Metsola olis torjunut..
MISSÄ MINÄ VALITIN? Ota se silmä käteen.Miksi sitten valitit jos kaikki on ok?
Toisaalta, kaikkia ei voi aina miellyttää. Mutta kyllä silti maikkarin pitäisi pystyä edes katsomon kautta antaa ilmainen peli, tuo on minusta aika syvältä että sitäkin kautta rahastetaan se 7€. Itse kun en omista tällä hetkellä TV:tä, niin on vähän vaikea alkaa mitään maksupaketteja hankkimaan.
Mutta sinne meni Raannan nolla, prkl. "KalPan Smith" maalintekijänäkö? Mutta nousua vain.
Voisiko joku kertoa mitä Aaltoselle on tapahtunut?
Ei enää kuljeta sitä kiekkoa joka kerta maalin taakse kuten aiemmin.
Zou Zäkö valmentaa Jenkkejä.
Katsomosta koko kisat, kaikki matsit, 19,90e. Ei tää oo niin vaikeeta.Toisaalta, kaikkia ei voi aina miellyttää. Mutta kyllä silti maikkarin pitäisi pystyä edes katsomon kautta antaa ilmainen peli, tuo on minusta aika syvältä että sitäkin kautta rahastetaan se 7€. Itse kun en omista tällä hetkellä TV:tä, niin on vähän vaikea alkaa mitään maksupaketteja hankkimaan.
MISSÄ MINÄ VALITIN? Ota se silmä käteen.
Vai ei ole televisiota ja silti pitäisi katsoa televisiota. Minulla on tähän ratkaisu.
Vittu on meitä joka lähtöön. Hommaa jumalauta televisio! Ei maikkarin tarvi mitään antaa.
Vttu maikkari, missä pelaa. Mainoskatko tähän?
Helppo! Jacob Trouba, Matt Hunwick ja Justin Faulk.Voisiko asiantuntijat valaista, ketä nämä seuraavat USAn pelaajat ovat : Tseköp Tupa, Mätt Hänvik, Tsastin Foork.
Kiitos jo etukäteen. Ja kyllä, ei ole erätauolla järkevämpää sanottavaa