18? En tajunnut.
No eikös Yle alkanut tosissaan näyttämään mm-kiekkoa telkkarista vuonna 95? Eli 18v on mertsi selostanut näitä pelejä.
18? En tajunnut.
No eikös Yle alkanut tosissaan näyttämään mm-kiekkoa telkkarista vuonna 95? Eli 18v on mertsi selostanut näitä pelejä.
Ylellä taitaa olla himppasen verran pitempi historia MM-lätkästä. Puhutaan kymmenistä vuosista.No eikös Yle alkanut tosissaan näyttämään mm-kiekkoa telkkarista vuonna 95? Eli 18v on mertsi selostanut näitä pelejä.
18v on telkkarista tullut MM-lätkää, niin on sulla kyllä pitkään ollut vaikeaa näiden kisojen seuraamisen kanssa.
Mä en tiedä millä kielellä sulle pitäisi vääntää, että menisi vihdoin jakeluun. Olen erittäin tyytyväinen ruotsinkieliseen selostukseen. Onneksi sen on tarjolla, suomenkielinen ei ole yhtä laadukasta. Ei parantaisi asiaa tippaakaan, vaikka siitä maksaisikin.Ja nyt yhtäkkiä ei kelpaa mikään vaihtoehto vaikka niitä on useita..
Tummennukset minun. Hienoa ironiaa. Tämmöisestä pidän, ja pitää jokainen tolkku!Ai. Kyllä mä olen katsonut 60/70 lukujen taitteessa YLEltä mm-lätkää ja Itzvetsiaturnausta, sekä tietenkin olumpiakiekkoa.