MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 589 313
  • 18 217

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Palstan vakiotrollit näemmä hereillä. Pahoittelut, että muistelin esittäneeni asiani kysymyksen muodossa.
Juujuu, ilman muuta muistelit.

Edelleen, kun oikeat argumentit loppuvat, jne.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Myönnä että ehkä joskus. Täytyy tunnustaa, että jopa minä olen välillä pitänyt Messiä ylihypetettynä. Itseäni välillä vitutti se ainainen kävely, vaikka pelasikin suosikissani Barcassa.
No, jos pitäisinkin, niin alkulohkon maali Meksikoa vastaan ei sitä mielipidettä muuttaisi.

Ehdottomasti kaikkien aikojen kolmen parhaan jalkapalloilijan joukossa, todennäköisesti paras tai toiseksi paras. Ei minulle ole vaikea sitä myöntää, toisin kuin vastakkaiselle osapuolelle yleensä on vaikeaa myöntää sen toisen suuren suuruus.

Lähtökohtaisesti minulle on aikuisena ihmisenä ihan sama kuka on maailman paras yksilö niin kauan, kun Real Madrid on seurana se suurin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Maistuisi erityisen hyvältä, jos argot ottaisi jotenkin ihmeen kaupalla tällaisella vitunmoisella paskalla lopulta pytyn.
Jos Kreikkakin onnistui siinä (tosin kyseessä oli "vain" Euroopan mestaruus), niin miksei myös Argentiina.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
No, jos pitäisinkin, niin alkulohkon maali Meksikoa vastaan ei sitä mielipidettä muuttaisi.

Ehdottomasti kaikkien aikojen kolmen parhaan jalkapalloilijan joukossa, todennäköisesti paras tai toiseksi paras. Ei minulle ole vaikea sitä myöntää, toisin kuin vastakkaiselle osapuolelle yleensä on vaikeaa myöntää sen toisen suuren suuruus.
Älä ny manaa ettei itse suuruus ilmesty tänne. Jotenkin hyvähenkinen on tämä seuranta.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No, jos pitäisinkin, niin alkulohkon maali Meksikoa vastaan ei sitä mielipidettä muuttaisi.

Ehdottomasti kaikkien aikojen kolmen parhaan jalkapalloilijan joukossa, todennäköisesti paras tai toiseksi paras. Ei minulle ole vaikea sitä myöntää, toisin kuin vastakkaiselle osapuolelle yleensä on vaikeaa myöntää sen toisen suuren suuruus.

Niinno itsellä CR7 ei ole kaikkien aikojen jalkapalloilijoiden top3 joukossa. Ja kehtaan sen myöntää kyllä.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
No, jos pitäisinkin, niin alkulohkon maali Meksikoa vastaan ei sitä mielipidettä muuttaisi.

Ehdottomasti kaikkien aikojen kolmen parhaan jalkapalloilijan joukossa, todennäköisesti paras tai toiseksi paras. Ei minulle ole vaikea sitä myöntää, toisin kuin vastakkaiselle osapuolelle yleensä on vaikeaa myöntää sen toisen suuren suuruus.
kiistääkö oikeasti kukaan Krisun suuruutta? Se, että ei pidä häntä goatina, ei tarkoita, etteikö pitäisi häntä yhtenä kovimmista.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Maistuisi erityisen hyvältä, jos argot ottaisi jotenkin ihmeen kaupalla tällaisella vitunmoisella paskalla lopulta pytyn.
Argentiinan peliä katsoessa näyttäytyy kyllä melkoisena mysteerinä miten tämä joukkue oli niin pitkään ilman tappioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös