Suomen joukkue Minskin MM-kisoissa 2014:
Oskari Korpikari
Ville Lajunen
Jyri Marttinen
Ei taida tosiaan kovin monella olla mitään käryä tästä.Ei ole nyt kohdistettu ainoastaan sinulle, mutta onko jollain oikeasti käryä miten nämä Melart ja Järvinen ovat pelanneet viime aikoina? Itse voin suoraan sanoa, että en ole nähnyt Järviseltä yhtään peliä sitten vuoden 2012 MM-kisojen ja Melartilta olen vissiin nähnyt yhden KHL-pelin tällä kaudella. Itse en täten osaa sanoa millaisia vahvistuksia he olisivat nykyvireessään. Esimerkiksi Ville Lajusen piti aiempien näyttöjen perusteella olla vahvistus tuohon Leijonien pakistoon, mutta ei sitä todellakaan kyllä tässä EHT-turnauksessa ollut.
Jos mietitään nyt vaikka Järvistä, niin miten hän kahden vuoden AHL-kiekon jälkeen sopeutuu Leijonien pelitapaan ja eurooppalaiseen kaukaloon? Juuri tämän tyyppisten pelaajien kohdalla olisi ollut kovin tärkeää nähdä MM-leirityksessä nämä asiat. Nyt ne ovat melkoisia arvoituksia.
Keräsen passi nyt ainakin olisi pitänyt leimata..
Mutta Erkkahan sanoi että nimiä lisäillään tuohon vielä.
Tuo Keräsen poisjättäminen kyllä yllätti melkoisesti. Ei paljon parempia näyttöjä olisi voinut antaa.
Määttää, Mi. Granlundia ja Koivua huutaisi.
Kiinnostavuus romahti kun juurikin nuo kolme yllämainittua jätettiin pois. Olisi nyt jonkun noista ottanut.Jotenkin on nyt semmonen fiilis että paskan möivät. Mutta toisaalta enpä ole itse päässyt seuraavaan valintaprosessia niin läheltä kuin valitsijat. Teräväisen, Keräsen ja Pokan puuttuessa joukkue vaan vaikuttaa niin paljon harmaammalta ja tylsemmältä.
E: Jaahas, tuo Salomäki tuolla ovelasti muiden joukossa piilossa kyllä vähän yllätti.
Suomen joukkue Minskin MM-kisoissa 2014