Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Onnea myös Marokolla eurooppalaisuudesta! On tämä jalkapallo ihmeellinen maa kun sekä Argentiinasta että Marokosta on nyt tullu eurooppalainen maa.
Kyllä 180 astetta pyörähdys ja kantapäällä veto on hienoin rankkari mitä olen koskaan nähnyt - vaatii pelkkään yritykseen valtavat kivet.Vain Panenka-zippaus voi olla hieno. No ehkä myös luja tykitys aivan yläkulmaan, mutta niitä harvoin näkee. Muussa tapauksessa rankkari lähtökohtaisesti ei ole hieno maali.
Kyllä mä tykkäsin jos olis kunnon ulkokierre ja se vielä tolpan kautta, tyyliin Carlosin vapari.Vain Panenka-zippaus voi olla hieno. No ehkä myös luja tykitys aivan yläkulmaan, mutta niitä harvoin näkee. Muussa tapauksessa rankkari lähtökohtaisesti ei ole hieno maali.
Tämä on hyvä näkökulma! Mutta, meidän pienten suomalaisten on pakko katsoa isoa yhteiskunnallista kuvaa, emme voi lähteä sooloilemaan EU:n yhteisestä rintamasta. Ukrainan sota on traaginen, mutta se ei anna valitettavasti syytä kannattaa Englantia. Tuo sota tulee loppumaan enemmin tai myöhemmin, mutta EU ei.Entäs suhtautuminen Venäjän sotaan Ukrainassa? Appeasement-Macron vs Brittien jämäkkä vastarinta. Kyllä tässä jokaisen ihmisoikeuksia kunnioittavan pitää nyt olla Englannin kelkassa.
Vain Panenka-zippaus voi olla hieno. No ehkä myös luja tykitys aivan yläkulmaan, mutta niitä harvoin näkee. Muussa tapauksessa rankkari lähtökohtaisesti ei ole hieno maali.
Itse tuikkaisin rankkarin munalla maaliin. Yläkulmaan tietysti, tolpan kautta.Kyllä mä tykkäsin jos olis kunnon ulkokierre ja se vielä tolpan kautta, tyyliin Carlosin vapari.
Nää studiot ois parempia, jos tuonne raahattaisiin S. Laine tai R. Salminen kaiken maailman madetojien tai korisukkojen sijaan. Vituttaa kun kovimmat houstit istuu penkillä kun pelataan näin isoja pelejä.Nää studio-osuudet olis paljon viihdyttävämpiä jos Pasi Rautiainen olis mestoilla ihan kiimassa viljelemässä perkelettä ja helvettiä. No, Milla pelastaa vähän, mutta vaan visuaalisesti. Ja ohan se Pasinkin psykoottinen sarjamurhaaja-look aika tyylikäs.
Kuka katsoo Maguiren selustaa? Tai siis jos sattuu tulemaan Harrin virhe, niin kuka korjaa sen virheen?Taitaa Sakallakin olla tänään kova puolustusvelvoite. Walkerin kanssa pimentävät Mbappen. Saka pelannut tuota laitapakkiakin urallaan, joten tuskin mikään ongelma.
Itsellä täysi luotto Maguireen. MM-kisat on ihmeellinen maailma. Brasiliaa vastaan Kroatialla oli raudankova toppari Lovren. Ei Maguire häntä huonompi ole.Kuka katsoo Maguiren selustaa? Tai siis jos sattuu tulemaan Harrin virhe, niin kuka korjaa sen virheen?
Todennäköisesti Walker. Kuten teki erinomaisesti myös EM-kisoissa. Eiköhän tuo Englannin muodostelma ole enemmänkin sellainen, että Shaw pelaa vasemmalla wingbackina Fodenin leikatessa paljon keskelle. Oikealla sitten Walker pelaa enemmän laitapuolustajaa ja Sakan rooli on lähempänä wingbackia kuin wingeriä.Kuka katsoo Maguiren selustaa? Tai siis jos sattuu tulemaan Harrin virhe, niin kuka korjaa sen virheen?