Ihan amatöörinä mennään täälläkin, mutta näytti vaan että Suomi pääsi hyville laukaisupaikoille ihan suorilla hyökkäyksillä. Laukaukset ei toki ihan niin laadukkaita sitten ollutkaan. Aaltosen nousu vaikka esimerkkinä loppuerästä. USAn hyökätessä tuntui taas olevan koko ajan siellä ainakin valtaosa Suomen viisikosta valmiina. Vai meneekö pieleen pahasti?
Rahalla olisit tästäkin mielipahasta välttynyt.
Mainoskanavalla ei ole mitään syytä tarjota joillekin "opiskelijoille" mitään ilmaiseksi. Osta se 20 euron paketti niin näet kaiken. Vittu mitä ihmeellistä valitusta!
Moni on taas mielensä pahoittanut. Selostuksesta, mainoksista, maksukanavista, nimien väärinlausumisesta. Varma MM-kisojen merkki. Mahtavaa!
Se pyörii mainoksilla. Sinä et kuitenkaan edes osta mitään. Mikä on puoliopiskelija? Veronmaksajien rahoilla luuhaava kohta nelikymppinen lusmuilija?
Mainoskanavalla ei ole mitään syytä tarjota joillekin "opiskelijoille" mitään ilmaiseksi. Osta se 20 euron paketti niin näet kaiken. Vittu mitä ihmeellistä valitusta!
Moni on taas mielensä pahoittanut. Selostuksesta, mainoksista, maksukanavista, nimien väärinlausumisesta. Varma MM-kisojen merkki. Mahtavaa!
2011 oli känniset mestaruus juhlat, 2012 Kummolan ahneus lippuhinnoittelussa. 2013 Maikkarin paskat selostajat, ja mitä muuta vielä ehtiikään tulla. Tätä se on joka kevät, kun maajoukkue pelaa. Jatkoajan oksennuslaari täyttyy.Moni on taas mielensä pahoittanut. Selostuksesta, mainoksista, maksukanavista, nimien väärinlausumisesta. Varma MM-kisojen merkki. Mahtavaa!
Nämä pari viikkoa ovat kyllä joillekin kovin raskasta aikaa.
20 eurolla saa Mertarannan riesakseen. Sepä vasta laadukasta onkin!Vituttaa lukea tätä helvetin itkua "miksi MINÄ en saa ilmaiseksi! Ja jos saan! Se on huonoa!!" ja 20 eurolla pääsisi monesta vaivasta eroon.
On muuten pikkaisen mehuissaan tuo mtv max Sportin puolella Tamin kanssa jutusteleva kaveri. Innostuneisuus ja fiilistely paistaa joka erätauolla läpi;eikä varmasti ole missään kohtaa kisoja Tamin kanssa eri mieltä mistään asiasta.
Ylämummomies ja Alamummo ovat siis olleet saman firman alaisia, tätä olen salaa toivonut!:DTerveisiä vaan tutuille sinne Maikkarin mediamyyntiin, olin siellä itsekin duunissa 10 vuotta sitten :D
20 eurolla saa Mertarannan riesakseen. Sepä vasta laadukasta onkin!
18? En tajunnut.18v on telkkarista tullut MM-lätkää