MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 978
  • 18 217

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei ole suosikkijoukkuetta kiekossa (muuta kuin Canada). Suosikkipelaajien (Sid, McDavid, Kane, Makar, Mackinnon) joukkueita tulee kannustettua.
Okei, mielenkiintoista. Sulla kuitenkin luki joskus suosikkijoukkueissa sekä Hawks että Pens, tosin olithan sä joskus myös Manchester Unitedinkin fani :D

Ja kun sua kiinnostaa mun tykkäämiset, niin onhan Timothy ylivoimainen ykkönen, ja Roger taas pakan pohjimmainen.
Juu saat tykätä ihan kenestä tahansa miehestä haluat, en minä tuomitse kenenkään seksuaalisuutta.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Mikai muuten urheilun seuraaminen yksilöiden kautta on väärin ja joukkueiden seuraamisen kautta oikein? Varsinkin ulkomaisten huippuliigojen osalta, kun harvemmin on sen läheisempää suhdetta seuran henkilöstöön, pelaajiin tai kaupunkiin? Just asking?
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Itsehän siis kannatan jalkapallossa FC Barcelonaa. Olen käynyt paikan päällä neljä matsia, eli en ole pelkkä gloryhunter. Ei se tee minusta parempaa jalkapallofania kuin jostain esasta, joka kannattaa tiettyjä pelaajia, ja toivoo niiden seurojen menestystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös