MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 588 697
  • 18 217

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jalka pallo paska peli miljonäärit potkivat nahka kuulaa ja makoilevat maassa !! Menisivät hiihtämään mekin Markun kanssa hiihdettiin kouluun kesät talvet vasta tuuleen pakkasessa !!
Kerro Kanervalle terveisiä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei nyt oikein tämän logiikka aukene, molemmat hävisi Japanille.
Niin, kyllä Saksa aika hyvin pesi kasvonsa pelillisesti Japani-tappion jälkeen, tasuri Espanjasta (voittokaan ei kaukana) ja Costa Ricaa vei kuin märkää rättiä. Sanoisin että tuloksellisesti ansaittu, mutta pelillisesti kohtuuton tippuminen. Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo. Saksa olisi saattanut olla vaikka mitalipeleissä, ihan erilainen potentiaali pärjätä noille isoille.

Toki Japanille rispektit, mutta en jaksa uskoa enää suurempiin yllätyksiin heidän osaltaan. Kyllä se Islantikin lopulta törmäsi seinään, vaikka flowtilassa painoivatkin 2016 ja yhden kovan voiton Englannista bussittivatkin.
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Espanja on jatkossa, Saksa ei.

Saksa olisi jatkossa, jos olisi saanut tarvittavan määrän pisteitä. Itsepähän pelasivat kehnosti.
Luetun ymmärrys. Mutta pääsit sentään vittuilemaan.

Ei siinä, mutta jos joku katselee mieluummin Japania niin mikäs siinä hänelle. Vaikka tosin mestaruutta ehtivätkin jo juhlia.

Ei noita pelejä pitäisi tahalleen hävitä. Mutta kai se latinojen pelko oli liian suuri.
No manolot putoaa viimestään välierissä, ehkä jo Marokolle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Se on milleistä kiinni, mutta ei kai ole sen suurempaa syytä uskoa, että VAR tuomitsi tämän väärin.

Milleistä näyttäisi olevan kiinni. Omalla kohdallani pointti oli se, että nykytrknologian aikakaudella televisiolähetykseen ei n. 50 min aikana saatu kuvaa / animaatiota tilanteesta...
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, kyllä Saksa aika hyvin pesi kasvonsa pelillisesti Japani-tappion jälkeen, tasuri Espanjasta (voittokaan ei kaukana) ja Costa Ricaa vei kuin märkää rättiä. Sanoisin että tuloksellisesti ansaittu, mutta pelillisesti kohtuuton tippuminen. Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo. Saksa olisi saattanut olla vaikka mitalipeleissä, ihan erilainen potentiaali pärjätä noille isoille.
Senkin tiesi että Saksa ja Espanja menee tästä alkusarjasta varmuudella jatkoon, mutta niin vain Saksa onkin nyt kattomassa jo hyviä lentoja Dohan lentokentällä ja Japanin kummat tampoonin näköiset fanit soittelee kotimaahansa että pitäiskin vielä muutama päivä riekkua täällä, että voisko vaikka Akihito hoitaa mun duunivuorot vielä jonkun aikaa.

Varmat ja marmat. Tämä on jalka pallo, tässä ei mikään ole VARmaa, paitsi Japani. Hehe. VAR-maa, tietkö, kun ne pääsi jatkoon VARrin ansiota. Hehehee. Saksa tippu VARrin ja VAR-kopissa jonkun työharjoittelussa huvin vuoksi olevan sheikin takia.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Senkin tiesi että Saksa ja Espanja menee tästä alkusarjasta varmuudella jatkoon, mutta niin vain Saksa onkin nyt kattomassa jo hyviä lentoja Dohan lentokentällä ja Japanin kummat tampoonin näköiset fanit soittelee kotimaahansa että pitäiskin vielä muutama päivä riekkua täällä, että voisko vaikka Akihito hoitaa mun duunivuorot vielä jonkun aikaa.

Varmat ja marmat. Tämä on jalka pallo, tässä ei mikään ole VARmaa, paitsi Japani. Hehe. VAR-maa, tietkö, kun ne pääsi jatkoon VARrin ansiota. Hehehee. Saksa tippu VARrin ja VAR-kopissa jonkun työharjoittelussa huvin vuoksi olevan sheikin takia.
Et ollut hauska tällä kertaa. Onnittelut silti.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Melko varomatonta tekstiä peilattuna siihen, että Kroatia pääsi myös jatkoon melko huonolla pelillä.
En nyt vetoa lähde asiasta lyömään, mutta en silti pidättelisi henkeäni Japanin jatkoonmenon puolesta Kroatiaa vastaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Et ollut hauska tällä kertaa. Onnittelut silti.
Olet väärässä, olinpas hauska. Aina minä olen.

En kyllä silti ymmärrä mistä minua onnittelit, syntymäpäiväni olivat ja menivät jo ajat sitten. Onks tää joku uusi tapa? TikTokista tai näistä tämmösistä?

Onnittelut vain sullekin!
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Japanin voittomaali oli videoiden perusteella tuomarivirhe, pallo oli päätyrajan yli
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toisen joukkueen pelaamisesta kitiseminen on mun mielestä aika noloa, ikään kuin se olisi syy oman suosikin putoamiselle.
No mitä olen huhuja kuullut (en toki itse sitä oksettavaa "peliä" katsonut) se nimenomaan oli.
Näissä kun voi katsos taktikoida, ja Espanjan nuori limanippu pelaa pronssista vain juuri näin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Japani voitti Saksan 2-1

Japani voitti Espanjan 2-1

Espanja voitti Costa Rican 7-0

Saksa voitti Costa Rican 4-2

Tulos ei valehtele. Japani oli sinnikäs kuin perkele ja Espanja oli ns. tärkeimmässä pelissä parempi kuin Saksa. Eteenpäin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olet väärässä, olinpas hauska. Aina minä olen.

En kyllä silti ymmärrä mistä minua onnittelit, syntymäpäiväni olivat ja menivät jo ajat sitten. Onks tää joku uusi tapa? TikTokista tai näistä tämmösistä?

Onnittelut vain sullekin!
No kiitosta kovasti, itse asiassa omat synttärini olivat juuri hiljattain! Vaikka ei niissä enää juhlimista olekaan.

TikTokia en käytä enkä aiokaan käyttää.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Ei nyt sinänsä haittaa, että Saksa tippui jatkosta. Mukava nähdä pystyykö Japani vielä haastamaan.

Espanjalle ei kyllä tarvi tän päivän jälkeen enää menestystä toivoa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Niin, kyllä Saksa aika hyvin pesi kasvonsa pelillisesti Japani-tappion jälkeen, tasuri Espanjasta (voittokaan ei kaukana) ja Costa Ricaa vei kuin märkää rättiä. Sanoisin että tuloksellisesti ansaittu, mutta pelillisesti kohtuuton tippuminen. Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo. Saksa olisi saattanut olla vaikka mitalipeleissä, ihan erilainen potentiaali pärjätä noille isoille.

Toki Japanille rispektit, mutta en jaksa uskoa enää suurempiin yllätyksiin heidän osaltaan. Kyllä se Islantikin lopulta törmäsi seinään, vaikka flowtilassa painoivatkin 2016 ja yhden kovan voiton Englannista bussittivatkin.

Minä ainakin katson paljon mieluummin Japanin erittäin yhtenäistä joukkuepeliä kuin tuota väsynyttä Saksan pelaamista. Saksa on kaiken mahdollisen voittanut jo, joten ei paljoa käy sääliksi heidän tilanteessa.
Jalkapallossa on juurikin parasta tällaiset yllätykset.

Ja japanilla on todellakin mahdollisuudet mennä pitkälle tässä turnauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös