Ei, vaan meidän pitää ymmärtää, että Suomen hallituksen maahanmuuttopolitiikka on saanut heidät raiskaamaan. Samoin, kun kielteinen turvapaikkapäätös alentaa kynnystä tai jopa kannustaa tekemään terrorismirikoksen. Suomen vika.Meneeks se juttu sitten niin että meidän kuuluu vielä halata ja rakastaa nämä ihmiset ymmärtämään että raiskaaminen on väärin?
Korhosen lauma on päättänyt, että pohjoismaiden ainoa no-go-zone on Rautatientorin Suomi ensin miekkari, koska paikallinen siivouspartio ei uskalla käydä siellä keräämässä roskia.Onkos tämä nyt niitä Jussi Korhosen mainostamia go go-alueita?
Leikkipuiston pikkulapset joutuivat ammuskelun keskelle – Malmössä useita ampumavälikohtauksia - Ulkomaat - Ilta-Sanomat
Hoidan tämän nyt alta pois, koska joku sen kuitenkin tulee kirjoittamaan.Tässä vähän juttua, miten muutama somalialainen turvapaikan saanut nuori on rikastanut koulukulttuuriamme:
Haluan jakaa tämän kokemuksen teille... - Pia Eveliina Polviander | Facebook
Alkoholilla oli osuutta asiaan. Mutta oli silläkin, että tuo kaveri oli vitun kurko omassa hommassaan. Kaverilla oli pelisilmää. Ei ollut varmasti ensimmäinen tapaus, joka eteen tuli, mutta kaveri hoiti homman hienosti. Niin paljon taputin kaveria olkapäälle, että saattoi mennä sijoiltaan ja joutuu saigonille.
Tietääkö muuten joku, miten noita kuskeja saa kiinni, jos haluaa antaa palautetta?
Tässä vähän juttua, miten muutama somalialainen turvapaikan saanut nuori on rikastanut koulukulttuuriamme:
Mitä tuossa sanotaan noin 24 sekunnin kohdalla? Minun suomen osaamiseni ei riitä ymmärtämään tuota virkettä: "Jos minä näkee sinua, sinun pää ihan iso Haminan merki." Mitä se tarkoittaa?
Jos se lukee internetissä, se on varmasti totta. Itse tosin odottelisin varmistusta jutun todenperäisyydestä.Tässä vähän juttua, miten muutama somalialainen turvapaikan saanut nuori on rikastanut koulukulttuuriamme:
Jos se lukee internetissä, se on varmasti totta. Itse tosin odottelisin varmistusta jutun todenperäisyydestä.
Jos se lukee internetissä, se on varmasti totta. Itse tosin odottelisin varmistusta jutun todenperäisyydestä.
Uskoisin, että kirjoitus on totta, miksi ei olisi. Näitä tapauksia, siis rajuja kiusaamistapauksia, tulee esille aika ajoin ja joka kerta ihmetyttää opettajien puusilmäsyys ja vastuunpakoilu.
Ei pitäisi päästä. Puuttumatta jättäminen on virkavelvollisuuden laiminlyömistä eli suomeksi kirjoitettuna rikos. POL vaatii puuttumaan ja ilmoittamaan kiusaamistapauksista. Joissakin kouluissa on valitettavasti - ööh aika mielenkiintoinen toimintakulttuuri näissä tapauksissa. Viime aikoina eri puolilla Suomea opettajat ja rehtorit ovat joutuneet oikeuteen tämän asian tiimoilta.Ehkä toisen ketjun kamaa mutta pääseko opettajat tälläisestä livahtamaan ilman minkäänlaista vastuunkantoa?
En itse näe mitään syytä, miksi ei olisi totta. Huomasin kyseisen jutun, kun tuttuni, Even tytär oli jakanut kirjoituksen ja hänet tuntien ei kyseessä todellakaan ole mikään "Rajat kiinni" -tyyppi, ennemminkin päinvastoin.
Ei pitäisi päästä. Puuttumatta jättäminen on virkavelvollisuuden laiminlyömistä eli suomeksi kirjoitettuna rikos. POL vaatii puuttumaan ja ilmoittamaan kiusaamistapauksista. Joissakin kouluissa on valitettavasti - ööh aika mielenkiintoinen toimintakulttuuri näissä tapauksissa. Viime aikoina eri puolilla Suomea opettajat ja rehtorit ovat joutuneet oikeuteen tämän asian tiimoilta.
Kyllähän ainakin tuo Pia Polvianderin kirjoitus on hyvin tyypillistä rajakkien tekstiä: on "koulu kiusaamista", "koulu päivää" ja "ihmis poloista". Lisäksi välilyönnit on huiskittu ihan miten sattuu.
Ei kannata lähteä tuon trollin juttuihin mukaan. Heittää useassa ketjussa "syöttiä" saaliin toivossa.Määrittelet rajakiksi ihmisen joka ei osaa kirjoittaa oikeaoppisesti?
Pitää sanoa että olet sinä todellinen suvaitsevainen. Hieno ihminen kerrassaan.
Määrittelet rajakiksi ihmisen joka ei osaa kirjoittaa oikeaoppisesti?
Tässä vähän juttua, miten muutama somalialainen turvapaikan saanut nuori on rikastanut koulukulttuuriamme:
Olisiko sinulla esittää väitteellesi lähdettä? Odotan mielenkiinnolla vastausta, koska pidän sinua suoraselkäisenä kirjoittelijana joka ei esitä omia mutujaan faktana.En määrittele. On olemassa myös huonosti suomea kirjoittavia suvaitsevaisia ihmisiä, mutta rajakkien keskuudessa heikko kirjoitustaito on monin verroin yleisempää.
Tämä on hyvin mielenkiintoinen juttu. Ja erittäin surullinen ennenkaikkea, oli sitten totta tai ei.
[--]
Pakkohan viranomaisten on tätä asiaa alkaa selvittämään, kun se on levinnyt somessa niin voimakkaasti. Toivon todella, että tästä asiasta saadaan totuus esiin.