MM-kisat 2013: Päivä 6 (8.5.2013)

  • 108 202
  • 666
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä hevettiä, miten voi Viitaluoma olla alin pelaaja kun kaveri tulee tollasella hyökkäyksellä alueelle?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Suomen nro 19 (Savinainen?) käynnisti tuon USA:n maaliin johtaneen hyökkäyksen. Jää seisomaan omalle siniselle ja pistää jenkkisumppuun sokkosyötön --> loppu on historiaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Aaltonen voisi osua noilla rannareilla tolppien sisäpuolelle.
Suomelle ylivoima.
Zou Zäkö valmentaa Jenkkejä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt yv! Konnat kentälle ja verkko tötterölle
 
Suosikkijoukkue
Caps, Zlatan, Läski-Ovi, Orpik, Tom Wilson
Voisiko joku kertoa mitä Aaltoselle on tapahtunut?
Ei enää kuljeta sitä kiekkoa joka kerta maalin taakse kuten aiemmin.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Toisaalta, kaikkia ei voi aina miellyttää. Mutta kyllä silti maikkarin pitäisi pystyä edes katsomon kautta antaa ilmainen peli, tuo on minusta aika syvältä että sitäkin kautta rahastetaan se 7€. Itse kun en omista tällä hetkellä TV:tä, niin on vähän vaikea alkaa mitään maksupaketteja hankkimaan.

Mutta sinne meni Raannan nolla, prkl. "KalPan Smith" maalintekijänäkö? Mutta nousua vain.

Vai ei ole televisiota ja silti pitäisi katsoa televisiota. Minulla on tähän ratkaisu.

Vittu on meitä joka lähtöön. Hommaa jumalauta televisio! Ei maikkarin tarvi mitään antaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ortio maaliin seuraavaksi.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Toisaalta, kaikkia ei voi aina miellyttää. Mutta kyllä silti maikkarin pitäisi pystyä edes katsomon kautta antaa ilmainen peli, tuo on minusta aika syvältä että sitäkin kautta rahastetaan se 7€. Itse kun en omista tällä hetkellä TV:tä, niin on vähän vaikea alkaa mitään maksupaketteja hankkimaan.
Katsomosta koko kisat, kaikki matsit, 19,90e. Ei tää oo niin vaikeeta.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
MISSÄ MINÄ VALITIN? Ota se silmä käteen.

Piti päästä kuitenkin valittamaan miten huono maikkarin selostus oli. Valitit palvelusta josta et maksanut mitään. Rahalla olisit tästäkin mielipahasta välttynyt.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Vai ei ole televisiota ja silti pitäisi katsoa televisiota. Minulla on tähän ratkaisu.

Vittu on meitä joka lähtöön. Hommaa jumalauta televisio! Ei maikkarin tarvi mitään antaa.

Kari Tynikö siellä mouhuaa? tuollaisesta maikkarin paskasta kukaan mitään maksa!
 

Kekkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Porin Ässät-
Vttu maikkari, missä pelaa. Mainoskatko tähän?

Tämä temppu kertoo täydellisesti tämän puuhastelijoiden tason, jolla näitä pelejä pyöritetään. Kentällä täysi tohina päällä, mutta idioottiohjaaja, joka todennäköisesti ei ymmärrä pelistä tuon taivaallista, päättää laittaa mainoksia ruutuun. Ei vittu mitä paskaa. Toivottavasti nämä skabat otetaan pois mtv3:lta mahd. nopeasti. Poikamaista Saukkostakaan ei jaksaisi millään kuunnella...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös