MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 510
  • 18 217

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ei minulle ole vaikea sitä myöntää, toisin kuin vastakkaiselle osapuolelle yleensä on vaikeaa myöntää sen toisen suuren suuruus.

Kyllä ne Cristiano-fanitkin kovasti tykkää lytätä Messiä. Ensin Messi ei ollut mitään ilman Xavia ja Iniestaa. Sitten Messi ei ollut mitään ilman Iniestaa. Nyt Messi ei ole mitään ilman MM-kultaa.

Kaksi ylivoimaista pelaajaa viimeiset 10-15 vuotta. Jalkapallon seuraaminen on ollut mukavaa kun on voinut vaan nauttia fanittamatta kumpaakaan sen enempää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, jos pitäisinkin, niin alkulohkon maali Meksikoa vastaan ei sitä mielipidettä muuttaisi.

Ehdottomasti kaikkien aikojen kolmen parhaan jalkapalloilijan joukossa, todennäköisesti paras tai toiseksi paras. Ei minulle ole vaikea sitä myöntää, toisin kuin vastakkaiselle osapuolelle yleensä on vaikeaa myöntää sen toisen suuren suuruus.
Minä ainakin myönnän että Messin lisäksi myös se toinen eli Maradona on suuri nimi ja legenda. Lähes yhtä hyvä kuin Messi.

Sitten tulee Pele, ja sitten tulee Cruyff. Zidane ehkä viides sitten.

Hihihi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
kiistääkö oikeasti kukaan Krisun suuruutta? Se, että ei pidä häntä goatina, ei tarkoita, etteikö pitäisi häntä yhtenä kovimmista.
No viestisi yläpuolella @Beast toteaa, että CR ei ole kolmen kaikkien aikojen kovimman joukossa. Minusta kertoo aika paljon omista antipatioista väittää moista.

Ei itsellenikään ole ollut vuosiin väliä miten Ronaldo pärjää, kun hän ei ole muutamaan kauteen tehnyt maaleja suosikkiseuralleni, mutta melko värilasit pitää olla, jos meinaa jonkun (muun kuin Messin) nostaa yläpuolelle.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ylläolevaan keskusteluun sen verran että aikamoista ettei Messi ja Rolle koskaan kohdanneet Real-Barca aikoina Champparin finaalissa. Kummaltakin kuitenkin useampi pyttyä löytyy. Toki silloin kun Rellu alkoi takomaan niin Barca oli jo vähän hiipumaan päin ja sen kerran kun pääsivät finaaliin niin Morata upotti Realin
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Parasta kun ei hetkauta korviaan tähä Messi vs Ronaldo väittelyyn vaan nauttii heidän otteistaan vielä kun voi. Kohta tulee se aika kun he lopettavat. Zlatan, Modric jne vielä siihen perään.
Voin sanoa etten ole kovasti nauttinut kuunellessani nuorempien puhetta jalkapallosta. Nykyään siellä fanitetaan Mbappea ja Haalandia. Fodenit yms. myös. Messin ja Ronaldon tähdet on hiipumassa. Tulee olemaan omituista sopeutua heidän jälkeiseen aikaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
No viestisi yläpuolella @Beast toteaa, että CR ei ole kolmen kaikkien aikojen kovimman joukossa. Minusta kertoo aika paljon omista antipatioista väittää moista.

Ei itsellenikään ole ollut vuosiin väliä miten Ronaldo pärjää, kun hän ei ole muutamaan kauteen tehnyt maaleja suosikkiseuralleni, mutta melko värilasit pitää olla, jos meinaa jonkun (muun kuin Messin) nostaa yläpuolelle.
joku saattaa arvostella Pelen ja Maradonan Messin lisäksi CR7 yläpuolelle. Itse pidän Messiä, CR7 ja Maradonaa kaikkien aikojen top3. Järjestys tuo.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
joku saattaa arvostella Pelen ja Maradonan Messin lisäksi CR7 yläpuolelle. Itse pidän Messiä, CR7 ja Maradonaa kaikkien aikojen top3. Järjestys tuo.
Varmasti juu, mutta sitten taas mennään aikaan, kun topparit eivät osanneet juosta takaperin.

Eipä ne Pelen näytöt brassien höpöhöpö-sarjojen ulkopuolella mitenkään ylivoimaiset koskaan olleet.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No viestisi yläpuolella @Beast toteaa, että CR ei ole kolmen kaikkien aikojen kovimman joukossa. Minusta kertoo aika paljon omista antipatioista väittää moista.

Ei itsellenikään ole ollut vuosiin väliä miten Ronaldo pärjää, kun hän ei ole muutamaan kauteen tehnyt maaleja suosikkiseuralleni, mutta melko värilasit pitää olla, jos meinaa jonkun (muun kuin Messin) nostaa yläpuolelle.

Siis mitä nyt vittua! Täällä ruvetaan jo toisten mielipiteitä pitämään vääränä! Ei kerro mistään antipatioista vaan ihan mielipiteistä! Itsehän tykkäsin Crisusta uran alkuaikoina. Enemmän häntä olen kritisoinut ihmisenä.

Top 3. Maradona, Pele, Messi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös