MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 135
  • 18 217

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onpas hävytöntä rölläämistä.
Eli kukaan ei ole todistanut omin silmin, että Englanti olisi voittanut mestaruuden (tai Maple Leafs)? Onkohan ne edes voittanut?
Eikun sori, menit kisat sekaisin. Tosiaan nuo 1966 kisat katsoin telkkarista. Muistan kun 1930 kisat kuuntelin radiosta papan sylissä pikkukloppina. Pappa huoras jo tuolloin Ranskaa, itse olin silloin jo Brasilian miehiä. Sillä tiellä ollaan vieläkin. Suuria pettymyksiä on tänä aikana koettu, mutta toisaalta on tullut seurattua läheltä Pelen ja Ronaldon mestaruudet Brasilian paidassa.

Maple Leafs ei oikeasti tuolloin voittanut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eli kukaan ei ole todistanut omin silmin, että Englanti olisi voittanut mestaruuden (tai Maple Leafs)? Onkohan ne edes voittanut?
Mä oon nähnyt telkkarista Brasilian voittavan maailmanmestaruuden ja Detroitin voittavan Stanley Cupin. Mutta eipä sekään mitään todista, tekniikalla saadaan tietokoneanimaatiot näyttämään ihan aidoilta. Ns. Deep fake teknologia.

Tai sitten perinteisellä menetelmällä laitetaan näyttelijät seuraamaan käsikirjoitusta. Kuka uskoo että oikeassa elämässä miljoonia tienaavat jalkapalloammattilaiset ampuisi rankkarin taivaan tuuliin? Tai että Marokko selviytyisi välieriin?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mä oon nähnyt telkkarista Brasilian voittavan maailmanmestaruuden ja Detroitin voittavan Stanley Cupin. Mutta eipä sekään mitään todista, tekniikalla saadaan tietokoneanimaatiot näyttämään ihan aidoilta. Ns. Deep fake teknologia.

Tai sitten perinteisellä menetelmällä laitetaan näyttelijät seuraamaan käsikirjoitusta. Kuka uskoo että oikeassa elämässä miljoonia tienaavat jalkapalloammattilaiset ampuisi rankkarin taivaan tuuliin? Tai että Marokko selviytyisi välieriin?
Mä myös epäilen näitä deepfakeiksi. Ja kuussakaan ei ole käyty. Oikeasti emme ole edes olemassa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mä myös epäilen näitä deepfakeiksi. Ja kuussakaan ei ole käyty. Oikeasti emme ole edes olemassa.
Olemme olemassa, mutta vain koska joku toinen näin on halunnut. Olemme sinulaatiossa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Kaikille Englannin faneille (pienessä sievässä): LE BONJOUR! IMEKÄÄ GALLIAN KUKKOA!!!
Sitä voittamisen kulttuuria... Anyways, yllättävän paljon Englanti vieläkin jaksaa herättää antipatioita, ja nimenomaan paljolti sellaista, hmm, sanoisiko hieman epäkorkeatasoista kuittailua. Takavuosina sen vielä ymmärsi, mutta minusta nyky-Englanti on aivan objektiivisestikin katsoen ihan sympaattisesti pelaava joukkue, taitava ja sangen hyvä. Takavuosina tosiaan tabloidien johdolla lähdettiin "maailman parhaina" hakemaan kultaa, vaikka joukkue oli yleensä epätasainen ja kömpelö. Mutta eikö nyt voisi jo unohtaa ne menneet?

Vaan taas kerran ihan hyvä turnaus, eikä tuo tappio nyt paljosta ollut kiinni - silti tässä analyysissä on paljon perää:

 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Eli siis jos on ihan avoimesti egoistinen kusipää, niin se on jotenkin parempaa kuin piilotella noita ominaisuuksia? Ronaldo on itsekäs mieslapsi, jolle luoja on suonut valtavat lahjat futikselle, mutta mitään muuta miellyttävää hänessä ei ole.
No minusta se on jotenkin niin absurdin avointa ja suoraselkäistä mulkkuutta ettei vain jaksa suuttua täysillä, enemmän sitä nauraa noille tempuille. Toki Messi on sekä parempi jalkapalloilija että ihminen, ei kahta sanaa. Ja hänen johdollaan Argentiina on muuttunut ex-vihajoukkueeksi ja näistä neljästä on Kroatian jälkeen kakkossuosikki. Ja jos Argentiina voi muuttua niin sitten mikä tahansa maa voi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tyhmää laittaa Kane toistamiseen pilkulle.

