Mua hämää ihan saamaristi jatkoajan kommentoijien pelisilmä. Mä en vaan ymmärrä että miten porukka saa muutaman yksilösuorituksen jälkeen taiottua Salmisesta jonkun sankarin, kuten on tullut varsin selväksi. Mies pelaa kuten JMA pari vuotta sitten (heikommilla taidoilla), kiekko ei irtoo lavasta ei sitten millään, painaa pelin kulmiin vaan pörrätäkseen ja avut joukkueelle on siinä että joku antaa sille 1-1 tilanteen, kentän pelaamiselle se on suoranainen tappaja. Siinä sitten ihmetellään kakkos YV:tä kun Salminen yksin sössi joka kakkos YV:n tilanteen (kerran vei VV alueelle) ekoissa kahdessa pelissä ja muut makso hintaa.
Mua hämää ihan saamaristi se, miten suosikkijoukkueen pelaajia jaksetaan puolustaa loputtomiin, ja vastaavasti lyödä syyt jonkun toisen niskoille. Tässäkin korostat Salmisen huonoutta ja sanot että sen takia Viitaluomakin on paska.
Näen Salmisessa potentiaalia ratkaista otteluita. Salminen on vähän sellainen omituinen kiemurtelija, joka sitten tiukassa paikassa saatta heittää ässän hihastaan, ja lyödä kiekon reppuun.
Viitaluoma sai laidalle oikeen snaipperin (Pillu) ja heti kahesti täyteen vauhtiin ja maalipaikoille. Samaa ei ole näkynyt "haudon kiekkoa kakkos YV:ssä" Salmiselta kertaakaan. Väitän edelleen että Salminen huitsin studeliin kakkosesta ja vaikka Pillu ja Korpikoski laidoille, niin on VV:n panos ihan muuta. Onneks oli edes orastavia merkkejä luvassa, mutta stana kun läks Korpikoski, eikä Salminen.
Pillu snipperi? Ei saatana, mies on pelannut 37 aikuisten mm-ottelua ja tehnyt niissä runsaat 8 maalia. Pillun bravuurihan on luistella täysiä ympäri kaukaloa. Roolissaan ihan ok pelaaja, mutta ei todellakaan mikään ratkaisu ylivoimaan.
Eipä sitä kiekollista osaamista ole liikaa, joten ymmärrän tässäkin Salmisen peluuttamisen ylivoimalla. Siellä on kuitenkin se potentiaali siihen hyvään ratkaisuun olemassa.
Perkele että Filppula tekis hyvää tuolle jengille. Kakkosen keskelle, ja avot meillä ois kaks kiekollista sentteriä. Nyt ollaan täysin Kontiolan ketjun varassa.
Uskomaton äijä tuo Kontiola, aivan tajuton itseluottamus kaverilla. Tuntuu tekevän jatkuvasti oikeita ratkaisuja, lyö paikoista maalit ja jakelee hyviä syöttöjä.