Koska Messi. Jos kyseessä olisi joku Arajuuri niin ei olisi pilkku ollenkaan.En ymmärrä. Miksi tuo olisi pilkku?
Koska Messi. Jos kyseessä olisi joku Arajuuri niin ei olisi pilkku ollenkaan.En ymmärrä. Miksi tuo olisi pilkku?
Messi filmaa vähän enemmän ensi kerralla, jotta veskalle punanen.
Ronaldo olisi tehnyt.
Ronaldo olisi tehnyt.
Kumpi on parempi, Messi vai Ronaldo?
Mun mielestä kulmapotkuissa ei tuollaista sääntöä ole, epäsuorat vapaapotkut erikseen.Muistaakseni aikanaan omissa peleissä oli epäsuora?
Puola nostaa varmaan toisen pelaajan oman boksin ulkopuolelle sillonMaalivahtia lukuunottamatta Puola on ollut antijalkapallon suurlähettiläs. Peli varmasti paranee jos Argentiina tekee maalin..
Mutta syy olisi ollut nurmikossa.Beckham ois vetäny päädystä ulos stadikalta
Mutta syy olisi ollut nurmikossa.
Mutta syy olisi ollut nurmikossa.
Itse en toivo temppareille koskaan mitään hyvää.Vaihdoin temppareihin. Puolalle en jatkoturnauksessa toivo mitään hyvää.
Sitä katsoessa odotetaankin paskaa sisältöä. MM-kisoissa odottaisi jotain muuta kuin pelkkää turhautumista.Itse en toivo temppareille koskaan mitään hyvää.
Nehän on jo molemmat aika hasbeeneja. Messi ei mahtunut enää Barcelonaan niin jäähdyttelee ranskalaisessa kyläseurassa. C. Ronaldo taas lähtee hakemaan peliaikaa Saudi-Arabian sarjasta.Kumpi on parempi, Messi vai Ronaldo?