Höh!
Kyllä tosiaan harmittaa, suorastaan yllättävän paljon. Olis sitä vaan ollut tosiaan vielä kerran mukava nähdä Selänne maajoukkuepaidassa. S. Koivua en kaivannut, mutta Selänteen olisin ehdottomasti halunnut nähdä kisoissa.
Itse en ota kisoja niin vakavasti, että jaksaisin pohtia sitä, että onko se sitoutunut duunaritiimi vahvempi kuin sellainen jossa on enempi tai vähempi surffaava, kenties alitajuisia tai tietoisia erivapauksia vaativa supertähti mukana. Olisin vaan halunnu nähdä nimenomaan Granlundin (etenkin jos pääsee omalle tasolleen) ja Selänteen yhteistyötä.
Luulen, että jos Suomi menestyy, niin Teemu vähäsen katuu tätä ratkaisua. Varsinkin jos kiekkoura oli tässä. Mutta näin sitten tällä kertaa. Heh, jotenkin mulla on vielä semmonen tunne, että vieläkin on joku 10 prosentin mahis, että se alkaa perumaan tätä ratkaisua - sittenhän oliskin soppa valmis :)
Pieni lohtu tässä on se, että nyt Kummolaa vituttaa. Teukka olis auttanut lipunmyyntiä. Olis ollut helpompaa kaupitella niitä lippuja Suomi-Rupustania-peliin kun siellä olis sentäs Teukka kaartelemassa.
Olen kyllä hieman yllättänyt siitä, että monilla NHL-pelaajilla tuntuu olevan suorastaan pienempi into tulla kisoihin kuin normaalisti. Olis kuvitellut, että mestaruus ja kotikisat olisi vaikuttaneet toisin, mutta toisaalta... ei oo mitään muuta kuin hävittävää.
Kaikkihan yhä muistamme, että edellisissä kotikisoissa Suomi kaatui nimenomaan Selänteen paskuuteen. Mies kykeni iskemään Ruotsia vastaan vaivaiset 3 maalia kun 5 olisi tarvittu. Kaveri vieläpä missas läpiajon ja tais tolpatkin kolista. Et siinä suhteessa hyvä juttu...