Mä en olis kans valinnu uudestaan jälkiviisaana sitä ampumaan. Joku siinä vaan oli, että kun käveli pilkkua vetämään niin mietin että joku muu olis ollu parempi. En tiedä miksi.
 

MegaForce

Jäsen
Mä en olis kans valinnu uudestaan jälkiviisaana sitä ampumaan. Joku siinä vaan oli, että kun käveli pilkkua vetämään niin mietin että joku muu olis ollu parempi. En tiedä miksi.
Yhdelle pelaajalle annettiin liikaa vastuuta ja paineita. Järkevä valmentaja olisi päättänyt, että Foden, Maguire tai vastaava vetäisi seuraavan pilkun. Tekniikkaa ja taitoa olisi ollut tarpeeksi.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Southgatelta voisi kysyä, että miten meni vaihdot omasta mielestä. Kaikista käsittämättömin oli Grealishin ottaminen kentälle 45 sekunnin ajaksi. Tuliko sille edes hiki.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Vamos! Kahden pelin päässä mestaruus, ja viimeistenkin vääräuskoisten hiljentäminen.

Saas nähdä tuleeko tänä yönä nukuttua. Viimeksi ei tullut nukuttua yhtään, kun tuon Hollanti-pelin draaman jälkeen olin niin täynnä energiaa että väsy tuli vasta seuraavana iltana.
 
Eikä se Messinkään voitto mikään vääryys olisi. Maailman paras jne., mutta kyllä viimeistään aamun Hesarin Modric-artikkelin jälkeen on vaikea olla toivomatta Kroatian voittoa. Samaan aikaan urheiluromantikko minussa toivoo Argentiinaa. Repivää!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jaaha, toivottavasti tulee kuuma peli ja paljon maaleja. Todennäköisesti tulee tylsä ja vähämaalinen peli, mutta annetaan poikien näyttää. Toivottavasti kuningas pääsisi tavoittelemaan kultaista pokaalia uudemman kerran. Ja kuninkaalla tarkoitan tietenkin Luka Modricia. Paljon on liikkunut salaliittoteoriaa jostain Messistä kuninkaana.
 

Silppuri

Jäsen
Vamos! Kahden pelin päässä mestaruus, ja viimeistenkin vääräuskoisten hiljentäminen.

Saas nähdä tuleeko tänä yönä nukuttua. Viimeksi ei tullut nukuttua yhtään, kun tuon Hollanti-pelin draaman jälkeen olin niin täynnä energiaa että väsy tuli vasta seuraavana iltana.
En usko
 

Liitteet

  • villeleino.png
    villeleino.png
    960,9 KB · kertaa luettu: 74

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Vamos! Kahden pelin päässä mestaruus, ja viimeistenkin vääräuskoisten hiljentäminen.

Saas nähdä tuleeko tänä yönä nukuttua. Viimeksi ei tullut nukuttua yhtään, kun tuon Hollanti-pelin draaman jälkeen olin niin täynnä energiaa että väsy tuli vasta seuraavana iltana.

Hei jos Argentiina tippuu, nii vaihda äkkiä Ranskan leiriin. Mbappe vaan allekirjoituksee ja Goat hehkutusta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vaikka Kroatialla on ainakin omaan korvaani todella karulta kuulostava kieli, seison heidän tukijoukoissaan tänään. Haluan mieluummin nähdä Modricin finaalissa kuin Messin. Ehkäpä joku tuosta Kroatian joukkueesta onnistuu tehtailemaan alla olevan kaltaisen maalin Argentiinan verkkoon.



 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Emme aio keskittyä Messiin = Annamme Messille kaiken mahdollisen ajan ja tilan ja katsomme miten käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös