Siksi koska minä sanon.Niin miksi?
Siksi koska minä sanon.Niin miksi?
Et tietenkään saa. Tyhmä kysymys.
Ois kyllä kaikkien aikojen plot twist kun mahdollisen Argentiina-Portugali -ottelun jälkeen Messi ja Ronaldo vaihtaisivat intohimoisen kielisuudelman ja paljastaisivat koko maailmalle rekisteröidyn parisuhteensa.
Jaksatko oikeasti katsoa Minnesota-Anahaim -peliä? Sisupuukkoa sinne.Perkele, miten voi erätauko olla samaan aikaan MM-jalkapallomatsissa ja NHL-ottelussa? Eikö kukaan ajattele keski-ikäistä penkkiurheilijaa?
Vähän kuin merisää. Ajoitettu jääkaappitauko.Perkele, miten voi erätauko olla samaan aikaan MM-jalkapallomatsissa ja NHL-ottelussa? Eikö kukaan ajattele keski-ikäistä penkkiurheilijaa?
Oikeesti? Olin siinä uskossa, että koko saari on pelkkää hiekkaa eikä mikään kasva siellä paitsi kaktuksetNo mitä olen YouTubesta Australian A-leaguen futismatseja katsonut, niin hienoja stadioneita ja hyvin hoidettuja nurmikenttiä
Perkele, miten voi erätauko olla samaan aikaan MM-jalkapallomatsissa ja NHL-ottelussa? Eikö kukaan ajattele keski-ikäistä penkkiurheilijaa?
Hei. Etkö ymmärrä. että pillupäiväkirjat Pillupäiväkirjat ovat ilmaisia. Mutta maksavat vain 0,7 miljardia vuodessa veroja maksaville.Ovatko maksaneet Yle-veroa?
Ei Timothy Dalton filmaa. Eikä toiseksi paras Sean Connerykaan. Eikä etenkään paras eli ROGER MOORE.Fiksu vastaus. Ajattelin vaan, että olisi ollut mielenkiintoista nähdä, kun kolmanneksi paras Bond filmaa.
Kuulostaa feikkiuutiselta, koska Zidane ei koskaan pelannut rumasti ja osasi aina pitää tunteensa kurissa.Onko kenelläkään heittää videota siitä, kun Zidane puski italialaista 2006 finaalissa ja otti punaisen?
Hui saatana, Ylen budjetin täytyy olla biljoonia, jos yksi ohjelma maksaa tuon verran. Hurjaa, mieluummin maksan Cmorelle.Hei. Etkö ymmärrä. että pillupäiväkirjat Pillupäiväkirjat ovat ilmaisia. Mutta maksavat vain 0,7 miljardia vuodessa veroja maksaville.
Linkki vie Ylen huipputuotantoon eli Pillupäiväkirjoihin.
Erkka on studiossa aivan mies paikallaan. Sanoo asiat suoraan. Ja kannattaa Argentiinaa.
En tiiä mutta fudis on sellainen sana mikä pitäisi kieltää lailla.Pelaako Argentiina nyt antifudista?
Tää on socceria eikä mitään fudistaEn tiiä mutta fudis on sellainen sana mikä pitäisi kieltää lailla.
VIHDOIN! Odotin, että milloin joku puuttuu tohon, kun käytän sanaa fudis.En tiiä mutta fudis on sellainen sana mikä pitäisi kieltää lailla.
Betsasin omakotitalon, koska piti olla varma voitto.Oon vieläkin järkyttynyt, ettei Argentiina voittanut 2010 Maradonan alaisuudessa. THE GOAT – MARADONA.