseen vallankäyttöön mitään perversiota tarvita, ja jos kysymyksessä on sukukypsäksi tullut alaikäinen (lapsi), voitaneen tätäkin tapausta tulkita pelkkänä rikoksena ilman lääketieteellisiä termejä.
En tiedä miten määrittelet "nuoren aikuisen". Mun tulkinnan mukaan parikymppinen on nuori aikuinen, kolmekymppinen enää ei, mutta tulkintoja voi olla ja varmaan onkin monenlaisia. Joka tapauksessa poliisin mukaan "epäillyistä miehistä yksi on yli kolmekymppinen, muut ovat iältään 20–30-vuotiaita". Uhri on poliisin mukaan "selvästi alaikäinen tyttölapsi". On noiden epäiltyjen rikosten motiivi sitten patriarkaalinen alistaminen tai mikä tahansa, niin kuitenkin "epäillyt teot jatkuivat useita kuukausia", joten patriarkaatti on osoittanut valtaansa oikein kunnolla.

Täytyy kuitenkin pitää mielessä, että kyse on tässä vaiheessa vasta epäilystä. Onhan se mahdollista, että tässä on takana joku massiivinen väärinkäsitys. En pidä sitä todennäköisenä, mutta mahdollista se on.

Seitsemän vangittu Oulussa – epäillään tyttölapsen törkeästä raiskauksesta ja hyväksikäytöstä

Radiopää kirjoitti:
En halua veikata mitään näin vakavaan asiaan liittyen, mutta en ihmettelisi lainkaan, jos taustalla on myös nuorten miesten tarkoituksellista välinpitämättömyyttä ja uhoa länsimaista kulttuuria vastaan, jossa naisellakin on oikeuksia.

Itse en ihmettelisi ollenkaan, mikäli tuossa olisi uhon ja välinpitämättömyyden lisäksi mukana myös puhdasta halveksuntaa Suomen ja yleisemmin länsimaiden kulttuuria ja lakia kohtaan. Kyllähän se ainakin mua turhauttaa ja suututtaakin, jos [kärjistys]jampat kiittävät turvapaikasta ja huolenpidosta kusemalla systeemin päälle[/kärjistys]. Toistan taas, että kyse on epäilyistä, mutta mikäli epäilyt osoittautuvat todeksi, niin ainakaan mä en pysty rinnastamaan tuollaisia sikoja tavalliseen ihmiseen, ts. mun mielestä noilla ei ole ihmisarvoa. Vaan tapahtuu sitä pahaa täällä joka päivä, naiivina syrjäänvetäytyjänä vain valitsen olla tietämättä niistä pahuuksista.

*e* Isoimmat typot veke.
 
Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Täytyy kuitenkin pitää mielessä, että kyse on tässä vaiheessa vasta epäilystä. Onhan se mahdollista, että tässä on takana joku massiivinen väärinkäsitys. En pidä sitä todennäköisenä, mutta mahdollista se on.

En halua ottaa mihinkään yksittäiseen tapaukseen kantaa, vaan pelkästään huomauttaa, että laissa lapsi on joko alaikäinen tai suojaikää nuorempi. En itse asiassa edes halua tietää yksityiskohtia, koska lakia tulkitaan teoreettisesti, ei biologisesti. Toisin sanoen minulle on väliä vain rikosnimikkeillä, ei yksityiskohdilla.

Itse en ihmettelisi ollenkaan, mikäli tuossa olisi uhon ja välinpitämättömyyden lisäksi mukana myös puhdasta halveksuntaa Suomen ja yleisemmin länsimaiden kulttuuria ja lakia kohtaan.

Itse asiassa tätä juuri tarkoitin, ja juuri sen takia minusta olisi mielenkiintoista tietää, voiko tällainen tapaus täyttää jonkin muun kuin henkilöön kohdistuneen rikoksen tunnusmerkkejä (vrt. henkirikos, joka voidaan tulkita terrorismiksi). En ole lainoppinut, niin en ota kantaa mihinkään.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Helvetinmoinen tarve on taas joillakin valkopestä asioita/selitellä, kuitenkaan ottamatta kantaa...jospa joku tulisi taas johdattelemaan keskustelua persuihin, jotta ei tarvitsisi keskustella itse asiasta.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Jos nämäkin tekijät ja kaikki turvapaikanhakijat olisi eristetty yhteiskunnasta, esimerkiksi syrjäisille saarille, niin tältä ikävältä teolta olisi vältytty.

Miksi meidän poliitikot ei opi, että tietyistä kulttuureista tulevat ihmiset eivät tule koskaan sopeutumaan Suomeen!!!!

Tämän ääneen sanominen tuomitaan rasismiksi.

Rajat kiinni!!!
 
Jos nämäkin tekijät ja kaikki turvapaikanhakijat olisi eristetty yhteiskunnasta, esimerkiksi syrjäisille saarille, niin tältä ikävältä teolta olisi vältytty.

