Jep, siellä ois tunnelmaa. Itse toivon että kisat menee ed. mainittuihin maihin.Unkariin ja Sloveniaan olisi myös lyhyt matka faneilla Saksasta, Sveitsistä, Itävallasta, Tshekistä ja Slovakiasta.
Jep, siellä ois tunnelmaa. Itse toivon että kisat menee ed. mainittuihin maihin.Unkariin ja Sloveniaan olisi myös lyhyt matka faneilla Saksasta, Sveitsistä, Itävallasta, Tshekistä ja Slovakiasta.
No sittenhän mitään ongelmaa ei ole.– Ei se meidän vika ole muutenkaan, jos ihmiset eivät kannusta."
– Ei se meidän vika ole muutenkaan, jos ihmiset eivät kannusta."
Siis olet "sitä mieltä että maksaa minkä maksaa ja jokainen tekee itse päätöksen ylittääkö rajahyöty rajahaitat", mutta kuitenkin "Hinnoittelu on mielestäni väärä kuluttajan kannalta jos näihin huumorijoukkueiden peleihin ei pääse 15 - 20 eurolla" (ja sitten taas lopuksi käännetään kelkka vielä kerran: "Hinnoittelu tietysti tuohonkin tapahtumaan ja näihin MM-kisoihin voisi ilmeisesti olla paljon kovempi koska liput tuntuvat menevän kaupaksi.") Ihan hyviä mielipiteitä, mutta vain täysin ristiriidassa keskenään.Paljonko maksoi lippu tämän päivän Suomi-peliin halvimmillaan? Yleisesti olen sitä mieltä että maksaa minkä maksaa ja jokainen tekee itse päätöksen ylittääkö rajahyöty rajahaitat. Siihenhän hinnoittelu kaikessa bisneksessä perustuu.
Itse en maksaisi euroakaan peleistä näitä Itävaltoja jne vastaan. Hinnoittelu on mielestäni väärä kuluttajan kannalta jos näihin huumorijoukkueiden peleihin ei pääse 15 - 20 eurolla. Kannattavaa ei varmasti järjestäjältä mutta miksi kukaan maksaisi sen enempää? Toki kyseisten maiden kannattajat varmasti maksaa mielellään.
Veikkaan että monelle ihmiselle se hinta ei ole loppupeleissä oleellinen vaan se mistä maksetaan. Yhden NHL-global seriesin stadissa katsoin 190 € lipulla ja ihan kiva tapahtuma mutta taas taas rajahyöty vs rajahaitta meni miinukselle. Oma NHL-suosikkini tulisi nyt syksyllä Tampereelle mutta mieluummin menen Denveriin katsomaan kun sopiva hetki löytyy kun maksaa noita hintoja matkustuksineen Suomessa kun ei se kuitenkaan ole sama asia katsoa täällä kun jenkeissä.
Hinnoittelu tietysti tuohonkin tapahtumaan ja näihin MM-kisoihin voisi ilmeisesti olla paljon kovempi koska liput tuntuvat menevän kaupaksi.
Mulla alkaa olla vahvahko tunne, että tämä vuosi on se, kun Sveitsi lopulta ottaa kultaa. Niillä on samankaltainen tilanne kuin Leijonilla 90-alkupuolella. Nousseet suurten varteenotettavaksi haastajaksi, ja päässeet jo pari kertaa finaaliin, mutta vielä ei ole ihan riittänyt. Tämänvuotinen Sveitsi ei ole mikään haastaja, vaan yksi kovista maista. Yksilötaitoa on, ja joukkue myös hyvin valmennettu. Myös nälkää on paljon, muttei ehkä kuitenkaan liikaa paineita, joka saattaa ratkaista homman heille.Tänää nordiksella oli semmonen tunnelma mistä voi vain haaveilla liigassa. Molemmat päädyt täynä sveitsi faneja jotka kannustaa ja hyppii
Ei ainakaan fan zonella ole.Onko Tampereella fan zonella tai hallissa myytävänä muiden maiden pelipaitoja?
