KuKKaKeppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KYRöskosken PÄrske
Ketäköhän on Suomen ykkös-sentteri? Immonen ainakin tänään oli täysi lapanen. JJ taas ei esittänyt mitään erikoista.
Kapanen? Nummelin? Ei oo johtajuutta? Mitä vittua. Monta 40v siellä pitää oikein olla.
Tässähän saa jokainen suomalainen kiekkofani kokea, miltä tuntuu olla helsinkiläinen kiekkofani.
Ketäköhän on Suomen ykkös-sentteri? Immonen ainakin tänään oli täysi lapanen. JJ taas ei esittänyt mitään erikoista.
Meinasin perkele kolmannen erän epätoivoisen puskemisen aikoihin kirjoittaa, että siellähän pelaa Jokerit ;) Suunnilleen tällaista se tosiaan on.Tässähän saa jokainen suomalainen kiekkofani kokea, miltä tuntuu olla helsinkiläinen kiekkofani.
Joo, jos Saksa voittaa Tanskan niin sitten menee sarjataulukko aika kiharaiseksi...
Missä tämä saatanan supertarktorijunnuVatanenen jota vietiin kuin desin mittaa koko pelin ajan?. Siis koko joukkueesta ainoastaan 4 manitsemaasi olivat ok.Tanska-pelin onnistujat:
Juhamatti Aaltonen
Petri Kontiola
Antti Pihlström
Leo Komarov
Epäonnisujat:
Janne Niskala
Jori Lehterä
Jussi Jokinen
Petteri Nummelin
Sami Kapanen
Lasse Kukkonen
Jarkko Immonen
Tommi Santala
Niillä onkin varmasti NHL-pelejä kovempi paino...
Hieman rauhallisemmin pitäisi omasta päästä lähteä, eli tässä maajoukkueen pelikirjassa puolustajan tulisi jaksaa malttaa odottaa siellä maalin takana tarpeeksi pitkään.
Liiankin nopeasti yritettiin avata viivelähtöön, eikä vastustajalle jäänyt tarpeeksi aikaa pyörittää itse itseään solmuun keskialueella.
Kyllä se siitä, jos ajoituksia saadaan verkkaisemmaksi, niin katsojatkin ehtivät paremmin peliin mukaan.
I agree!Mielestäni ei yhtään. Yhtään -95 -jätkää ei pitäis olla näissä karnevaaleissa mukana.
Hieman rauhallisemmin pitäisi omasta päästä lähteä, eli tässä maajoukkueen pelikirjassa puolustajan tulisi jaksaa malttaa odottaa siellä maalin takana tarpeeksi pitkään.
Liiankin nopeasti yritettiin avata viivelähtöön, eikä vastustajalle jäänyt tarpeeksi aikaa pyörittää itse itseään solmuun keskialueella.
Vatanen maksaa oppirahoja, mutta toivottavasti korko kerätään tulevissa turnauksissa...
Mitä minä sanoin?Ei sillä vaan rupesin miettimään millon se JJ rupeaa näyttämään sitä mitä sanoit. Tähän mennessä minä en ole ainakaan semmoista nähnyt. Korjaa toki jos olen väärässä.
Eikö tuota Tapsaakin vituta heilua noissa baareissa, kun voisi studiossakin olla, minua ainakin ottais pattiin tuommonen vilttikomennus.