Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
No jos on epätietoisuutta termin sisällöstä niin fiksumpi kysyy tarkennusta eikä lähde hökeltämään omiaan.
Niin siis lähdin "hökeltämään" sen takia, koska palstan suurin Sabres-fani lähti nostamaan Ristolaista ehdokkaaksi ja kummasteli kuinka häntä ei olla nostettu esiin. Saattaa johtua siitä, että toistaiseksi Ristolaisen kausi näyttäisi jatkuvan AHL:n pudotuspeleissä. Sen takia täällä näitä Euroopassa pelaavien pelaajien nimiä ollaan toistaiseksi enemmän spekuloitukin.
Kyllä minä sen luin. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että täysin selväsanaisesti sanot näiden olevan samalla viivalla
Näytä minulle se kohta missä sanoin selväsanaisesti heidän olevan samalla viivalla.
vaikkakin näiden vertailua et pidä mielekkäänä. Miksi edes sitten teit mitään vertailua?
Niin siis jos sanat "siinä ja siinä" käy vertailusta, niin kyllä vertailin näitä kahta pelaajaa.
Minä nyt kysyin yksinkertaisen kysymyksen liittyen Ristolaiseen, joten Teemu Laaksolla ei sen kanssa nähdäkseni ole mitään tekemistä. Aika kummallinen käsitys kyllä rautalangasta siellä suunnalla. Vertauksesi on myös vähintäänkin ontuva, koska Laakso ja Ristolainen ovat molemmat rightin pakkeja, jolloin he hyvinkin potentiaalisesti kilpailevat toistensa kanssa paikasta.
Ihan samaa rautalanka paskaa sieltä suunnalta on tullut NHL:n puolen ketjuissa. Jos sinun mielestä pelkkä kätisyys määrittää sen, että kaverit kilpailevat keskenään, niin täytyy todeta että hiukan kassalla olet.
Täällä osa kirjoittajista tarjoaa oikeastaan ainoaksi argumentiksee tuota "yhteisiä kokemuksia". Tässä ei kyse siis ole ominaisuuksista itsessään. Tältä osin en antaisi tuolle sen enempää painoarvoa kuin sille, että jollekkin täysin ilmiselvälle tulevaisuuden johtopelaajalle näitä mahdollisuuksia annetaan.
Varauksella samaa mieltä. Maajoukkueeseen pitäisi valita ne pelaajat ketkä sinne pelillisesti paikan ovat ansainneet.
No otetaan se rautalanka käyttöön sitten. Eli jos Jergus vetää leiritykset ym. aivan päin helvettiä ja Tommi Kivistö pelaa aivan suvereenia Lidström-kiekkoa, tulisi Kivistö valita Jerguksen tilalle. Tuo nyt on aivan selvää, enkä minä näe sen esille tuomiseen kamalasti pointtia. Jos Ristolainen vetää aivan perseelleen mahdollise leiritykset, ei hänellä ole asiaa. Tämän saman pitäisi päteä kaikkiin niihin osallistuviin.
Täytyy todeta etten vieläkään ymmärrä pointtia. Se, että pelaaja x esittää parempia otteita leirityksellä kuin pelaaja y johtaa siihen, että pelaaja x tulisi valita. Tämähän on niin itsestäänselvää, että mikä tässä oli se pointti. Toteaisin tuohon kirjoitukseesi vielä, että pakit ovat hyviä puolustamaan.