Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Matkii mua kun kuuntelin tätä itekin.Kisojen MVP: Ylen musiikkivastaava
Matkii mua kun kuuntelin tätä itekin.Kisojen MVP: Ylen musiikkivastaava
Ylen musiikkivastaava ottaa myös vaikutteensa Jatkiksen otteluseurantaketjusta.Matkii mua kun kuuntelin tätä itekin.
Otetaan VAR takaisin PERKELEYli se oli ihan selvästi kai minä nyt saatana näen varrit ja rarrit perkele mitä kotkotusta ottakaa silmä käteen helsingin taksi herrat! Kyllä jämpti on niin!
Ennen kaikki oli paremmin markka takaisin Kekkonen perkele ja Väyrynen!Yli se oli ihan selvästi kai minä nyt saatana näen varrit ja rarrit perkele mitä kotkotusta ottakaa silmä käteen helsingin taksi herrat! Kyllä jämpti on niin!
Siitä olen niin samaa mieltä, että voittaja saa olla kuka vaan, kunhan CP7 häviää.Nyt, kun vielä Portugali lähtisi pikaiselle kotimatkalle heti 1.pudotuspelikierroksella, niin sitten ei ole enää yhtään mitään väliä, kuka sen kannun nostaa ilmaan.
Vaikka pullo kerrallaan perkele talvisota!Otetaan VAR takaisin PERKELE
Äänestetään pihalle varrin katsojat perkeleEnnen kaikki oli paremmin markka takaisin Kekkonen perkele ja Väyrynen!
Yle on näissä aina hyvä. Silloin kun Lemmy kuoli niin soittivat Motörheadia jonkun lähetyksen loppuun ja oisko David Bowien kohdalla kanssa sama.Ylen tuottajalta aika kova valinta illan loppubiisiksi...
Vittuilu pitää ansaita. Saksa on ansainnut kaiken tämän, koska on niin hyvä.Jopa Yle vittuilee Saksalle Ramsteinilla ;D
Olympialaisissa meni tosin vihkoon, kun Olli Halonen ja Mikko Harju olivat voimasoitossa.Yle on näissä aina hyvä. Silloin kun Lemmy kuoli niin soittivat Motörheadia jonkun lähetyksen loppuun ja oisko David Bowien kohdalla kanssa sama.
Asiallinen kaveri sinulla!Yritin soittaa kaverille joka ennusti Saksalle täydellisiä kisoja. Ei vastannut ja lähetti viestin "haista sinä v*ttu"
HAHAHHAHAHA
Siinä kaikille kotisohvan asiantuntijoille...
Teoriassa kaksi aasialaista. Australiahan pelaa Aasian karsinnoissa, vaikka sijaitseekin Oseaniassa.Nyt siellä on jatkossa pari afrikkalaista joukkuetta ja jopa yksi aasialainen.
Pitäähän sitä jollain saada porukka itkemään.Olympialaisissa meni tosin vihkoon, kun Olli Halonen ja Mikko Harju olivat voimasoitossa.
Jalka pallo paska peli miljonäärit potkivat nahka kuulaa ja makoilevat maassa !! Menisivät hiihtämään mekin Markun kanssa hiihdettiin kouluun kesät talvet vasta tuuleen pakkasessa !!Ennen kaikki oli paremmin markka takaisin Kekkonen perkele ja Väyrynen!
Siinä kaikille kotisohvan asiantuntijoille...