Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Selin ajoi tässä vain ja ainoastaan HPK:n etua ei Suomen.
Mä en usko,että tuolla tasolla ajatellaan seurajoukkueen etua tai vain omia suosikkejaan. Jos noin olisi, niin voisihan sitä miettiä sitäkin, että kuka siellä suosii x- ja nykykärppiäkin, meinaan onhan niitäkin aika monta.Eiköhän tuonne ole kuitenkin yritetty saada parhaimmat saatavissa olevat.
Optimistina uskon, että meillä on yllätysmomentti. Altavastaajana olemme yleensä parhaimmillamme. Kukaan ei odota mitään, joten paineet eivät sitten niin kamalat ole, vaikka kuinka omat kisat ovat kyseessä.
Oma huoleni on se, että kuinka Jalonen osaa yhdyttää oikeat kemiat toisiinsa. Täällä joku kirjoittikin siitä, että esim. pakistossa olisi hyvä olla hyökkäävä ja stay at home-pakit pareina. Samaa mieltä minäkin.Se on oikeastaan ihan välttämätön asia, jos vaan pelaajia siihen riittää.
Jos KHL:stä on tosiaan tullut kieltäytymisiä muun kuin totaalisen väsyn tai loukkaantumisen/sairauden vuoksi, niin ihmettelen kovasti. Ajattelevatko kieltäytyneet, että ei kannata mennä näytille Sotshia ajatellen, kun ne paikat on kuitenkin pedattu änärijätkille. Ei kuitenkaan riitä puolustukseksi mun silmissäni. MM-kisat ovat kuitenkin arvokisat nekin.
Pikkupiru sisälläni hieman nauraa ja toivoo, ettei yhtäkään änärivahvistusta tulisi, vaan mentäisiin ihan näillä. Katotaan kuis käy. Samaten, kun on selvää, että Sotshiin menee vain ja ainoastaan änärijätkiä, niin katotaan kuinka niille siellä käy, ilman vahvistuksia muualta! Toisaalta yksi Korpikoski ei joukkueeseen kauheasti vaikuta, joten turha häntäkään kamalasti ennakkopaineilla kuormittaa, kun nyt sattunut tulemaan suuresta ja ihmeellisestä NHL:stä. Lehtosta en ottaisi ensinkään, kyllä me molareilla pärjäämme. RAANTA HETI ALUSSA PELAAMAAN, PERKELE!!!Ei ne toisetkaan ole isoja kv-pelejä pelanneet ja Raanta on antanut kyllä näyttönsä kevään aikana ja kelpaa mulle tositteena siinä kuin Engrenin ja Ortion pelit hokituurilla.