Niinhän minä en väittänyt. Viestejäsi lukeneena vain satun tietämään vahvat antipatiat tiettyyn suuntaan.Siis mitä nyt vittua! Täällä ruvetaan jo toisten mielipiteitä pitämään vääränä!
Eipä ne Pelen näytöt brassien höpöhöpö-sarjojen ulkopuolella mitenkään ylivoimaiset koskaan olleet.
Pelasi se kait pari kautta, mutta seitsemän kautta KuPSissa.Eiks Purje pelannut Turussa?
Niinhän minä en väittänyt. Viestejäsi lukeneena vain satun tietämään vahvat antipatiat tiettyyn suuntaan.
Olen samaa mieltä. Mielestäni eri aikakausina pelanneiden vertailu on typerää. CR vs Messi -kinastelussa on järkeä, koska kaksi ylivertaista, jotka ovat tehneet uran samaan aikaan.Varmasti juu, mutta sitten taas mennään aikaan, kun topparit eivät osanneet juosta takaperin.
Eipä ne Pelen näytöt brassien höpöhöpö-sarjojen ulkopuolella mitenkään ylivoimaiset koskaan olleet.
Siinä mielessä kyllä, että kumpikin joukkue joutuisi oikeasti pelaamaan joukkueena, kun ei olisi sitä yhtä, jonka varaan kaikki laskeeOkei, Messi teki taas maalin, mutta olisiko tuo joukkue parempi ilman häntä. Samat sanat voi sanoa siitä Portugalin kaverista.
Täällä leikitään nyt tulella. Kohta ei ole kellään kivaa.BilleBeino. Nimimerkki muutettu.
Ei näitä tänne jaksaisi kauheasti laitella, mutta tuo anti-midas kosketus on kyllä huikea.
Toisaalta varsin hyvin kumpainenkin on seurajoukkueissaan niittänyt menestystä. No, eivät ehkä ole olleet seuroissaan yhtä ylivertaisia staroja kuin maajoukkueissaan.Siinä mielessä kyllä, että kumpikin joukkue joutuisi oikeasti pelaamaan joukkueena, kun ei olisi sitä yhtä, jonka varaan kaikki laskee
Ei näitä tänne jaksaisi kauheasti laitella, mutta tuo anti-midas kosketus on kyllä huikea.