:)Millainen ilme Ronaldolla?
:)Millainen ilme Ronaldolla?
Olet varmaan sellainen kosmopoliitti?Itsehän siis kannatan jalkapallossa FC Barcelonaa. Olen käynyt paikan päällä neljä matsia, eli en ole pelkkä gloryhunter. Ei se tee minusta parempaa jalkapallofania kuin jostain esasta, joka kannattaa tiettyjä pelaajia, ja toivoo niiden seurojen menestystä.
Ei ole kyllä minun suosikki. Ja olen Sveitsin puolella. Mutta jos kaikki muut pitää Pepeä suosikkina, en intä vastaan. Yksi vastaan kaikki muut, en taida pärjätä.Onhan tämä hienoa, että kaikkien suosikki Pepe painaa maalin.
Mun mielestä ei oo väärin. Jokainen seuratkoon urheilua kuten haluaa.Mikai muuten urheilun seuraaminen yksilöiden kautta on väärin ja joukkueiden seuraamisen kautta oikein? Varsinkin ulkomaisten huippuliigojen osalta, kun harvemmin on sen läheisempää suhdetta seuran henkilöstöön, pelaajiin tai kaupunkiin? Just asking?
Minä jos joku olen kosmopoliitti. Olen muuten katsellut Barcan pelejä kausarilla, koska minulla on paikallisiin sen verran läheiset suhteet. Lisäksi minä tunnustan Katalonian itsenäisyyden.Olet varmaan sellainen kosmopoliitti?
Tasokasta. Varmaan uppoaa hyvin nämä homo-läpät yläasteen tupakkipaikalla.Juu saat tykätä ihan kenestä tahansa miehestä haluat, en minä tuomitse kenenkään seksuaalisuutta.
Alkaa naurattaa tää tilasto.Pepe on nyt vanhin MM-kisoissa maalin tehnyt pelaaja.
Eip ole, Roger Milla saa edelleen pitää ykköspaikkansa.Pepe on nyt vanhin MM-kisoissa maalin tehnyt pelaaja.
Tuo puolivälierä on kyllä punavihreä kupla.Haiskahtaa Marokko-Portugalille
Punavihreiden välienselvittely
Kannatako Real Madridia? No nyt on kysynyt.Mä kannatan Real Madridia. Kukaan ei ole tätä kysynyt.
No sinähän sen paikan jutut parhaiten tiedät.Tasokasta. Varmaan uppoaa hyvin nämä homo-läpät yläasteen tupakkipaikalla.
Mun mielestä ei oo väärin. Jokainen seuratkoon urheilua kuten haluaa.