Miksi meidän poliitikot ei opi, että tietyistä kulttuureista tulevat ihmiset eivät tule koskaan sopeutumaan Suomeen!!!!

Tämän ääneen sanominen tuomitaan rasismiksi.

Rajat kiinni!!!
Onks se sahuri itte? Eiku se onkin Ville.
Maahanmuuttoon liittyvä keskustelu on aina rikki tämäntyyppisten ja vastapuolen vastaavien kommenttien vuoksi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tällainen yksittäistapaus, vaiko seitsemän yksittäistapausta, varmaan hieman harmittaa kaikkia oululaisia. Luultavasti eniten kaikkia näitä tahoja, jotka ovat pyyteetöntä työtä tehneet kulttuurierojen loiventamiseksi, tyyliin SPRn Salama-tiimi, linkki Oulu-lehteen Salama-Tiimi kitkee ennakkoluuloja – ”En voi olla enää rasisti”

Onneksi tässä viimeisessä sattumuksessa rikosten uhrina oli ainoastaan yksi tyttö, joten mahdollinen rasistinen suhtautuminen itiöi ainoastaan hänen vanhempiinsa ja lähisukuun, muutamaan kaveriin.
Mutta luultavasti tämän jälkeen taas tarvitaan vieraiden kulttuurien lähettiläiden, monikulttuuriuden ymmärtämiseen himppusen verran lisäpanostuksia eli resursseja. Ja tietysti toimia rasismin kitkentään, virkavaltaisesti jopa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Missäköhän perversiomielikuvamaailmassa noi Afrikan / Lähi-idän alkuasukkaat oikein elää, kun näistä lapsiin kohdistuvista joukkoraiskauksista saa näköjään lukea jo useita kertoja viikossa. Seitsemän vastaan yksi... Nuohan on aivan eläimiä.

Kukkahatut pitävät hetken hiljaisuutta jatkoajassa, aina raiskaus, petostuomioiden ym. jälkeen. Paikkaavat unelmakuplaansa, ja palaavat entiseensä. Aate on vahva, mutta sokea.

Tämä kehitysmaalaisten miesten pumppaus Suomeen vaan kiihtyy ensisestään kun valtaan astelee Demareita ja Vihreitä ensikeväästä alkaen. Sääli että Suomi tekee saman valtavan virheen mitä esim Ruotsissa on tehty tyttöjen ja naisten turvallisuudesta välittämättä.

Mitä itse tapaukseen tulee, niin suomalainen kotouttaminen on kyllä surkealla tolalla. Mahtoivatko nämäkään reppanat edes tietää tehneensä väärin, kun kulttuurit ovat niin erilaisia.

Helvetinmoinen tarve on taas joillakin valkopestä asioita/selitellä, kuitenkaan ottamatta kantaa...jospa joku tulisi taas johdattelemaan keskustelua persuihin, jotta ei tarvitsisi keskustella itse asiasta.
Oli kyllä fantastinen keskustelu teillä meneillään. Harmi, että suvakit tulivat pilaamaan senkin.

En pistäisi pahakseni, vaikka tämä ketju profiloituisi jonkinlaiseksi turhautuneiden persujen terapiahuudoksi. Pakolaispolitiikka-ketjussa voitaisiin sitten keskittyä ruotimaan todellisia poliittisia ratkaisumalleja.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Helvetinmoinen tarve on taas joillakin valkopestä asioita/selitellä, kuitenkaan ottamatta kantaa...jospa joku tulisi taas johdattelemaan keskustelua persuihin, jotta ei tarvitsisi keskustella itse asiasta.

Mikäli tarkoitat minua, niin olen syvästi pahoillani, etten kiihotu tällaisista uutisista, vaan pyrin keskustelemaan niistä rationaalisesti. Kiitos @Trenchtown'ille fiksusta tavasta vastata.

Miksi meidän poliitikot ei opi, että tietyistä kulttuureista tulevat ihmiset eivät tule koskaan sopeutumaan Suomeen!!!!

Ajattelin ihan samaa, kun näin eilen jutun jalkapallotuomari Mohammed Al-Emarasta. Ei ole kovin suomalaista, että päättyy jalkapallotuomariksi maassa, jossa lienee yleisempää olla rattijuoppo jääkiekkotuomari.


En pistäisi pahakseni, vaikka tämä ketju profiloituisi jonkinlaiseksi turhautuneiden persujen terapiahuudoksi. Pakolaispolitiikka-ketjussa voitaisiin sitten keskittyä ruotimaan todellisia poliittisia ratkaisumalleja.

Minä pistäisin, sillä monikulttuurisuus on muutakin kuin tiettyjä kulttuureja. Esimerkiksi Ylellä on mielenkiintoinen juttu monikulttuurisesta taiteilijasta Marja Helanderista.

Citysaamelainen Marja Helander elää kahden kulttuurin välissä: "On aika raskasta, jos koko ajan pitää olla vihainen"
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ajattelin ihan samaa, kun näin eilen jutun jalkapallotuomari Mohammed Al-Emarasta. Ei ole kovin suomalaista, että päättyy jalkapallotuomariksi maassa, jossa lienee yleisempää olla rattijuoppo jääkiekkotuomari.

