MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 093
  • 18 217
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tässä on Rolle.

Tällaista on lapsen kasvatukseen osallistuvan hyvän koti-isän elämä.
Fake news! Kuvassa on Kaivuri. Rolle on se vihreä.

Portugalin Rolle taitaa olla kateudesta vihreä kun ei pääse kentälle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä ihmettä oikein höpötät. Ei Ronaldon puolustaminen ole vaatinut vuosiin mitään extraa vastustajilta.
No ei nyt kai kun eikös se oo lopettanutkin jo ajat sitten.

Cristiano Ronaldo onkin sitten eri tapaus.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Olen muuten majoittanut kotonani katalaaniystäviäni, joihin tunnen valtavaa hengenheimolaisuutta.
No nyt alkaa olla aika diippiä shittiä. Vetää jo vertoja sen yhden barcajantterin itkupotkuraivareihin kuinka hän on ollut Barcelonan torilla juhlimassa mestaruutta ja on ainoa oikea fani.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Fake news! Kuvassa on Kaivuri. Rolle on se vihreä.
Niinpä. Minä olen kosmopoliitti maailmanmatkaaja enkä mikään nössö kotitossukka joka tietää jotain vitun piirroshahmojen nimiä.

Tällaista se on.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Portugali on taitava joukkue. Nopea joukkue. Vaarallinen joukkue. Ja näin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ahaa forumille on tupsahtanut kaltaisiani. Hyvää iltaa.
Hyvää iltaa, tai ”hauduujuduu” kuten Brittein saarilla sanottaisiin, tai ”Guutenaabend” kuten Saksanmaalla sanottaisiin, tai ”Ksidididiksbsnslsosijenek” kuten Jari Litmanen sanoisi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niin onkin. Olen käynyt siellä.

Bengtskär on ihan saakelin upea paikka. Kävin kerran. Samaan aikaan siellä oli entinen naapuri. Hänellä oli tossa 90 luvun loppun huudeilla kivat bikinien yläosat, kun kävin niillä tekemässä jotain yläasteen kouluhommaa. Ne tais olla siniset
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Diippiä shittiä? Ei tässä nyt olla missään vanhalla mantereella. Se on merda profunda katalaaniksi.
Jaa, niin nyt olet jo sitä mieltä, Katalonia tai oletussijaintimme Suomi ei ole "vanhalla mantereella"? Käydään nyt ne yläasteet loppuun ennen kuin yritetään päteä netissä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kehui vielä itseään hyväksi isäksi. Taisi mennä nyt Ryhmä Haun Rollen kanssa sekaisin.
Siellä toinen kynnysmatto. Minä kosmopoliitti maailmanmatkaaja nauran kaltaisillesi.

Sauli, hae mulle uusi lasi boolia, ja voitko pyytää niitä adjutantteja hakee nää minussa roikkuvat akat pois, Marin, Vesala ja Pelkonen on saatana koko ajan kimpussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös