Naurettava johtopäätös. Jos pelaajat eivät voi latautua TANSKAA vastaan, niin ei todellakaan voida vetää mitään tuollaista päätelmää. Kyllähän tuo oli tämä ihan perinteinen takki auki peliin, mutta kaikki tuntuu nyt sen Jalosen syytä olevan.Aaltonen totesi, ettei oltu hereillä erien alussa, oltiin vielä pukukopissa. Kyllä se nyt vaan kuulostaa enemmän ja enemmän siltä, että liian vaikeita asioita yksinkertaisille miehille on erätauolla tarjoiltu :)
Naurettava johtopäätös. Jos pelaajat eivät voi latautua TANSKAA vastaan, niin ei todellakaan voida vetää mitään tuollaista päätelmää. Kyllähän tuo oli tämä ihan perinteinen takki auki peliin, mutta kaikki tuntuu nyt sen Jalosen syytä olevan.
Sanoin, että Jokiselle nämä kisat ovat paikka näyttää olevansa parempi pelaaja kuin Immonen. Oliko Immonen sitten tuossa ensimmäisessä pelissä jotenkin häikäisevä vai?
Tanska oli ihan kuin TPS, Tanskan palloseura! Hehee.. Puskista voittoon.
Siitä voidaan olla montaa mieltä. Erona toki se, että minä en katsonut peliä JYP-lasien kautta.Ei ollut häikäisevä ei, mutta näkyvämpi kyllä kuin Jokinen.
Hmm... Laitapas jo korkki kiinni :)
Ai, että haluton esitys johtuu automaattisesti siitä, että "pelaajille olisi opetettu liian monimutkaisia asioita". Ei huhhuh. Ihan yhtä lailla Ilveksen peleissä näkyi haluttomia esityksiä tällä kaudella, eivätkä ne ainakaan tuosta asiasta johtuneet.:D
Ei mulla muuta sulle enää.
Kontiola. Piste. Vakuuttavin sentteri meidän jengistä.
Naurettava johtopäätös. Jos pelaajat eivät voi latautua TANSKAA vastaan, niin ei todellakaan voida vetää mitään tuollaista päätelmää. Kyllähän tuo oli tämä ihan perinteinen takki auki peliin, mutta kaikki tuntuu nyt sen Jalosen syytä olevan.
Missä tämä saatanan supertarktorijunnuVatanenen jota vietiin kuin desin mittaa koko pelin ajan?. Siis koko joukkueesta ainoastaan 4 manitsemaasi olivat ok.
Siitä voidaan olla montaa mieltä. Erona toki se, että minä en katsonut peliä JYP-lasien kautta.
I agree!
Aaltonen pelasi reilut kaksi erää ihan hyvin, kolmannessa erässä katosi kuvasta. Kontiolalla sama.
Eiköhän kaikki pelaajat motivoi itse itsensä. Eikö tuota ole nyt jo aika pitkään sanottu, että pelaajsta itsestään lähtee se motivointi. Toki voidaan saman tien sanoa, ettei pelaajan vastuulla ole mitään, jos joku menee pieleen, vaan kaikki on henkisen ja taktisen valmennuksen syytä. Pelaajat ovat kuitenkin ne, joista lehdistä kirjoitetaan ja joita ylistetään voittojen jälkeen. Samalla hävityn ottelun jälkeen luulisi pystyvän ottamaan sen vastuun tappiosta. Varsinkin tuollaisesta tappiosta.Jos pelaajat lähtee huonosti latautuneena ja takki auki -asenteella peliin, niin ketähän sitten pitäisi syyttää? Eikö se valmentajan homma ole nimenomaan tämän ehkäiseminen?