Eiköhän isänmaallisena ihmisenä ole tyytyväinen johtomaalista, oli kentällä itse tai ei.Vituttaako Krisua?
Eiköhän isänmaallisena ihmisenä ole tyytyväinen johtomaalista, oli kentällä itse tai ei.Vituttaako Krisua?
Rollea vituttaa, jos on vielä stadionilla.
Ei siltä näyttänyt :DEiköhän isänmaallisena ihmisenä ole tyytyväinen johtomaalista, oli kentällä itse tai ei.
Itsekin juhlin Huuhkajien arvokisapaikkaa tuimalla katseella suu mutrulla.Eiköhän isänmaallisena ihmisenä ole tyytyväinen johtomaalista, oli kentällä itse tai ei.
Juhlii vaan sivistyneesti.Ei siltä näyttänyt :D
Söpöä.Ei tartte Ronaldon laittaa nappiksia enää jalkaan näissä kisoissa. PAIKKA ON VIETY!
Mukava nähdä jalkapallopelissä maaleja.
Joo, kyllä niitä väläyksiä on nähty, mutta erityisesti tällä kaudella on ollut hankalaa, ja eikä hän ole enää avauksenkaan pelaaja Ticossa. Melko todennäköistä, että tammikuussa maisema vaihtuu.Joao Felixiä kun katsoo niin välillä unohtuu, että hänestä on maksettu 120 miljoonaa. Välillä väläyttelee mutta ei nyt ihan tuon hinnan veroiseksi ole osoittautunut. Jonkun huhun luin vasta, että saattaa olla lähdössä Ticosta.
Mikä joukkue on muuten vienyt Pensin ja Hawksin paikan NHL:n suosikkijoukkueissasi?Ei tartte Ronaldon laittaa nappiksia enää jalkaan näissä kisoissa. PAIKKA ON VIETY!
Laskettiinko muuten kaikki ne Marokon kuljetukset maaliodottamaan ja paljonko niistä kertyi?Söpöä.
Mutta veto oli kyllä Ramosilta huima. Tuosta ei liikaa maaliodottamaa kertynyt.