MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 241
  • 18 217
Suosikkijoukkue
HPK
Kerroin Dohan Hiltonin VIP-juhlissa amerikkalaisille kenraaleille, että meillä Suomessa on erittäin puhdasta, ja ehkäpä jopa maailman parasta vettä. Dohan Hiltonin hotellinjohtaja oli meidät hetkeä ennen esitellyt, ja tuonut minulle lasin shampanjaa, olenhan sentään kohtalaisen tärkeä herra.

Missä hotellissa tämä tapahtui?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yritätkö sinäkin tässä nyt esittää olevasi kosmopoliitti maailmankansalainen, joka on käynyt Senegalissa?

Minä olen käynyt Dohassa. Voin suositella sieltä Hiltonin hotellia majoituspaikaksi, siellä oli oikein viihtyisä sviitti 20. kerroksen paikkeilla. Ikkunat antoivat Persianlahdelle, jokaisesta huoneesta. Makuuhuoneesta näki The Pearlin, olohuone ja parveke näytti vain merta ja sitten työhuoneesta avautui toiselle rannalle, tiedättekö jonnekin sinne lentokentän suuntaan.

Ai, olenko minä kosmopoliitti maailmankansalainen? No, enpä ole ennen asiaa ajatellutkaan, mutta taidanpa olla.
Dohan lentokentällä olen käynyt! :hauisemoji:
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tää selostaja sanos matsin alussa pelinkuvan olevan semmoinen, että Senegal vain puolustaa, mutta nyt kun on lähes 30min pelattu, niin onkin sitä mieltä, että ennakkoon tämän pitikin olla tasainen peli niinkuin numerot kertovat.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Englannin pelinrakentelukombinaatiot ovat aika huonoja. Varsinkin oikealla Walker ja Saka kärsii Hendersonin hitaudesta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Aika nihkeää peliäm onx Valavuori twiitannu mitään. Kumpaa kannattaa pelata livessä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kerroin Dohan Hiltonin VIP-juhlissa amerikkalaisille kenraaleille, että meillä Suomessa on erittäin puhdasta, ja ehkäpä jopa maailman parasta vettä. Dohan Hiltonin hotellinjohtaja oli meidät hetkeä ennen esitellyt, ja tuonut minulle lasin shampanjaa, olenhan sentään kohtalaisen tärkeä herra.
Mäpäs olin Paris Hiltonin kanssa juhlissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onneksi Ota Ford torjus!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Dohan lentokentällä olen käynyt! :hauisemoji:
Siellä on nykyään oikein passeli loundge. Muistan kuin eilisen päivän, kun katselin siellä ala carte -ravintolassa vuoroin aamiaislistaa, ja vuorotellen Teksti-TV:n sivua 235 jonka mukaan Patrik Laine oli tehnyt 5 maalia St.Louisia vastaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Englannin keskikentän pitää myös parantaa ja paljon. Todella staattista pelaamista tähän mennessä. Stones ja Maguire joutuvat yrittämään liian vaikeita syöttöjä kun keskikenttä laahaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siellä on nykyään oikein passeli loundge. Muistan kuin eilisen päivän, kun katselin siellä ala carte -ravintolassa vuoroin aamiaislistaa, ja vuorotellen Teksti-TV:n sivua 235 jonka mukaan Patrik Laine oli tehnyt 5 maalia St.Louisia vastaan.
Itselle jäi lähinnä mieleen, miten röökiä myytiin hyvinkin näyttävästi. Tämä siis 2019.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yritetään nyt jättää hetkeksi tauolle kysymykset ja utelut kosmopoliitin maailmanmatkaajan elämääni koskien, ja keskitytään käsillä olevaan jalkapallo-otteluun. Senegal on kummallisen hyvin toistaiseksi mukana pelissä, mitä tämä nyt on? Englannin pitäisi johtaa jo 2-3 maalilla, mutta Senegalilla on ollut paremmat paikat.

Bob Marley on Senegalin Jukka Jalonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös