MM-kisat 2013: Päivä 6 (8.5.2013)

  • 108 752
  • 666
Tila
Viestiketju on suljettu.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vauhtiahan finski Carterille antoi, mutta toisaalta jannu tiesi tarkallee mitä teki tuossa törmäyksessä. Eikä siinä lopulta mitään. Suomella kova alku ja kun on jenkeilläkin kuitenkin tiedossa miten kuumassa kunnossa Raanta on, niin ihan ymmärrettävää, että vähän koetetaan horjuttaa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuo on lapsellista ja pikkumaista. Älä sitten valita jos ei kumpikaan vaihtoehto kelpaa.
Juurihan minä hehkutin, että se ilmaiskanavan kaksikielisen selostuksen toinen kotimainen pelasti tämänkin kiekkoillan. En siis valittanut, vaan olin päinvastoin erittäin tyytyväinen tähän vaihtoehtoon.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Craig Smith ohjaa 1-1.
Raannan taika meni siinä, Ortio maaliin!
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Engren maaliin
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Sallittua heiluttaa moderointikorttia, että pysytään aiheessa?

Smith kaventaa pelin 1-1.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Jotain vikaa lähetyksessä. Kuva tulee Suomen pelistä, mutta ääni Turkuhallista Bruce Springsteenin konsertista. Hämmentävää.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
No jos näin on niin sehän hienoa! Nimimerkki Leon ei vaan vaikuttanut tyytyväiseltä ilmaiseen.
Toisaalta, kaikkia ei voi aina miellyttää. Mutta kyllä silti maikkarin pitäisi pystyä edes katsomon kautta antaa ilmainen peli, tuo on minusta aika syvältä että sitäkin kautta rahastetaan se 7€. Itse kun en omista tällä hetkellä TV:tä, niin on vähän vaikea alkaa mitään maksupaketteja hankkimaan.

Mutta sinne meni Raannan nolla, prkl. "KalPan Smith" maalintekijänäkö? Mutta nousua vain.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Juurihan minä hehkutin, että se ilmaiskanavan kaksikielisen selostuksen toinen kotimainen pelasti tämänkin kiekkoillan. En siis valittanut, vaan olin päinvastoin erittäin tyytyväinen tähän vaihtoehtoon.

Miksi sitten valitit jos kaikki on ok?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noin Raannalle on maali tehtävissä. Syötetään äijä ulos tilanteesta...

Jalasvaara ollut kyllä iso pettymys toistaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Metsola olis torjunut..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös