MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 165
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Senegal on monella kriteerillä ihan "kelpo maa". Afrikkalaisten standardien mukaan vakaa ja demokraattinen, lisäksi muslimienemmistöiseksi maaksi varsin maltillinen. Paikalliset naiset erittäin kauniita.
Yritätkö sinäkin tässä nyt esittää olevasi kosmopoliitti maailmankansalainen, joka on käynyt Senegalissa?

Minä olen käynyt Dohassa. Voin suositella sieltä Hiltonin hotellia majoituspaikaksi, siellä oli oikein viihtyisä sviitti 20. kerroksen paikkeilla. Ikkunat antoivat Persianlahdelle, jokaisesta huoneesta. Makuuhuoneesta näki The Pearlin, olohuone ja parveke näytti vain merta ja sitten työhuoneesta avautui toiselle rannalle, tiedättekö jonnekin sinne lentokentän suuntaan.

Ai, olenko minä kosmopoliitti maailmankansalainen? No, enpä ole ennen asiaa ajatellutkaan, mutta taidanpa olla.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yritätkö sinäkin tässä nyt esittää olevasi kosmopoliitti maailmankansalainen, joka on käynyt Senegalissa?

Minä olen käynyt Dohassa. Voin suositella sieltä Hiltonin hotellia majoituspaikaksi, siellä oli oikein viihtyisä sviitti 20. kerroksen paikkeilla. Ikkunat antoivat Persianlahdelle, jokaisesta huoneesta. Makuuhuoneesta näki The Pearlin, olohuone ja parveke näytti vain merta ja sitten työhuoneesta avautui toiselle rannalle, tiedättekö jonnekin sinne lentokentän suuntaan.

Ai, olenko minä kosmopoliitti maailmankansalainen? No, enpä ole ennen asiaa ajatellutkaan, mutta taidanpa olla.
En tiedä mitä vettä Siellä Lappeen Rannassa jaetaan, mutta haluan samaa!!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei saanut Senegal pilkkua.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Olen aika huolissani Maguiresta. Hän on kansallinen sylkykuppi ja kansainvälinen vitsi. Vielä kun mokaa Englannin ulos näistä kisoista, niin on helvetti irti.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Ei tuo pilkku millään voinut olla. Maguire tulee vielä tässä ottelussa aiheuttamaan vaaratilanteita.
 
Suosikkijoukkue
KK
Vittu mitä paskaa toi VAR on. Pariin kertaan VAR tuomio tullut mutta korvanapista kuuluu, ettei tarvi tulla... Mitä vittua. Ainakin sen naistuomarin kohdallakin näin oli. VAR o yksi vitun iso vitsi!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä mitä vettä Siellä Lappeen Rannassa jaetaan, mutta haluan samaa!!
Kerroin Dohan Hiltonin VIP-juhlissa amerikkalaisille kenraaleille, että meillä Suomessa on erittäin puhdasta, ja ehkäpä jopa maailman parasta vettä. Dohan Hiltonin hotellinjohtaja oli meidät hetkeä ennen esitellyt, ja tuonut minulle lasin shampanjaa, olenhan sentään kohtalaisen tärkeä herra.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös