Kyllä on Virkkusta kova ikävä
Ei ole.
Kyllä on Virkkusta kova ikävä
Kyllä. Wiss selostamaan ja Roponen mukaan asiantuntijaksi, niin johan tulee tunnetta.Kyllä on Virkkusta kova ikävä, kun näitä kahta aneemista kaveria joutuu kuuntelemaan. Futiksesta kuuluu olla TUNNETTA!
Ei todellakaan, nyt voi kuunnella ihan normaalilla äänenvoimakkuudella.Ei ole.
Kävin tsätissä.
Sinivalkosokeana mulle haastava peli. Erotan vain veskarit, tuomarin ja tuon ketä näyttää Banelta Dark Knight Risesta.Onks Kroatia tuo sinisempi?
No ei näytä sitten ainakaan peli yhtä tylsältä sinun telkkarissasi kuin meidän muiden.Sinivalkosokeana mulle haastava peli. Erotan vain veskarit, tuomarin ja tuon ketä näyttää Banelta Dark Knight Risesta.
Laita äänet pois tai katso jostai streamista. Ei tarvi itkeä turhaa.Kyllä on Virkkusta kova ikävä, kun näitä kahta aneemista kaveria joutuu kuuntelemaan. Futiksessa kuuluu olla TUNNETTA!
Jos tosissaan ollaan niin tässä määriteltäisiin myös se oikea GOAT. Ei taida Messi lähteä kentältä suru puserossa ennen aikojaan soolona. Joukkueena voitetaan, joukkueena hävitään. Siis muut kuin Rolle.Jos Argentiina voittaa, käy Messi pelin jälkeen todennäköisesti ripittämässä tuomarin lällätellen.
Tuomarilla ei ole peli hallussa!!1Puskutilanne, kaksi kuollutta argoa.
Aina Argentiinaan puolustus ja keskikenttä ovat olleet keskinkertaisia. Kertoo kuinka kova ukko Messi on, että raahaamassa toista kertaa keskinkertaisen porukan mm-finaaliin.Tässä kun kävin Argentiinan jengiä läpi niin yllättävän keskitason jengeissä suurin osa avauksen miehistä pelaa ja vielä varsin keskinkertaisilla statseilla. Itse asiassa penkiltä näyttää löytyvän paljon kovempaa seppää.
Ootko aina ihmetelly, miksi Suomella ja Kreikalla on samanlainen lippu?Sinivalkosokeana mulle haastava peli. Erotan vain veskarit, tuomarin ja tuon ketä näyttää Banelta Dark Knight Risesta.