Jep jep, luit jutun yksittäistapauksesta, jonka yleistit koskemaan kaikkia, ja kun persupojat linkkasivat muutaman raiskausjutun, niin yleistys ei olekaan hyvästä... Siis olen todellakin samaa mieltä siitä, että yleistykset ovat perseestä, mutta kyllä tässä on nähtävillä ihan oikea ongelma, ilman mitään ulkomaalais-/islamfobiaakin. Kuten yllä ansiokkaasti pohdiskelitkin. Tanskan (tulevan) mallin mukaan toimiminen myös meillä olisi kyllä järkevää, harmi vaan että Suomelta puuttuvat pallit aina tällaisten asioiden äärellä. Heikko länsimaalainen kulttuuri näyttäisi silloin pojille vähän hauista.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Ajattelin ihan samaa, kun näin eilen jutun jalkapallotuomari Mohammed Al-Emarasta. Ei ole kovin suomalaista, että päättyy jalkapallotuomariksi maassa, jossa lienee yleisempää olla rattijuoppo jääkiekkotuomari
Olisko sulla jotain tilastoja heittää.


Mutulla heittäisin että kantasuomalaisia jalkapallotuomareita on ainakin noin 200 kertaa enemmän, kuin rattijuoppoudesta tuomittuja lätkätuomareita.
Oli kyllä fantastinen keskustelu teillä meneillään. Harmi, että suvakit tulivat pilaamaan senkin.
Ei suvakit mielestäni mitään pilanneet. @Tami Talk toki vähän koitti hämmentää, mutta kun taidot on nämä, niin tuhnuksi sekin jäi. Teidän kahden höpinöitä taas tuskin kukaan ottaa enää tosissaan.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jep jep, luit jutun yksittäistapauksesta, jonka yleistit koskemaan kaikkia..

On eri asia yleistää kaikki samantyyppiset rikokset kuin kaikki muslimit niin kuin tässä ketjussa on monilla tapana. Jokainen rikos on yleensä yksittäistapaus, vaikka niiden taustalla olisi samanlaisia syy-yhteystekijöitä. Esimerkiksi mainitsemani patriarkaalinen kulttuuri ei yksinään riitä selittämään raiskauksia, vaikka siihen liittyvä epäkunnioittava asenne naiseen olisikin yhteinen tekijä. Persuhenkiset ovat yleensä niitä, jotka näkevät taustalla aina vain yhden syyn, mikä on yhtä epä-älyllistä kuin videopelien syyttäminen kouluampumisista.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
On eri asia yleistää kaikki samantyyppiset rikokset kuin kaikki muslimit niin kuin tässä ketjussa on monilla tapana. Jokainen rikos on yleensä yksittäistapaus, vaikka niiden taustalla olisi samanlaisia syy-yhteystekijöitä. Esimerkiksi mainitsemani patriarkaalinen kulttuuri ei yksinään riitä selittämään raiskauksia, vaikka siihen liittyvä epäkunnioittava asenne naiseen olisikin yhteinen tekijä. Persuhenkiset ovat yleensä niitä, jotka näkevät taustalla aina vain yhden syyn, mikä on yhtä epä-älyllistä kuin videopelien syyttäminen kouluampumisista.

Täytyy muistaa, että on olemassa laadullisesti parempaa yleistämistä ® ja paheksuttavaa - ehkäpä jopa maskuliinisen toksista, vai oliko se toksisen maskuliinista? - yleistämistä.

Valistumme joka päivä kirjain kerrallaan. Kiitos siitä.
 
Viimeksi muokattu:

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Ei suvakit mielestäni mitään pilanneet. @Tami Talk toki vähän koitti hämmentää, mutta kun taidot on nämä, niin tuhnuksi sekin jäi. Teidän kahden höpinöitä taas tuskin kukaan ottaa enää tosissaan.

Tässä on ihan mahdotonta onnistua. Aiemmin tuomittiin suvakiksi, kun on yrittänyt olla sitä mieltä, että tämä maahanmuutto- ja monikultttuurisuuskysymys on laaja ja monimutkainen, ja sitä on syytä käsitellä sellaisena.

Sanottiin, että pitäisi saada suvakkien silmät avautumaan ja suvakit ymmärtämään, että tietyistä kulttuureista tulevat eivät ikinä sopeudu tänne, ovat raiskaajia ja pitäisi poistaa maasta. Nyt kun sain silmäni auki ja ymmärsin, että näin on, niin sekään ei kelpaa?
Väärin silmät avauttu, väärin tajuttu.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Milloin Suomeen aletaan tehdä lisää vankiloita? Viikottain tulee uutisia pakolaisten tekemistä raiskauksista. Tällä viikolla vangittu pelkästään Oulussa seitsemän muslimia joukkoraiskauksesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös