Se on sellasta kun häviää omat tärkeät matsinsa.Haistakaa manolot vittu. Sikamaisin temppu ikinä. Tän rinnalla Ruotsin Torino-pelleilytkin jää toiseksi.
Kunnas?? MY GOD!! On vain yksi MestariSaisiko YLE kai Kunnaksen haastattelemaan ruotsiksi Japanin pelaajia?
Kerro Kanervalle terveisiä.Jalka pallo paska peli miljonäärit potkivat nahka kuulaa ja makoilevat maassa !! Menisivät hiihtämään mekin Markun kanssa hiihdettiin kouluun kesät talvet vasta tuuleen pakkasessa !!
Ei nyt oikein tämän logiikka aukene, molemmat hävisi Japanille.Se on sellasta kun häviää omat tärkeät matsinsa.
Pyörittäneet tuota nauhaa aiemminkin eikä mielikuvitus/reagointikyky riittänyt muuhun.Jopa Yle vittuilee Saksalle Ramsteinilla ;D
Niin, kyllä Saksa aika hyvin pesi kasvonsa pelillisesti Japani-tappion jälkeen, tasuri Espanjasta (voittokaan ei kaukana) ja Costa Ricaa vei kuin märkää rättiä. Sanoisin että tuloksellisesti ansaittu, mutta pelillisesti kohtuuton tippuminen. Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo. Saksa olisi saattanut olla vaikka mitalipeleissä, ihan erilainen potentiaali pärjätä noille isoille.Ei nyt oikein tämän logiikka aukene, molemmat hävisi Japanille.
Espanja on jatkossa, Saksa ei.Ei nyt oikein tämän logiikka aukene, molemmat hävisi Japanille.
Luetun ymmärrys. Mutta pääsit sentään vittuilemaan.Espanja on jatkossa, Saksa ei.
Saksa olisi jatkossa, jos olisi saanut tarvittavan määrän pisteitä. Itsepähän pelasivat kehnosti.
Se on milleistä kiinni, mutta ei kai ole sen suurempaa syytä uskoa, että VAR tuomitsi tämän väärin.
Senkin tiesi että Saksa ja Espanja menee tästä alkusarjasta varmuudella jatkoon, mutta niin vain Saksa onkin nyt kattomassa jo hyviä lentoja Dohan lentokentällä ja Japanin kummat tampoonin näköiset fanit soittelee kotimaahansa että pitäiskin vielä muutama päivä riekkua täällä, että voisko vaikka Akihito hoitaa mun duunivuorot vielä jonkun aikaa.Niin, kyllä Saksa aika hyvin pesi kasvonsa pelillisesti Japani-tappion jälkeen, tasuri Espanjasta (voittokaan ei kaukana) ja Costa Ricaa vei kuin märkää rättiä. Sanoisin että tuloksellisesti ansaittu, mutta pelillisesti kohtuuton tippuminen. Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo. Saksa olisi saattanut olla vaikka mitalipeleissä, ihan erilainen potentiaali pärjätä noille isoille.
Toisen joukkueen pelaamisesta kitiseminen on mun mielestä aika noloa, ikään kuin se olisi syy oman suosikin putoamiselle.Luetun ymmärrys. Mutta pääsit sentään vittuilemaan.
Ei siinä, mutta jos joku katselee mieluummin Japania niin mikäs siinä hänelle. Vaikka tosin mestaruutta ehtivätkin jo juhlia.
Melko varomatonta tekstiä peilattuna siihen, että Kroatia pääsi myös jatkoon melko huonolla pelillä.Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo.
Et ollut hauska tällä kertaa. Onnittelut silti.Senkin tiesi että Saksa ja Espanja menee tästä alkusarjasta varmuudella jatkoon, mutta niin vain Saksa onkin nyt kattomassa jo hyviä lentoja Dohan lentokentällä ja Japanin kummat tampoonin näköiset fanit soittelee kotimaahansa että pitäiskin vielä muutama päivä riekkua täällä, että voisko vaikka Akihito hoitaa mun duunivuorot vielä jonkun aikaa.
Varmat ja marmat. Tämä on jalka pallo, tässä ei mikään ole VARmaa, paitsi Japani. Hehe. VAR-maa, tietkö, kun ne pääsi jatkoon VARrin ansiota. Hehehee. Saksa tippu VARrin ja VAR-kopissa jonkun työharjoittelussa huvin vuoksi olevan sheikin takia.
En nyt vetoa lähde asiasta lyömään, mutta en silti pidättelisi henkeäni Japanin jatkoonmenon puolesta Kroatiaa vastaan.Melko varomatonta tekstiä peilattuna siihen, että Kroatia pääsi myös jatkoon melko huonolla pelillä.
Olet väärässä, olinpas hauska. Aina minä olen.Et ollut hauska tällä kertaa. Onnittelut silti.
No mitä olen huhuja kuullut (en toki itse sitä oksettavaa "peliä" katsonut) se nimenomaan oli.Toisen joukkueen pelaamisesta kitiseminen on mun mielestä aika noloa, ikään kuin se olisi syy oman suosikin putoamiselle.
No kiitosta kovasti, itse asiassa omat synttärini olivat juuri hiljattain! Vaikka ei niissä enää juhlimista olekaan.Olet väärässä, olinpas hauska. Aina minä olen.
En kyllä silti ymmärrä mistä minua onnittelit, syntymäpäiväni olivat ja menivät jo ajat sitten. Onks tää joku uusi tapa? TikTokista tai näistä tämmösistä?
Onnittelut vain sullekin!
Tysklands nya VM-fiasko – efter Japans jätteskrällJoko Aftonbladet ottaa kantaa Saksan katastrofiin?
Niin, kyllä Saksa aika hyvin pesi kasvonsa pelillisesti Japani-tappion jälkeen, tasuri Espanjasta (voittokaan ei kaukana) ja Costa Ricaa vei kuin märkää rättiä. Sanoisin että tuloksellisesti ansaittu, mutta pelillisesti kohtuuton tippuminen. Sen nyt tietää että Japanilla varma first round exit edessä, mitään he eivät jatkopeleihin tuo. Saksa olisi saattanut olla vaikka mitalipeleissä, ihan erilainen potentiaali pärjätä noille isoille.
Toki Japanille rispektit, mutta en jaksa uskoa enää suurempiin yllätyksiin heidän osaltaan. Kyllä se Islantikin lopulta törmäsi seinään, vaikka flowtilassa painoivatkin 2016 ja yhden kovan voiton Englannista bussittivatkin.