sitten haudanvakavan näköinen Marjamäki.
Shedden puolestaan hyvä, kun Sveitsi pelaa ja muutenkin itseni yllättänyt positiivisesti.
Toinen oli se tokaisu "jos kentällä olisi kaksi Charaa. Silloin Pihlströmkin pääsisi haarojen välistä."
Minua häiritsee, ettei Saukkonen tunnista pelaajia, vaan "Suomi syöttää" ja "Slovakia laukoo". Myös termien kentällinen ja hyökkäysketju ero pitäisi tälle jantterille kertoa.
Multa meni varmaan jotain ohi eilen, tai sitten telkku.comin ohjelmistossa oli virhe. Luulin, että Suomen peli tuli vain maikkarilta. No, ihan sama, en olisi Mertarantaa kestänyt kuitenkaan. Mutta olen samaa mieltä, Saukkonen ei ollut kuin nimeksi ärsyttävä eilen. Onkohan sillä ukaasit päällä, että vanhoja letkautuksia ei saa käyttää eikä uusia keksiä?Saukkonen yllätti positiivisesti. Mies oli viime kauden Timanttiliigassa aikamoisen hukassa, mutta nyt meno oli ihan hyvää. Ei liiemmilti Mertarannan juttuja tullut ikävä.
Itse olen myös erittäin tyytyväinen Canal+ tuotantoon kisojen aikana. Oli kyllä hyvä investointi. Koko päiväksi on pelejä, MM-uutisia ja muuta tarjontaa. Erityisen hyvin on kyllä toteutettu nämä leijonalegenda -esittelyt. Niistä erityiskiitokset! Yle ei lähellekään vastaavan tasoista tuotantoa verovaroin ole kyennyt toteuttamaan.
Itse olen myös erittäin tyytyväinen Canal+ tuotantoon kisojen aikana. Oli kyllä hyvä investointi. Koko päiväksi on pelejä, MM-uutisia ja muuta tarjontaa. Erityisen hyvin on kyllä toteutettu nämä leijonalegenda -esittelyt. Niistä erityiskiitokset! Yle ei lähellekään vastaavan tasoista tuotantoa verovaroin ole kyennyt toteuttamaan.
Maikkari, Canal+, Sonera ja Jääkiekkoliitto ovat onnistuneet sähläämään ihan isolla suuttimella näiden kymmenien eri kanavapaketti- tv-kortti- ja netti-tv-sekasotkujensa kanssa. Hankin lopulta Elisan MM 24/7 -paketin kohtuullisella 14,90 euron kertasuorituksella, mutta jos olisin sanojeni mittainen mies, olisin jättänyt senkin hankkimatta hiljaisena protestina Jääkiekkoliiton ahneudelle.
Minusta tällainen trendi kaiken kiinnostavan sisällön siirtymisestä maksukanaville on valitettava semminkin, kun ne vielä hajautuvat usealle eri kanavalle, jolloin pitäisi hankkia useita kanavapaketteja. Tämä eriarvoistaa katsojia ja kääntyy lopulta haitaksi lajeille itselleen. Markkinoinnin kannalta mahdollisimman laaja näkyvyys on aina parempi kuin kapea, vaikkakin ehkä kohdistettu katsojasegmentti, kun ottaa huomioon Suomen väestömäärän pienuuden.
Suomalaiset taas ei sulata sitä että jostain hyvästä pitää maksaa eli suomen pelit ilmaiseksi. Olen 100% varma että parin vuoden päästä ei näy ensimmäistäkään peliä ilmaiseksi.
Minusta tämä on lähtökohdiltaan harvinaisen selkeä eli canal+ totalilla saa kaikki eikä mitään välimallin ratkaisuja ole. Operaattorit taas itse on alkanut sähläämään esim. Elisa osti iptv yksinoikeudet jolloin Soneran Koti-tv asiakkaat pelattiin ulos. Liitolla tässä ei ole mitään osuutta.
Suomalaiset taas ei sulata sitä että jostain hyvästä pitää maksaa eli suomen pelit ilmaiseksi. Olen 100% varma että parin vuoden päästä ei näy ensimmäistäkään peliä ilmaiseksi.
Voihan sen noinkin yksinkertaistaa, mutta tarjolla olevia paketteja on monenlaisia tai sitten oikeuksien haltijat eivät ole osanneet artikuloida tarjoamiaan riittävän selkeästi, josta johtuen juuri Soneran KotiTV:n asiakkaat ovat luulleet hankkineensa kaikki pelit, eivätkä sitten olleetkaan. Keneltä ne yksinoikeudet Elisa sitten muuten osti? Liitolta vai Canal Plussalta vai Maikkarilta? Ihan sama, kuluttaja joka tapauksessa on se, joka tässä yhtälössä on humppajuntin penkillä.
Oletko muuten itse sitä mieltä, että nykyinen trendi on ihan jees eli kaikki kiinnostava sisältö maksullisille kanaville ja kukin hankkii sitten mieleisensä paketit, kortit ja antennit sun muut härpäkkeet? Jos olet, niin sittenhän kaikki on osaltasi kunnossa, sillä siihen suuntaan tässä ollaan menossa.
Minua tämä ei kauheasti hotsita ja pontevoitan kantaani väittämällä, että Suomen kokoisessa maassa seurauksena on tv-toiminnan näivettyminen. Käsistään kätevämpi kansanosa siirtyy hakemaan sisältönsä netin kautta ja se toinen puoli lähtee tv-tuolista pihatöihin ja muihin rientoihin. Saavat sitten Maikkarilla onanoida keskenään kanavapakettiensa kanssa
Liitto on myynyt oikeudet MTV3 oy:lle joka on tehnyt sopimukset operaattoreiden kanssa.
Sonera ei periaatteessa kuseta ensimmäistäkään katsojaa kun mainostavat että heillä on ylivoimaisesti eniten lätkää. Tämä tulee siitä että siellä on sm-liiga total + muut paketit jotka on ottelu määrällisesti eniten, totuus on jotain ihan muuta. "Sattumalta" he ei mainosta mm-kisoja koti-tv:lle. Se taas on Elisan heikkoutta jos eivät osaa mainostaa isolla rahalla ostettuja yksinoikeuksia. <- hölmöä.
Nykypäivänä tässä maassa maksaa kaikki niin prkleen paljon niin minusta on ihan normaalia että ihmiset maksaa siitä mitä haluaa katsoa.
Olenkohan ainoa jota ärsyttää tuo rallimies Toni Tuomisen hirveä ylipirteys noissa Leijonatreenien studiossa RD:n kanssa. Kaikki on koko ajan niin mahtavaa ja on mahtava meininki ja on hienoa sitä ja tätä. Ja sitten lyödään Granlundin kanssa vähän nyrkkiä yhteen ja taas on mahtavaa. Voisi hillitä vähän.