MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 757
  • 18 217

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mexico 1-0
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Noh, nyt näyttää vahvasti siltä, että Argentiina ja Puola menee jatkoon.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olisi kieltämättä aika julmaa, jos Polska tippuis kokonaan pleijareista
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mielenkiintoinen ilta kun käytännössä kaikille kelpaa lisämaalit nyt
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Meksiko johtoon. Kolme maalia tarvitsee Meksiko hyvää vielä suhteessa Puolaan, jos haluaa jatkoon. Toivotaan näin tapahtuvan. Meksiko on sympaattinen ja Puola pelaa paskaa futista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitähän hyvät puolalaiset ystäväni Damian, Boleslaw, Rafal ja Adam tästä tilanteesta ovat mieltä? Varmaan on Chelmnon ja Torunin toreilla jännät paikat. Ostrolekasta puhumattakaan.

Ymmärrättekö te nyt varmasti, että olen käynyt Puolassa, ja en vain Krakovassa vaan ihan tosi eksoottisissakin paikoissa? Huomasittehan myös, että dissasin niitä jotka ovat käyneet Puolassa vain Krakovassa, sillä minä olen parempi ihminen kuin he?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mex 2-0, upea
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Huomasittehan myös, että dissasin niitä jotka ovat käyneet Puolassa vain Krakovassa, sillä minä olen parempi ihminen kuin he?

Mutta ootko käyny Turun telakalla? Siellä on puolalaisia enemmän kuin Puolassa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Puola jos päästää toisen ja enempää maaleja ei illalla nähdä, niin meneekö arvalle tuo lohkon toinen jatkaja? Tällöin Mexico ja Puola samoissa pisteissä ja maaleissa. Keskinäinenkin meni tasan.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Puola päästää nyt yhden maalin, niin Puola menisi sijoittuisi Meksikoa paremmin, koska sillä on nyt tällä hetkellä kaksi pistettä vähemmän korttisäännöissä.

Tällä hetkellä Meksiko 6 - 4 Puola menee kortit.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Puola jos päästää toisen ja enempää maaleja ei illalla nähdä, niin meneekö arvalle tuo lohkon toinen jatkaja? Tällöin Mexico ja Puola samoissa pisteissä ja maaleissa. Keskinäinenkin meni tasan.
Menee korttien laskemiseen tuossa tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös