MM-kisat 2013: Päivä 14 - välierät (18.5.2013)

  • 146 261
  • 925
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Sveitsi on uusi maailmanmestari, hei!
Saa kyllä Suomi unohtua huomenna kun punatakkien peliin pitää keskittyä!
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Liikaa juhlii Sveitsi.... :) Indikoi sitä, että huomenna yksi taika murretaan, nimittäin kotikisojen mestaruuden voittaminen.
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aivan mahtavaa!!! Viimeinkin siellä finaalissa on joku uusi joukkue! Tarkoittaa todennäköisesti myös sitä että Suomelle tulee mitali! NY RILLATAAN!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taivainen:

"Sveitsi voittaa Yhdysvallat, joka voitti....anteeksi: tuli toiseksi. Tai siis tarkemmin sanottuna kolmanneksi Suomen lohkossa"

reps :D
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Huomenna saadaan joko uusi maailmanmestari tai ensimmäinen turnausisännän maailmanmestaruus sitten vuoden 1986. Hienoa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen kyllä helvetin iloinen Sveitsin puolesta. Aivan upea juttu.
 

Deanwick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylä, Seattle ja kansainvälinen kiekko
Suri!

Nyt on kyllä tippa linssissä, ei mahda mitään. Ihan huikea juttu jääkiekolle kokonaisuutena. Ja jokainen joka väittää että "tuolla materiaalilla ei kuuluisi olla finaalissa" niin painukoot helvettiin ja vauhdilla. Nimenomaan tuolla materiaalilla, tuolla pelillä ja tuolla joukkueella ei kuulu olla missään muualla kuin finaalissa. Ruotsi saa ihan rauhassa peruutella ja pelata trappikiekkoa tuota liikettä, kiimaa ja taitoa vastaan, Sveitsi on valmis!

Jumalauta jätkät minkä teitte. Näitä hetkiä varten mä lätkää seuraan.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Ootko yhtään kattonut tätä toista välierää? Sveitsi olisi tällä pelillä vienyt Suomea paljon rumemmin kuin Ruotsi.

Rohkenen olla eri mieltä ja koko pelin olen katsonut. Usa on pelannut surkean pelin tänään. Käsittämätöntä että Sveitsin tasoinen kiekkomaa on finaalissa, kyllä monet suuret kiekkomaat on flopanneet oikein kunnolla näissä kisoissa.
 

#76

Jäsen
Itseasiassa Länsi-Saksa sai samaisista kisoista hopeaa. :) Olikohan kaikki joukkueet edes mukana?
Kisoissa pelasi Ruotsi, Sveitsi ja Länsi-Saksa. Kanada boikotoi, Neukut ei vielä ollut mukana ja Tsekkoslovakkia vetäytyi kisoista, kun heidän pressa sai keuhkoåutkentulehdulsen Stalinin hautajaisissa :)
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sveitsi: Herzlichen Glückwunsch! Johan oli suoritus. Toivottavasti voittavat hurrit huomenna.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tätä kansainvälinen jääkiekko tarvitsi. Kunhan vielä esimerkiksi Saksa ja Itävalta nousisi enemmän, alkaisi jääkiekko kansainvälisesti voida entistä paremmin. Ja MM-kisat saisi enemmän arvostusta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tämänpäiväisiä pelejä katsoneena olisi todellinen vääryys, mikäli Ruotsi veisi kullan. Sveitsi pelaa aivan huikeasti joukkueena, kun taas Ruotsilla on muutama all star-yksilö. Aina ei oikeus voita, mutta sitä toivotaan huomenna..
 

#76

Jäsen
"Koska viimeksi joku viiden suuren ulkopuolelta on ollut MM:issä mitaleilla" olisi mielestäni hivenen tyhmä kysymys. Vastaus on 2012.
Totta, mutta viisi suurta vieneet kuitenkin aika tehokkaasi kaikki mitalit. Jenkeille jäänyt 2-3 pronssia kahteenkymmeneen vuoteen ja Slovakit saaneet 1-1-2 saldon kasaan.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Rohkenen olla eri mieltä ja koko pelin olen katsonut. Usa on pelannut surkean pelin tänään. .

Silmä käteen... tolla temmolla pelattuna olisi sekä Suomi että Rutsi kaatunut oman välieränsä pelillä Sveitsille. Käsittämätön liike oli Sveitsillä, ja jos viimeistelytaso olisi edes Suomen tasola, ei mestarista taitas olla epäselvyyttä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Sveitsin tasoinen kiekkomaa

Siis se maa, jonka seurajoukkue voitti mm. jääkiekon CHL:n?
Kukaan ei ole muuten tainnut kertoa Simpsonille, että huonommalla materiaalilla ei voi kiskoa muinaisjäännekiekkoa?
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toivottavasti Sveitsi nyt tekee huomenna Ässät. Ei pitäisi ainakaan tuolla pelillä olla vaikeuksia, kun Suomikin hävisi vain kolmella maalilla.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Rohkenen olla eri mieltä ja koko pelin olen katsonut. Usa on pelannut surkean pelin tänään. Käsittämätöntä että Sveitsin tasoinen kiekkomaa on finaalissa, kyllä monet suuret kiekkomaat on flopanneet oikein kunnolla näissä kisoissa.

Mitä olen Sveitsin kiekosta lukenut, on siellä jo pitkään tehty hyvää työtä junioritasollakin. Ei tämä ihan sattumaa ole. Vaikkakin yllättävää totta kai. Kuten aikoinaan Suomenkin ensimmäinen finaalipaikka MM-kisoissa. Vai onko tämä Sveitsin ensimmäinen finaalipaikka/mitali, kun minun tieto ja muisti ulottuu 70-luvun alkuun?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sveitsi vakuutti minut 2010 olympialaisissa, joissa maa oli loistava. Heillä on sellainen joukkue, joka kaiken onnistuessa pystyy kyllä isoihin tekoihin ja yllätyksiin ja nyt tänä vuonna näin on käynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös