MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 241
  • 18 217

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pallo on löysä... Ehkä tyjä olisi parempi termi :D
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Senegalin oululaisilla hyvä meininki katsomossa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Meinaatko että Schumi jotain sertifiointeja nykykunnossaan paljon jakelee?

Mulla on ehkä sairas mielikuvitus, mutta olen jo useamman vuoden miettiny, että mitäs jos Schumi onkin täysin kunnossa....

Kaverin oli tarkoitus vetäytyä pois julkisuudesta....
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olen tässä viimeiset vajaan 9 vuotta miettinyt, että onko Michael Schumacher tehnyt mitään muuta tänä aikana kuin haistellut ja sertifioinut katkarapuja?
Ostin tänään Prismasta Xtra-tonnikalaa, mistä kyseinen sertifikaatti puttui. Ilmeisesti jotain sekundaa Villeneuve-kamaa?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taas käytiin mokke ajelemassa, mutta kukaan ei tiputtanut hanskojaan tai antanut ees vähän poikittaista.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ostin tänään Prismasta Xtra-tonnikalaa, mistä kyseinen sertifikaatti puttui. Ilmeisesti jotain sekundaa Villeneuve-kamaa?
Se onkin boniittia!
Vinkkinä, kaikki säilyke"tonnikalat" on boniittia!!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla on ehkä sairas mielikuvitus, mutta olen jo useamman vuoden miettiny, että mitäs jos Schumi onkin täysin kunnossa....

Kaverin oli tarkoitus vetäytyä pois julkisuudesta....
Joo mäpäs kysyn Schumin kuulumiset. Joo, tässä tulee:

Ööösssshhöhööhhööääääösssöööääö
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Senegalin oululaisilla hyvä meininki katsomossa.
Senegal on monella kriteerillä ihan "kelpo maa". Afrikkalaisten standardien mukaan vakaa ja demokraattinen, lisäksi muslimienemmistöiseksi maaksi varsin maltillinen. Paikalliset naiset erittäin kauniita.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Tosiaan @Proffa_20 kävi myös hyvin läpi tuota Englannin keskikenttää, niin kärjessä myös on mietittävää. Kanen on pakko pelata todella korkealla ja olla hakematta palloa alhaalta, koska muuten boksissa ei ole helposti ketään kun Foden ja Saka eivät niin suoraviivaisia.
Tätä itsekin pohdin, koska Senegal on todella fyysinen ja kamppailuvoimainen joukkue. Etenkin puolustuksen osalta, lihaa ja fyysisyyttä riittää äärettömän paljon. Erittäin inhottava ja raastava joukkue pelata vastaan, koska kamppailuvaade on niin kova. Joten siinä mielessä osin erikoinen ratkaisu laittaa Saka-Foden -duo Kanen kanssa hyökkäykseen, koska eivät tosiaan viihdy niinkään boxissa (targetteina) tai kamppailuissa vahvojen senegalilaisten kanssa. Tässä(kin) mielessä Rashford (siis sen lisäksi, että on tulikuuma) olisi tuonut lisäapuja Kanelle noihin "painimatseihin" sekä myös lisäuhkaa sinne boxiin Kanen rinnalle yhden targetin muodossa.

Tämä takia (Senegalin fyysisyys) osinkin ymmärrän, miksi keskikentällä on nyt puolustavampi kokoonpano ja Bellingham-Rice-Henderson trio, mutta taas toistaalta tuo Bellignham on niin huikea ja älytön päällikkö noissa kampailuissa ja pallonriistoissa, että vastaa käytännössä kahta Senegalin pelaajaa, joten olishan siihen voinut myös jonkun Mountin/Maddisonin istuttaa...

Kuten Jallukin selostamossa sanoi, on Belligham aloittanut pelin todella vahvasti ja on aikamoinen pomo tuossa keskikentällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös