Niin, ISIS varmasti väittää olevansa muslimimikälien asialla, mutta todellisuudessahan ne ei ole mitään muuta kuin sairaita paskiaisia. Yksikään oikea muslimi ei tuota paskasakkia tunnista muslimeiksi. Toki koska ne islamin nimissä noita sairaita juttujaan tekee, niin se myös uutisissa mainitaan.
...
Ei ole. Uhhuh. Vaikka kuinka yritettäisiin [insert color]pestä. ISIS on terroristijärjestö, ei mitään muuta.
Sinä yrität pestä ISISisistä sairaiden paskiaisten terroristijärjestön. Sairaat paskiaiset on oikein, mutta minua ihmetyttää tämä oikea muslimi-juttu.
Minä kuulun kirkkoon, mutta en koe olevani oikea kristitty, Jumala, jumala suhteeni on lähes olematon. Profeetta Jeesuksen parhaat jeesustelut ovat oikein hyviä. Inttiin lähtöä mietin muinoin ihan oikeasti, koska juutalaisten kirjoissa oli käsky Älä Tapa, lähimmäistäsi. Menin kuitenkin ja myöhemmin myös tajusin Lähimmäisen tarkoittavan oman kulttuuriperimän haltijaa, filistealaisia saa tappaa mielin määrin.
Mutta siis, minä en ole Oikea Kristitty, olen käynyt temppeleissämme hyvin harvoin.
Vaikkapa Englannissa, paikallisen islamaisen yhteisön saarnaajan inspiroimat ISIKseen liittyneet eivät ole siis oikeita muslimeita.
Saarnaaja on vetänyt settiään täysillä ja vakuuttanut porukkaa, jotka ovat muuttaneet käyttäytymistään, jättäneet päihteet ja tutkineet Koraania. Jne.
Pystynet
@Alfred E Neuman kertomaan meille kaikille uskontorasisteille mistä erotamme Oikean ja Väärän Muslimin?
Väärät muslimit ovat tietysti heitä, jotka tekevät Sinun mielestäsi väärin, mutta islamilaisella Koraanin tulkinnalla heidätkin on motivoitu.
Eli missä homma menee pieleen?