Halvimmat saatavilla olevat liput 135 e ja kalliimmat 235e. Järjestävän tahon ahneus sattuu nyt omaan nilkkaan.Aika karu tuo Nokian iltapäiväpelin katsomokartta.
Halvimmat saatavilla olevat liput 135 e ja kalliimmat 235e. Järjestävän tahon ahneus sattuu nyt omaan nilkkaan.
Lippujen hinnoiksi vaikkapa 70-100e niin mökki olisi ollut satavarmasti täynnä.
Nuo olisivat alun perin todennäköisesti menneet kaupaksi 180€ kaksi peliä ja 40€ tämä peli missä Suomi ei pelaa.
Uskoisin silti, että ääntä tulee olemaan enemmän kuin iltapelissä. Tsekkiläiset ainakin Latviassa valtasivat juurikin nuo sivukatsomot ja jos se sama rymyryhmä sieltä on tullut myös Tampereelle niin menoa riittää kyllä hallissa.Aika karu tuo Nokian iltapäiväpelin katsomokartta.
Uskoisin silti, että ääntä tulee olemaan enemmän kuin iltapelissä. Tsekkiläiset ainakin Latviassa valtasivat juurikin nuo sivukatsomot ja jos se sama rymyryhmä sieltä on tullut myös Tampereelle niin menoa riittää kyllä hallissa.
Onko tietoa, toimiiko alennuskoodi myös semifinaalipeleissä pelipäivänä? Eli kannattaako odottaa vielä siihen asti? Ja mistä voi tiedustella pettyneiden Suomi-fanien lippuja?
Halvimmat saatavilla olevat liput 135 e ja kalliimmat 235e. Järjestävän tahon ahneus sattuu nyt omaan nilkkaan.
Lippujen hinnoiksi vaikkapa 70-100e niin mökki olisi ollut satavarmasti täynnä.
Tämähän vanheni hyvin :DFinaali, MM 2013: Ruotsi-Sveitsi
Finaali, MM 2018: Ruotsi-Sveitsi
Finaali, MM 2023: Olisiko tämän vuoden finaalissa jälleen tämä kaksikko? Jospa nyt olisi Sveitsin aika voittaa.
Itse olen EHT-pelin viimeksi katsonut ehkä 10-vuotta sitten ja nykyään en seuraa yhtään enkä tiedä miten Suomi siellä on pelannut, mutta tässä kisojen aikana on mieleen tullut että Jääkiekkoliitto on siitä hyvässä asemassa että saavat aika hyvin pienellä panostuksella ihmisiltä rahaa.Vähän radikaalimpi muutos olisi se, että jatkossa pelattaisiin vuodessa vain kaksi turnausta nykyisen neljän sijaan. Tuskinpa jääkiekkoliiton talous karahtaisi kiville, jos Karjala-turnee pidettäisiin jatkossa vain joka toinen vuosi.
Jotain tulisi tehdä katsomokulttuurille. Fanialueet sponsoreiden alle? Eli tyyliin Rovio-siipi minne firma kustantanut tampereen ala-asteen paikalle. Jääkiekkoliiton tulisi ymmärtää, että vain lipputulot eivät kanna.
Tämähän vanheni hyvin :D
Itse olen suosinut Valtatie 30 -pysäköintitaloa. Pysäköinti sunnuntaisin Taskuparkki-sovelluksella 0,5€/h ja hallille kävelee reilu 5 minuuttia.Mihin kannattaisi ajaa auto sunnuntaina? Ollaan puolison kanssa tulossa katsomaan pronssi- ja finaalipeli. Emme yövy hotellissa, vaan ajamme keskiyöllä takaisin Helsinkiin.
Eilen alkuillasta kävin Lippu.fi sivuilta katsomassa, niin välieriin ei enää yläkatsomoissa ollut juurikaan paikkoja. Tuo siis ennen Suomen peliä.Tietääkö joku kuinka moni noista huomisen SF pelien lipuista oli jo ennakkoon myyty loppuun? Esim tuohon huomiseen Latvia peliin ei halvimman (195€) kategorian lippuja enää ole. Ehtiköhän Latviasta porukka niitä saada vai olivatko menneet jo ennakkoon.