palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Täydet pointsit Argentiinan valmentajalle. Uskalsi otta Veronin vaihtoon jo näin aikaisessa vaiheessa. Mies oli kyllä täysin yössä koko ensimmäisen jakson, ja esim. syötöistä meni yli puolet vastustajille.
Viestin lähetti VR
Svenssonit spekuloivat sillä, että jos Argentiina voittaa Englannin, niin heidän olisi helpompaa pelata vika peli Argentiinaa vastaan. Ei taida toimia enään. Mistä muuten Englanti sai rankkarin?
Viestin lähetti SSeightyeight
Owen haastoi Pachetinon(?) juoksi melkein ohi ja sälli pisti jalan eteen ja Uuni kaatui ja Becks pisti sisään... Kyllä vahvasti näyttää että Englanti ja Argentiina ovat joukkueet jotka tästä lohkosta jatkoon menee. Sen varmistaisi sekin jos Argentiina pelaa vaikka tasan Ruotsia vastaan ja Englanti voittaisi lohkon tähänasti heikoimman maan Nigerian.
Viestin lähetti VR
Svenssonit spekuloivat sillä, että jos Argentiina voittaa Englannin, niin heidän olisi helpompaa pelata vika peli Argentiinaa vastaan. Ei taida toimia enään. Mistä muuten Englanti sai rankkarin?
Viestin lähetti Predator
Rankkari tuomittiin ekan puoliajan lopulla kun argentiinalainen "hipaisi" britin jalkaa... komea kaatuminen kyllä, kuten tv-selostajakin totesi, että "ei tuosta kosketuksesta normaalissa iltapäiväruuhkassa kaupungilla olisi kaaduttu asvaltille"... noh, rankkarialueella kandee kaatua... vaikka olenkin Englannin fani ja tyytyväinen lopputulokseen, niin tuo rankkari oli hiukan kyseenalainen... mutta kun eihän futiksessa tuomari niitä videotarkistuksia tee... kyllä se varmasti välillä on vaikeata nähdä ne kaikki tilanteet oikein... on välimatkaa ja äijiä heiluu näkökentän edessä... olisin varmaankin tuominnut samalla tavalla... tai jos MINÄ olisin joutunut tuossa helteessä tuomarina juoksentelemaan edestakaisin, niin olisin varmaankin jo ruumishuoneella viilentymässä...
Viestin lähetti Vakio
Tästä lohkosta Englanti ja Ruotsi jatkoon!
Olen töissä klo 8.30- ~21 joka päivä seuraavan viikon ajan ja olen aivan hädissäni:
Viestin lähetti varjo
Olen töissä klo 8.30- ~21 joka päivä seuraavan viikon ajan ja olen aivan hädissäni:
Miten seurata kisoja reaaliaikaisesti?
Nettiä eikä tv:tä ole lähimaillakaan.
Ylen pitäisi kai lähettää pätkiä Radio Suomessa mutta enpä ole kuullut, Sport FM?
Tietääkö joku lähettääkö mikään radioasema pk-seudulla selostusta otteluista/suhtkoht reaaliaikaiset pätkät.
Milloin ja mistä?
Viestin lähetti varjo
Miten seurata kisoja reaaliaikaisesti?
HETKINEN!!! Eikö tasapisteissä olevilla joukkueilla ratkaise ensisijaisesti keskinäisen ottelun tulos eikä maaliero? Vai elänkö minä jonkun muun lajin säännöillä???Viestin lähetti pernaveikko
Argentiinan ei ole pakko voittaa Ruotsia.
ARG - SWE 0-0
ENG - NIG 0-2
SWE 3 1 2 0 3-2 5
ARG 3 1 1 1 1-1 4
ENG 3 1 1 1 2-3 4
NIG 3 1 0 2 3-3 3
Kuten toisessa ketjussa jo kerroin, käsittämätöntä juttua, ei tämä vaadi mitään korkeampaa matematiikkaa.
Viestin lähetti werther
HETKINEN!!! Eikö tasapisteissä olevilla joukkueilla ratkaise ensisijaisesti keskinäisen ottelun tulos eikä maaliero? Vai elänkö minä jonkun muun lajin säännöillä???
Viestin lähetti OldTimeHockey
Itse ainakin antaisin vielä Bierhoffille mahdollisuuden ja vastuuta. Hänellä kun kuitenkin on kaikesta huolimatta myös kovia näyttöjä arvokisatasolta. Umpisurkeasta Janckerista ei viitsisi puhua edes samassa kappaleessa.
jokainen vastaiskuyritys kariutui siihen, että Jancker oli joko ehtinyt rynnätä paitsioon tai ei ollut jaksanut löntystellä sieltä pois.
Ikävä kyllä Saksan tilanne kärkipelaajien kohdalla ei ole erityisen kadehdittava. Klose on aivan ylhäisessä yksinäisyydessään ja hänen jälkeensä tulee ammottava kuilu. Jos Bierhoffin taidot pysyvät edelleen piilossa, on sinänsä aika sama, kenet toiseksi kärjeksi heittää.
Miksi Jeremies ei muuten pelaa? Hänen energisyyttään jäin kaipaamaan.
Viestin lähetti pernaveikko
Argentiinan ei ole pakko voittaa Ruotsia.
ARG - SWE 0-0
ENG - NIG 0-2
SWE 3 1 2 0 3-2 5
ARG 3 1 1 1 1-1 4
ENG 3 1 1 1 2-3 4
NIG 3 1 0 2 3-3 3
Viestin lähetti asiantuntija
Brassit voittaa Kiinan 4-0. Ronaldo tekee kaksi maalia.