Ei myöskään näkynyt hallin myyntipisteissäkään, ainakaan näitä samanlaisia millä pelaajat pelaavat.Onko Tampereella fan zonella tai hallissa myytävänä muiden maiden pelipaitoja?
Semmonen kysymys heräsi että onko siellä Areenalla/Fan zonella ollut myynnissä näitä tämän mallisia Suomen pelipaitoja? Näitä valkoisia tai sinisiä.Ei myöskään näkynyt hallin myyntipisteissäkään, ainakaan näitä samanlaisia millä pelaajat pelaavat.
Toivottavasti Unkari ja Slovenia saavat ensi vuoden kisat. Ei Suomessa tarvi olla kisoja kahtena vuotena peräkkäin. Latviassakin oli juuri kisat. Saataisiin myös levitettyä tätä pientä lajia. Toivottavasti Kopitar myös pelaisi siellä.
Voisi pistää myös jotkut toiset messut samaan aikaan Tampereelle, niin saataisiin LVI-alan edustajien lisäksi toisenkin alan edustajia massamaisesti katsomoon kaivamaan nenäänsä.Ihan hyvin sopii toiset kisat Suomeen, niin saadaan ainakin vaihtelua pelipaitoihin.
Onninen #23.
Ei ainakaan fan zonella ole.
Itselläni kiinnostus jääkiekkoa kohtaan on korkeampi kuin aikoihin, koska SM-liigastakin on saatu mielestäni kiinnostava tuote. Vaikka ylivoimainen ennakkosuosikki Tappara jyräsi vakuuttavasti sarjan loppumetreistä lähtien, oli sarja kuitenkin yllätyksellinen ja nuori valmentajasukupolvi osoitti, että menestystä voi saada muullakin kuin matalalla trapilla. Katsomoissa on ollut hyvä meno ja tietysti oman joukkueen nousu konkurssikypsästä kokonaisuudesta jonkinlaiseksi ilmiöksi on lämmittänyt mieltä.Koko suomalaisen jääkiekon yhtälö on tällä hetkellä jotenkin vastenmielinen. Suljetut sarjat, katkarapukatsomot, lasten harrastamisen kalleus, aivan puupäiset selittelyt mediassa ja inhimillisyyden sekä lajirakkauden polkeminen tekevät lajista vieraannuttavan. Itselle kävi sama ilmiö Valioliigan seuraamisen suhteen muutama vuosi sitten. Nyt on jotenkin mennyt kiinnostus suomalaiseen jääkiekkoon kaiken tämän "pahan" keskellä. Onneksi edes pesäpallokausi on käynnissä, josta urheiluromantikko löytää nykyään parhaat kiksit.
Kuka sieltä mitään ostaisi, kun yritysvieraille on koottu valmiiksi fanituspaketti sisältäen sponsorin nimellä varustetun pelipaidan ja Making Miracles -huivin. Tavisfanit ovat ostaneet pelipaidat jo vuosia sitten, kun pääsivät kohtuuhintaisilla lipuilla ulkomailla katsomaan Suomen pelejä.Älyttömän surkeasti tuo fanituotemyynti, mistä täälläkin on ollut juuri kyselyitä paidoista yms. Oli mahdoton löytää edes jotain leijonien kaulahuivia, oli vaan IIHF:n virallista kisahuivia, mutta kuka sellaista haluaa ostaa? Myös erilaiset kiekot, pinssit mitkä voisi keräilijöille tai pienille lapsille oli joka paikassa loppu. Itse pyörin siis tuo fanzonen sekä hallin omassa fanishopissa, niin heikosti oli mitään järkevää fanituotetta myynnissä. Ehkä tämäkin kuvastaa osittain sitä ettei nämä kisat ole lapsille/ aidoille faneille vaan mieluummin isoille yrityksille ja muille pampuille.