MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 120
  • 18 217

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miksi täälläkin pelaa joku Sutter? Eiks niitä ole ihan tarpeeksi jo kendossa?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minä en vihaa Messiä, enkä Rolleakaan. Maailmankaikkeuden parhaimpia molemmat kautta aikojen. Silti olisi tänään kiva, jos Australia tekisi yllärit. Vuoden 2004 EM-kisoissa kannatin Portugalia, mutta antijalkapalloilujoukkue Kreikka voitti. Silloin vitutti ihan oikeasti, kun näki pikkulapsilla Kreikan fanipaitoja.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eikö Messi etunimensä Lionel Richien mukaan?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mistä erityisestä syystä Messin eri joukkueiden johtohenkilöstö on tyytyväinen mieheen?
Hän kulkee lentokoneessa käsimatkatavaroissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sillon kisojen alussa porukka oli yllättynyt kun Messi antoi neljän minuutin haastattelun. Minäkin olin, en nimittäin tiennyt että Messi osaa puhua.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Nopeutettua kuvaa Messin iltakävelystä.

E: Haluan lisäksi todeta konfliktien välttämiseksi, että suosikkijoukkueestani huolimatta en vihaa Messiä ja pidän häntä kaikkien aikojen jalkapalloilijana. En kuitenkaan erityisemmin pidä hänestä tai toivo hänelle menestystä. Vielä vähemmän itse asiassa Argentiinalle. Aion jatkaa keskustelua Messistä ei-niin-rakentavaan sävyyn joka tapauksessa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös