Kuinkahan monta katkarapuleipää on Giannilla mennyt jo kisoissa
Oiskohan sillä lippuja Finaaliin. Muuten miltä tuntuu olla kansallissankari
Kuinkahan monta katkarapuleipää on Giannilla mennyt jo kisoissa
Mä olen tässä viimeiset vajaan 9 vuotta miettinyt, että onko Michael Schumacher tehnyt mitään muuta tänä aikana kuin haistellut ja sertifioinut katkarapuja?Toivottavasti oli MSC-sertifioituja.
Schumi määritti kriteerit jo urallaan. 2000, Hockenheim, sadetakkimies. Siihen murskaantuivat unelmat Häkkisen triplasta.Meinaatko että Schumi jotain sertifiointeja nykykunnossaan paljon jakelee?
Meinaatko että Schumi jotain sertifiointeja nykykunnossaan paljon jakelee?
Ostin tänään Prismasta Xtra-tonnikalaa, mistä kyseinen sertifikaatti puttui. Ilmeisesti jotain sekundaa Villeneuve-kamaa?Mä olen tässä viimeiset vajaan 9 vuotta miettinyt, että onko Michael Schumacher tehnyt mitään muuta tänä aikana kuin haistellut ja sertifioinut katkarapuja?
Johan on, tulit nopeammin.Meinaatko että Schumi jotain sertifiointeja nykykunnossaan paljon jakelee?
Se onkin boniittia!Ostin tänään Prismasta Xtra-tonnikalaa, mistä kyseinen sertifikaatti puttui. Ilmeisesti jotain sekundaa Villeneuve-kamaa?
Joo mäpäs kysyn Schumin kuulumiset. Joo, tässä tulee:Mulla on ehkä sairas mielikuvitus, mutta olen jo useamman vuoden miettiny, että mitäs jos Schumi onkin täysin kunnossa....
Kaverin oli tarkoitus vetäytyä pois julkisuudesta....
Ei saa pilkata senegalilaisia. Raportoin.Senegalin oululaisilla hyvä meininki katsomossa.
Senegal on monella kriteerillä ihan "kelpo maa". Afrikkalaisten standardien mukaan vakaa ja demokraattinen, lisäksi muslimienemmistöiseksi maaksi varsin maltillinen. Paikalliset naiset erittäin kauniita.Senegalin oululaisilla hyvä meininki katsomossa.
Ne tais olla veljmiehiä.Kanen skidin nimi eikö oo Abel. Pitäisi olla.
Tätä itsekin pohdin, koska Senegal on todella fyysinen ja kamppailuvoimainen joukkue. Etenkin puolustuksen osalta, lihaa ja fyysisyyttä riittää äärettömän paljon. Erittäin inhottava ja raastava joukkue pelata vastaan, koska kamppailuvaade on niin kova. Joten siinä mielessä osin erikoinen ratkaisu laittaa Saka-Foden -duo Kanen kanssa hyökkäykseen, koska eivät tosiaan viihdy niinkään boxissa (targetteina) tai kamppailuissa vahvojen senegalilaisten kanssa. Tässä(kin) mielessä Rashford (siis sen lisäksi, että on tulikuuma) olisi tuonut lisäapuja Kanelle noihin "painimatseihin" sekä myös lisäuhkaa sinne boxiin Kanen rinnalle yhden targetin muodossa.Tosiaan @Proffa_20 kävi myös hyvin läpi tuota Englannin keskikenttää, niin kärjessä myös on mietittävää. Kanen on pakko pelata todella korkealla ja olla hakematta palloa alhaalta, koska muuten boksissa ei ole helposti ketään kun Foden ja Saka eivät niin suoraviivaisia.
Identtiset kaksoset, viimeisten tietojen mukaan.Ne tais olla veljmiehiä.
Ei Remunkaan veljen nimi ollut Romulu.Kanen skidin nimi eikö oo Abel. Pitäisi olla.
Sanasta sanaan samat kommentit saimme kuulla äsken livenä kisojen alusta asti pubissa olleelta Englannin kannattajalta.Ööösssshhöhööhhööääääösssöööääö
Ne tais olla veljmiehiä.