Olen sitä mieltä, että aina, kun Suomi voittaa, olipa sitten vaikka varsinaisen peliajan jälkeenkin, niin saa laueta. Ei niitä onnistumisia "nevöhöödeiltä" ole taidettu odottaa, joten siitä vaan. Itse kyllä luotan tämän porukan voivan mennä jopa mitalipeleihin.
Yksi peli takana, joten sen perusteella ei nyt ihan voi ketään teilata. Se on aina se vaikein peli kuolemanpeliä lukuunottamatta. Toki on mainittava, että vielä ainakaan eivät kovin onnistuneet Haataja, Melart, Viitaluoma, Hagman ja Väänänen,osin Kukkonenkin, mutta kokemusta tullaan tarvitsemaan, joten kyllä isoja maita vastaan tulevat ottelut ja ne pelaajat, joilla niistä on kokemusta ovat tärkeitä. Eniten ihmettelen Haatajan vaisuutta. Mikä helvetti liigan ykköseen maalintekijänä on mennyt?! Voi olla, että ketjun kemian koostumus ei sovi hänelle, näin voi sanoa joidenkin muidenkin kohdalla. Tiedä sitten, kuka se riippakivi on, joka sotkee kenenkin pelin.
Ykkönen oli loistava, sillä mennään, jos näin jatkuu. Korpedo kakkoseen.Uskon Raannan olevan kisojen parhaita vahteja ja jos jostain syystä taikatatsi on haihtunut, niin onhan meillä vielä Engrenkin tarjolla. Jotenkin tuo maalivahtiosasto tulee kyllä hoitumaan tavalla tai toisellla, mutta on muistettava ettei kaikkea kukaan mokke voi ottaa kiinni. Ei sellaista ole syntynytkään, eikä synny.
Muistanko väärin, kun mulla on sellainen mielikuva, että Ranskan maalivahti Huet olisi pelannut änärissä ihan vähän aikaa sitten? Änäriharrastajat selventäköön, sen verran heikkoa mun tietotaso sieltä ainakin on. Jos on ollut, niin eipä siitä kaverista sitten kauhea hyöty ole vielä Ranskalle silti ollut. Toisaalta siinä huomaisi sitten sen, että jos kenttäpelaus ei toimi, niin homma on finito. Sama se on Suomenkin kanssa, onneksi meillä sentään ei kone yskähtele samaan malliin sentään.
Slovakia selvitetään, mutta pelkään loukkaantumisia. Jos Konna loukkaantuu esimerkiksi, tulee kylmänhiki otsalle, tai yleensä ykköskentästä joku. Toivottavasti Slovakia ei pelaa rumaa peliä!