Rämemajava
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Leijonat
Puolan anti maailmalle on toistaiseksi puolapuut, helvetin tylsää ainakin heidän futis. Ja läskirollo pistäisi nää pilkut joka kerta sisään.
Täällä on trollaus kielletty!Todella laadukasta puolustuspeliä Puolalta, miellyttävää katsoa. Tätä lisää.
No jaa. Mutta tuloksesta pelataan, tyylistä viis.Todella laadukasta puolustuspeliä Puolalta, miellyttävää katsoa. Tätä lisää.
MM-kisoista en tiiä mut 2000-euroissa Italian Francesco Toldo otti Hollantia vastaan varsinaisella peliajalla yhden kiinni ja toinen pelitilannerankkari tolppaan.Onko kukaan koskaan aiemmin torjunut MM-kisoissa kahdessa peräkkäisessä pelissä pelitilannerankkaria
Et ole zubrowkasta kuullut? Se biisoniruohon makuinen on erinomaista omenamehun kanssa.Puolan anti maailmalle on toistaiseksi puolapuut, helvetin tylsää ainakin heidän futis. Ja läskirollo pistäisi nää pilkut joka kerta sisään.
Mun mielestä kulmapotkuissa ei tuollaista sääntöä ole, epäsuorat vapaapotkut erikseen.
Oksettavaa.Erkka puhuu Argentiinasta 'me' muodossa. Söpöä.
Tooosi lujaa.Kyllähän tuossa käsi naamaan suhteellisen lujaa tuli ja yleensäkin rike oli päivänselvä. Pitäisikö noista sitten pilkkua antaa, niin vaikea sanoa.
Miks tuo Erkka on noin vahvasti Argentiinan fanipoika?Erkka puhuu Argentiinasta 'me' muodossa. Söpöä.
Kreikasta löytynee symppaajia.Ei kukaan jaksa pudotuspeleissä tätä Puolan paskaa katsoa. Ainakaan kukaan normaali ihminen.
Luulen että Puolaa voi kannattaa vain jos toivoo sitä vastustajan tappiota todella isosti. Pelillistä syytä en keksi.Ei kukaan jaksa pudotuspeleissä tätä Puolan paskaa katsoa. Ainakaan kukaan normaali ihminen.
Se on aivan karmeeta oksennusta.Et ole zubrowkasta kuullut? Se biisoniruohon makuinen on erinomaista omenamehun kanssa.
Joo siis mun mielikuva perustuu siihen että kulmapotkusta suoralla vedolla tullutta maalia kutsutaan termillä "olympic goal".Voin olla väärässäkin. Muilla tietoa?
Voisi kyllä studioon ottaa suhteellisen neutraalit asiantuntijat pl. Huuhkajien pelit. Rasittavaa kuunneltavaa. Rive analysoi ihan ok.Erkka puhuu Argentiinasta 'me' muodossa. Söpöä.
Rive sentään voisi olla avoimesti Brasilian puolella, onhan hänen mukaansa nimetty brassipelaaja Rivelino.Voisi kyllä studioon ottaa suhteellisen neutraalit asiantuntijat pl. Huuhkajien pelit. Rasittavaa kuunneltavaa. Rive analysoi ihan ok.
MM-kisoista en tiiä mut 2000-euroissa Italian Francesco Toldo otti Hollantia vastaan varsinaisella peliajalla yhden kiinni ja toinen pelitilannerankkari tolppaan.
Pilkkukisassa kaks koppia ja yks Hollannilta yli. Sit alkoi Buffonin aika<3
Olen aina pitänyt siuta outona!Se on aivan karmeeta oksennusta.