MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 349
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yli se oli ihan selvästi kai minä nyt saatana näen varrit ja rarrit perkele mitä kotkotusta ottakaa silmä käteen helsingin taksi herrat! Kyllä jämpti on niin!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yli se oli ihan selvästi kai minä nyt saatana näen varrit ja rarrit perkele mitä kotkotusta ottakaa silmä käteen helsingin taksi herrat! Kyllä jämpti on niin!
Otetaan VAR takaisin PERKELE
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yli se oli ihan selvästi kai minä nyt saatana näen varrit ja rarrit perkele mitä kotkotusta ottakaa silmä käteen helsingin taksi herrat! Kyllä jämpti on niin!
Ennen kaikki oli paremmin markka takaisin Kekkonen perkele ja Väyrynen!
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kahdeksan eurooppalaista joukkuetta jatkossa. Belgia, Saksa ja Tanska ne isot pettymykset. Ennen kisoja oli pientä pelkoa, että näissä kisoissa on potentiaaliset joukkueet Euroopan isot ja Argentiina ja Brasilia. Nyt siellä on jatkossa pari afrikkalaista joukkuetta ja jopa yksi aasialainen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ylen tuottajalta aika kova valinta illan loppubiisiksi...
Yle on näissä aina hyvä. Silloin kun Lemmy kuoli niin soittivat Motörheadia jonkun lähetyksen loppuun ja oisko David Bowien kohdalla kanssa sama.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Yritin soittaa kaverille joka ennusti Saksalle täydellisiä kisoja. Ei vastannut ja lähetti viestin "haista sinä v*ttu"

HAHAHHAHAHA
 

Liitteet

  • Näyttökuva 2022-12-01 221209.jpg
    Näyttökuva 2022-12-01 221209.jpg
    59,5 KB · kertaa luettu: 64

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yle on näissä aina hyvä. Silloin kun Lemmy kuoli niin soittivat Motörheadia jonkun lähetyksen loppuun ja oisko David Bowien kohdalla kanssa sama.
Olympialaisissa meni tosin vihkoon, kun Olli Halonen ja Mikko Harju olivat voimasoitossa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Qatarin sheikki rimputteli just. Haluaisi jokaiseen kisoja koskevaan asiaan mun mielipiteen. Koska se on fakta. Koska kirjoitan tänne. Mut majoitetaan kuulemma Beckhamin hylkäämään huoneeseen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saksan Jukka Jaloselta kysyttiin minkälaisen maun nämä kisat jätti, Jucha Jawohlen vastasi ”Sama mikä on Löwin sormissa. Haju.”
 

Barney

Jäsen
Ennen kaikki oli paremmin markka takaisin Kekkonen perkele ja Väyrynen!
Jalka pallo paska peli miljonäärit potkivat nahka kuulaa ja makoilevat maassa !! Menisivät hiihtämään mekin Markun kanssa hiihdettiin kouluun kesät talvet vasta tuuleen pakkasessa !!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös