MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 093
  • 18 217

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jaa, niin nyt olet jo sitä mieltä, Katalonia tai oletussijaintimme Suomi ei ole "vanhalla mantereella"? Käydään nyt ne yläasteet loppuun ennen kuin yritetään päteä netissä.

Eikös huomenna ole koulupäivä?

Päätin muuten juuri, että mulla on huomenna iltavuoro.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Mitä ihmettä oikein höpötät. Ei Ronaldon puolustaminen ole vaatinut vuosiin mitään extraa vastustajilta.
Näinhän se on, paukutti maalin per peli kolme kautta putkeen Serie A:ssa mutta paskat ei sen puolustaminen mitään extraa vaatinut
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katsoha gutentagen, niin kuin minä sanoisin. Olenhan sentään asunut Österreichissa!
Olen syönyt Sacher-torttua, wienerleikettä ja Tafelspitziä Wienissä, joten minä sanon guutenaabend.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
En oikein ymmärrä, että minkä takia tuolla studiossa niin nyt taivastellaan tuota, että "Ohhoh, Ronaldon putosi penkille", "Ja ohhoh, Portugali pelaa paremmin, kun Ronaldo ei ole pelaavassa" jne. Okei, ymmärrän, että tätä YLE:n sisältöä tehdään myös isommalle kohderyhmälle, joka saattaa jalkapallosta seurata vain arvokisat, eikä muuten futista seuraa yms. Mutta niille jotka jalkapalloa vähän aktiivisemmin seuraavat, niin ei varmasti yllätä ja tätähän tässä on päinvastoin moni toitottanutkin, että Ronaldo pitäisi pudottaa penkille ja, että ne ominaisuudet ja täten myös taidotkaan (nykypäivänä), eivät nykyfutikseen enää riitä.

Ja ei myöskään joukkueen sekä kollektiivin peliä oikein millään tavalla tue tai siihen mitään erikoisia vahvuuksia enää tuo --> jotta voitaisiin nimenomaan kollektiivina pelata paremmin, vaan päinvastoin, syö joukkueen kuormasta löntystelemällä ja kiukuttelemalla. Moni sen on jo aiemminkin huomannut, että miten niin seurajoukkuetasolla (ManU), kuin maajoukkuekintasolla (Portugali), pelaa joukkue paremmin, ilman Ronaldoa. Muttajoo, tietenkin YLE:n tuotetta tehdään laajemmille massoille ja suuri yleisö voi varmastikin edelleen kauhistella ja ihmetellä isoon ääneen, "miksei maailman paras Ronaldo pelaa!!"
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Portugali 3-0, loistavaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
3-0 ja game over.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sveitsi-historiani taisinkin teille jo kertoa joskus aiemmin, mutta kerrottakoon nyt että Portugalissa olen käynyt vain Valencassa ja Caminhassa, ja lisäksi katsonut kerran vihaista portugalilaista Gabrielia silmiin kun hän raivovaahto suusta tirskuen vaati minua selittämään mitä oikein olen tehnyt, joten tänään olen portugalilainen koska ne nyt näyttää pärjäävän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös