MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 491
  • 18 217

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Tässä kun kävin Argentiinan jengiä läpi niin yllättävän keskitason jengeissä suurin osa avauksen miehistä pelaa ja vielä varsin keskinkertaisilla statseilla. Itse asiassa penkiltä näyttää löytyvän paljon kovempaa seppää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Liitteet

  • paine.png
    paine.png
    8,3 KB · kertaa luettu: 84

Barney

Jäsen
Sinivalkosokeana mulle haastava peli. Erotan vain veskarit, tuomarin ja tuon ketä näyttää Banelta Dark Knight Risesta.
No ei näytä sitten ainakaan peli yhtä tylsältä sinun telkkarissasi kuin meidän muiden.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pelottavan kovalta jengiltä tuo Kroatia vaan näyttää.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Jos Argentiina voittaa, käy Messi pelin jälkeen todennäköisesti ripittämässä tuomarin lällätellen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Jos Argentiina voittaa, käy Messi pelin jälkeen todennäköisesti ripittämässä tuomarin lällätellen.
Jos tosissaan ollaan niin tässä määriteltäisiin myös se oikea GOAT. Ei taida Messi lähteä kentältä suru puserossa ennen aikojaan soolona. Joukkueena voitetaan, joukkueena hävitään. Siis muut kuin Rolle.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Tässä kun kävin Argentiinan jengiä läpi niin yllättävän keskitason jengeissä suurin osa avauksen miehistä pelaa ja vielä varsin keskinkertaisilla statseilla. Itse asiassa penkiltä näyttää löytyvän paljon kovempaa seppää.
Aina Argentiinaan puolustus ja keskikenttä ovat olleet keskinkertaisia. Kertoo kuinka kova ukko Messi on, että raahaamassa toista kertaa keskinkertaisen porukan mm-finaaliin.
Tällä kertaa sentään löytynyt mitat täyttävä maalivahti.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Sinivalkosokeana mulle haastava peli. Erotan vain veskarit, tuomarin ja tuon ketä näyttää Banelta Dark Knight Risesta.
Ootko aina ihmetelly, miksi Suomella ja Kreikalla on samanlainen lippu?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mitä asiaa nuo batman-naamarit toimittavat? Mitä ilmeisimmin "suojaa" jotain murtunutta nenää tms. mutta oikeastiko tuosta on jotain apua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös