Toisaalta ihan ymmärrettävää ja oikeutettuakin lällätellä Messin haukkujille.Jotenkin Messi-fanit on sellaisia nuoren oloisia. Hirmu tosissaan ollaan.
Oli muuten upea muali. Luulin jo, että kyrppä alkaa kyrpiintyä mutta tekaisikin tekosensa.
Toisaalta ihan ymmärrettävää ja oikeutettuakin lällätellä Messin haukkujille.Jotenkin Messi-fanit on sellaisia nuoren oloisia. Hirmu tosissaan ollaan.
Oli muuten upea muali. Luulin jo, että kyrppä alkaa kyrpiintyä mutta tekaisikin tekosensa.
No ei kai kukaan nyt oikeasti pysty vihaamaan Lionel Messiä, tuota maagista pallotaituria sekä sympaattista ja hyvätapaista ihannevävyä.Mä en itse asiassa usko että Messiä täällä oikeasti kukaan vihaa. Ronaldoa sen sijaan hyvinkin moni vihaa, ja itse hassuttelen juurikin sen takia näitä omia juttujani.
Ja nousee ylös.Messi itkee ja filmaa.
Toisaalta ihan ymmärrettävää ja oikeutettuakin lällätellä Messin haukkujille.
Messi itkee ja filmaa.
Sääli vain että Ronaldo Nazario de Lima on jo uransa lopettanutRonaldo olis tehny jo kolme.
Messi!!! On se vaa kova! Onks Austariassa nurmikenttiä edes? Pelaako ne hiekalla?
Paha sanoa. Jos olisin Messin appiukko, niin en minä haluaisi että tyttäreni pyörisi talousrikollisen kanssa.No ei kai kukaan nyt oikeasti pysty vihaamaan Lionel Messiä, tuota maagista pallotaituria sekä sympaattista ja hyvätapaista ihannevävyä.
Ei. Vaarallinen ja matala ohjaus. Vai väitätkö, että Mertaranta puhuu aina selostaessa paskaa? ANTERO MERTARANTA????Mun nähdäkseni oli kyllä suora laukaus
Kuulostaa jalkapallolta. Valitettavasti.Messi itkee ja filmaa.
Eiks narsissi ole kukka?Messi on ylimielinen narsisti.
Paha sanoa. Jos olisin Messin appiukko, niin en minä haluaisi että tyttäreni pyörisi talousrikollisen kanssa.
Ei. Vaarallinen ja matala ohjaus. Vai väitätkö, että Mertaranta puhuu aina selostaessa paskaa? ANTERO MERTARANTA????
Myös yleveronmaksajaan!Talousrikollisuus vaikuttaa kaikkiin. Jokaiseen veronmaksajaan.
Narsissa on Draco Malfoyn äiti.Eiks narsissi ole kukka?
Molemmilla ainakin on huono matikkapää.Messi ja Ronaldo ovat legendoja kaikkine puutteineenkin
Myös yleveronmaksajaan!
Ei siis VelkavuoreenMyös yleveronmaksajaan!