MM-Saksa 2010: Päivä 2 (Otteluseurantaketju 8.5.2010)

  • 136 757
  • 732
Tila
Viestiketju on suljettu.

KuKKaKeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KYRöskosken PÄrske
Ketäköhän on Suomen ykkös-sentteri? Immonen ainakin tänään oli täysi lapanen. JJ taas ei esittänyt mitään erikoista.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässähän saa jokainen suomalainen kiekkofani kokea, miltä tuntuu olla helsinkiläinen kiekkofani.

Suomi on maajoukkueiden HIFK. Sitä mieltä olen ollut jo pitkään.
 

Sic

Jäsen
En kyllä vielä jaksa uskoa että Saksa veisi Tanskan, mutta toki onhan se mahdollisuus olemassa. Saksa pitää kyllä maanantaina voittaa, siitä toki lähdetään.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Että semmoista sekoilua tänään, ei nyt vielä Jalosta teilata, eihän???
No joo, kattellaan nyt rauhassa seuraava peli, kyllä tästä vielä noustaan.
Ei tätä kyllä silti voi hyväksyä, Jalosen ajan Suomi on kyllä ollut melko sekava porukka olympia pronssista huolimatta.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Ketäköhän on Suomen ykkös-sentteri? Immonen ainakin tänään oli täysi lapanen. JJ taas ei esittänyt mitään erikoista.

Kontiola. Piste. Vakuuttavin sentteri meidän jengistä.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tanska-pelin onnistujat:

Juhamatti Aaltonen
Petri Kontiola
Antti Pihlström
Leo Komarov


Epäonnisujat:

Janne Niskala
Jori Lehterä
Jussi Jokinen
Petteri Nummelin
Sami Kapanen
Lasse Kukkonen
Jarkko Immonen
Tommi Santala
Missä tämä saatanan supertarktorijunnuVatanenen jota vietiin kuin desin mittaa koko pelin ajan?. Siis koko joukkueesta ainoastaan 4 manitsemaasi olivat ok.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Miten nää helvetin selitykset tuntuu niin saatanan tutuilta? "No vastustaja pääsi yllättämään,oli aika hyviä" "ei vaan saatu tänään kiekkoa maaliin" "pitää vaan yksinkertaistaa peliä enemmän"

Lässynlässyn saatana hävetkää eht pelaajat!!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Niillä onkin varmasti NHL-pelejä kovempi paino...

Ei sillä vaan rupesin miettimään millon se JJ rupeaa näyttämään sitä mitä sanoit. Tähän mennessä minä en ole ainakaan semmoista nähnyt. Korjaa toki jos olen väärässä.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Hieman rauhallisemmin pitäisi omasta päästä lähteä, eli tässä maajoukkueen pelikirjassa puolustajan tulisi jaksaa malttaa odottaa siellä maalin takana tarpeeksi pitkään.

Liiankin nopeasti yritettiin avata viivelähtöön, eikä vastustajalle jäänyt tarpeeksi aikaa pyörittää itse itseään solmuun keskialueella.

Kyllä se siitä, jos ajoituksia saadaan verkkaisemmaksi, niin katsojatkin ehtivät paremmin peliin mukaan.

Peli oli jo suorastaan niin modernia, että kun nykyaikaisen pelikirja-analyysin mukaisesti useimmiten lasketaan näitä ylivertaisia viivelähtöjä, oli tänään aivan täysi työ yrittää löytää seasta nopeita lähtöjä. Tai ylipäätään lähtöjä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Tämä Saksan joukkue on varmasti alttiimpi niille vaikutuksille joita valmennustiimi heille myy. Siitä puuttuu sellainen itsenäisesti ajatteleva NHL:n tähtikultin saastuttama aines. Tällä kertaa nähdään hyvää pelikirjajääkiekkoa. Tulemme näkemään sellaista peliä, mitä Jalonen haluaa peluuttaa”, Sihvonen povaa.

Silviisii. Modernia, viivelähtöjen siivittämää suomalaista pelikirjajääkiekkoa?
 

Kyylä

Jäsen
Hieman rauhallisemmin pitäisi omasta päästä lähteä, eli tässä maajoukkueen pelikirjassa puolustajan tulisi jaksaa malttaa odottaa siellä maalin takana tarpeeksi pitkään.

Liiankin nopeasti yritettiin avata viivelähtöön, eikä vastustajalle jäänyt tarpeeksi aikaa pyörittää itse itseään solmuun keskialueella.

Kerrotko vielä, mitä pukukopissa on puhuttu? Sähän näet sen siitä kuinka joukkue pelaa.
 

Sic

Jäsen
Ainakin tuo jauhaminen pelin yksinkertaistamisesta kajahtaa kyllä korvaan niin, että sen olen kyllä aiemminkin kuullut. Ei pari vuotta sitten tuo niin selvästi tullut esille, joku tahmeus tässä nyt on kyllä havaittavissa. Jalosen olemus ei vaan vakuuta, sori nyt vaan.

Eikö tuota Tapsaakin vituta heilua noissa baareissa, kun voisi studiossakin olla, minua ainakin ottais pattiin tuommonen vilttikomennus.
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Älkää olko aina noin negatiivisia, pitää aina pystyä etsimään positiivisia puolia:

-Tanska saa kerrankin, vittu, naattia naattia naattia
-Juti saa tekosyyn rillata, ns. vitutusrillaus
-Suomalaisfani sai piirtää tussinjälkensä Suomen pelikirjaan

...

-Suomen ylivoimapeli oli luovaa, kiekko liikkui ja vain kudit puuttui
-JM Aaltonen
-Nelosketju toimii
-Paikka jatkosarjassa on vielä omissa käsissä
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Jotenkin tuntuu että Jalonen on aivan liian taktinen valmentaja, noin lyhyeen turnaukseen. Tarvittaisiin kaveri joka saa joukkueen taistelemaan. Suikkanen, Tamminen, Summanen siellä pitäisi olla. Pelikirjat vittuun ja taistelutahtoa tiskiin. Jospa joku juttelisi raatteentien taisteluista, näyttäisi muutenkin kuvamateriaalia talvisodasta, jotain joka saisi noiden pelaajien tuntemaan arvokkaalta olla suomalainen ja taistella suomen puolesta. Kauniistihan ne puhuu haastatteluissa, mutta asenetta ei ole paskaakaan kentällä.
 
Ei sillä vaan rupesin miettimään millon se JJ rupeaa näyttämään sitä mitä sanoit. Tähän mennessä minä en ole ainakaan semmoista nähnyt. Korjaa toki jos olen väärässä.
Mitä minä sanoin?

Sanoin, että Jokiselle nämä kisat ovat paikka näyttää olevansa parempi pelaaja kuin Immonen. Oliko Immonen sitten tuossa ensimmäisessä pelissä jotenkin häikäisevä vai?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eikö tuota Tapsaakin vituta heilua noissa baareissa, kun voisi studiossakin olla, minua ainakin ottais pattiin tuommonen vilttikomennus.

Tapsa on kuin kotonaan tuolla. On itsekin mellastanut Olavin Krouvissa aikoinaan. Raisiosta kun on kotoisin. Usein äijä Tepsin kotipelissäkin neppailee.

EDIT. Niin ja Suomi etenee mitalipeleihin vielä!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaltonen totesi, ettei oltu hereillä erien alussa, oltiin vielä pukukopissa. Kyllä se nyt vaan kuulostaa enemmän ja enemmän siltä, että liian vaikeita asioita yksinkertaisille miehille on erätauolla tarjoiltu :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös