Jassoo, tuleeko kisoista vuoden 1995 toisinto, eli NHL:stä ei apuja tule? Tämän pitäisi suosia Suomea...
Jassoo, tuleeko kisoista vuoden 1995 toisinto, eli NHL:stä ei apuja tule? Tämän pitäisi suosia Suomea...
Itse en ymmärrä tätä näkökulmaa. Kyseessähän ovat MAAILMANMESTARUUSKISAT, jolloin mailla pitäisi olla niin hyvät joukkueet kasassa kuin mahdollista. Haluan nähdä kaukalossa huippupelaajia. Sitten kun miettii vielä Jalosen todennäköistä kisakonetta Juha-Matti Aaltosineen niin masentaa vähemmästäkin. Nuoria ja nousevia tähtiä ei joukkueessa varmaan paljon ole. Kertonee myös Suomikiekon tilasta, mutta silti.Mun mielestä aivan mahtava juttu, että nhl ukkoja ei todnäk ehdi kisoihin. Kiinnostus kasvoi kerralla. Mikään muu ei koskaan niin paljoa ahdista kuin joidenkin nhl starojen odottelu ja Median nhl-palvonta. Lisäksi tämä nostanee yllätysmomenttia kisoihin. Norjan ja Sveitsin luulisi esimerkiksi hyötyvän tästä, mikä on vain hyvä juttu. Toki joku Kal€ haroo hiuksia, mutta sekin on vain hyvä juttu.
NHL:n runkosarja tulee alustavien arvioiden mukaan päättymään huhtikuun loppupuolella, joten kyllä sieltä ainakin puolet ehtii mukaan, koska kisat alkavat 3.5.
Itse en ymmärrä tätä näkökulmaa. Kyseessähän ovat MAAILMANMESTARUUSKISAT, jolloin mailla pitäisi olla niin hyvät joukkueet kasassa kuin mahdollista. Haluan nähdä kaukalossa huippupelaajia.
...Norjan ja Sveitsin luulisi esimerkiksi hyötyvän tästä, mikä on vain hyvä juttu...
Niin, tiedä vaikka Teemullakin olisi virtaa ja kiinnostusta lähteä kisoihin, jos pelit jäävät runkosarjaan. Vaikka joku 48 peliä reiluun kolmeen kuukauteen onkin kova setti, niin on se silti vähemmän kuin 82 peliä suunnilleen samalla ottelutahdilla.Kisoihin voi tulla nyt jopa aiempaa enemmän NHL-pelaajia, kun pelaajat voivat hypätä melkein suoraan NHL-kaukaloista MM-kaukaloon ilman pitkiä harjoitusleirejä ja höntsäpelejä. Esim. Selänne ja S.Koivuhan ovat aiemmin valitelleet tästä NHL:n runkosarjan ja MM-kisojen välisestä tauosta. Toki 1. pudotuspelikierrokselta ei oikein kerkeä enää mukaan.
Mua taas masentaa nämä arpajaiset ketä tulee kenellekin ja sitten muna kovana odotellaan jotain Tuomo Ruutua, joka takoo tehot 1+1, mutta kaikki on silti fiiliksissä, kun se kuitenkin on niin symppis ja pirun kova jätkä. Sitten me haukutaan nämä Aaltoset, kun se ei osu joka paikasta ja se on aina vaan mukana.
Mun mielestä ei ole MM-kisojen arvoista se, että joukkueet muodostuu NHL-arvontojen seurauksena. Koska kaikki parhaat ei kuitenkaan ole mukana niin ihan hyvin nämä voisi vetää kokonaan ilman NHL pelaajia. Hyviä pelaajia kyllä riittää, jos oma pää ei ole liian syvällä nahilan persuuksissa ja asenne halveksuva nahilan ulkopuoliseen elämään.
Arvostan toki mielipidettäsi ja ymmärränkin, mutta oma näkökulmani on eri.
Joo mutta ei Kalea ja kiristys hintoja. Kuka maksaa 80 euroa siitä, että pääsee katsomaan jotain Jori Lehterää?
Mun mielestä aivan mahtava juttu, että nhl ukkoja ei todnäk ehdi kisoihin. Kiinnostus kasvoi kerralla. Mikään muu ei koskaan niin paljoa ahdista kuin joidenkin nhl starojen odottelu ja Median nhl-palvonta. Lisäksi tämä nostanee yllätysmomenttia kisoihin. Norjan ja Sveitsin luulisi esimerkiksi hyötyvän tästä, mikä on vain hyvä juttu. Toki joku Kal€ haroo hiuksia, mutta sekin on vain hyvä juttu.
Miksi NHL-pelaajilta pitäisi kieltää osallistuminen MM-kisoihin? Jos joukkue katsoo heistä olevan haittaa, niin melko vapaasti heidät saa jättää rannalle. Esimerkiksi Kanadan MM-joukkueesta on aika paljon pois jos NHL-pelaajia ei saa ottaa joukkueisiin.
NHL:n runkosarja siis päättyy 27.4., joten pudotuspelien ulkopuolelle jäävät ehtivät kisoihin (alkavat 3.5.). Monia voi kisat kiinnostaakin jos paikka Sotshiin ei ole "varma".