MM-kisat 2013: Päivä 6 (8.5.2013)

  • 108 179
  • 666
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No eikös Yle alkanut tosissaan näyttämään mm-kiekkoa telkkarista vuonna 95? Eli 18v on mertsi selostanut näitä pelejä.
Ylellä taitaa olla himppasen verran pitempi historia MM-lätkästä. Puhutaan kymmenistä vuosista.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suomi on kyllä selvinnyt jäähyittä tuurilla...pari boksia ois voinut jo meillekin viheltää.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, sieltä se Suomelle huudeltu av tulee.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ai ai... AV:lle nyt näyttää pahalta.
 

Rännikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Philadelphia Flyers
"Väänänen hoitaa siinä Nick Bjugstadin niin kuin... Hommiin kuuluu."
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Saukkonen sulaa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
18v on telkkarista tullut MM-lätkää, niin on sulla kyllä pitkään ollut vaikeaa näiden kisojen seuraamisen kanssa.

Ai. Kyllä mä olen katsonut 60/70 lukujen taitteessa YLEltä mm-lätkää ja Itzvetsiaturnausta, sekä tietenkin olumpiakiekkoa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
On tuo USAn ylävoima kyllä kaunista katsottavaa. Suoraviivaista ja voimakasta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ja nyt yhtäkkiä ei kelpaa mikään vaihtoehto vaikka niitä on useita..
Mä en tiedä millä kielellä sulle pitäisi vääntää, että menisi vihdoin jakeluun. Olen erittäin tyytyväinen ruotsinkieliseen selostukseen. Onneksi sen on tarjolla, suomenkielinen ei ole yhtä laadukasta. Ei parantaisi asiaa tippaakaan, vaikka siitä maksaisikin.

Vai oletko joku trolli, kun et anna asian jo olla.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kenelle Anu selostaa tätä peliä. Viljelee nimittäin tuota onneksi-sana ihan riittämiin.

Joku onneksi-counter voisi laskea monta kertaa Anu hokee tuota sanaa pelin, erän tai yhden vaihdon aikana.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mertaranta on kyllä jo itsessään syy maksaa tästä huvista. Kuuntelin 10 sekuntia Saukkosta. Sori nyt vaan. Hienoa kuitenkin että sentään Suomen pelit näytetään ilmaiseksi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ja Suomelle ylivoima. Alkaahan näitä jäähyjä sadella nyt. Ja tähän väliin tekninenta...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää jenkkien McBain on muuten sama kuka oli Kaaneissa pari matsia! Ei uskois samaks kaveriks...
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
teknikal breik
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös