LostHorizon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado Avalanche, Real Madrid
Siinä oli Kovacicilla muutama paikka kaatua :D
Mä voin ainakin rehellisesti sanoa, että viikon päästä pelattava Newcastlen Liigacup-matsi jännittää ja kiinnostaa enemmän kuin yksikään matsi näissä kisoissa.Jos jääkiekossa pelkästään arvokisoja katsovia kutsutaan karjalalippiksi, niin mikä on oikea termi pelkkiä jalkapallon arvokisoja katsoville? Tiedän sitten kenelle @mikko600 kanssa naureskellaan, kun jännitetään taas keväällä Skotlannin Valioliigan putoamiskamppailuja.
Niin siis nimenomaan hain sitä, että GOAT ("kaikkien aikojen paras") ollakseen, vaaditaan myös tiimipelaajan elementtejä, eikä vain hienoja yksilösuorituksia. Rautalangasta vääntäen, Ronaldo toimi erittäin itsekkäästi jälleen kerran, kun lähti kentältä ennen aikojaan, niin miten tuollaista voisi kutsua parhaaksi ikinä, joukkuelajissa?En ymmärtänyt tästä viestistä kuin sen, että Messi ei aio lähteä kentältä suru puserossa ennen aikojaan. Jäädään odottamaan. Olisi sillä tavalla erikoista, jos Argentiina sattuisi häviämään, niin Messi lähtisi kentältä pois yhdessä muiden kanssa juhlien.
Minua kiinnostaa KuPS:n viime viikon harjoitusottelu paljon enemmän kuin tuollaiset muoviset ottelut.Mä voin ainakin rehellisesti sanoa, että viikon päästä pelattava Newcastlen Liigacup-matsi jännittää ja kiinnostaa enemmän kuin yksikään matsi näissä kisoissa.
Ei nyt lähdetä tähän. En ole nähnyt kummaltakaan yhtään kokonaista peliä vuosikausiin ennen näitä kisoja. Tilastot ja saavutukset puhuvat puolestaan. Minulle Argentiina ja Messi menettivät kaiken gloryhunttaus elementit Hollanti pelin pelleilyn jälkeen.Niin siis nimenomaan hain sitä, että GOAT ("kaikkien aikojen paras") ollakseen, vaaditaan myös tiimipelaajan elementtejä, eikä vain hienoja yksilösuorituksia. Rautalangasta vääntäen, Ronaldo toimi erittäin itsekkäästi jälleen kerran, kun lähti kentältä ennen aikojaan, niin miten tuollaista voisi kutsua parhaaksi ikinä, joukkuelajissa?
Mutta KuPS:han oli näitä muovisia sugardaddy-seuroja myös.Minua kiinnostaa KuPS:n viime viikon harjoitusottelu paljon enemmän kuin tuollaiset muoviset ottelut.
Maailman parhaimman Ronaldon ohella lempipelaajani. Molemmat ainutlaatuisia joukkuepelaajia ja johtajia isolla J:llä.Modric on kyllä huikea futari. Siellä alimpana puolustumassa vaparin jälkee.
KuPS on perinteikkäämpää muovia.Mutta KuPS:han oli näitä muovisia sugardaddy-seuroja myös.